Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 3. dubna 2012

...na růžích ustláno ...

... Ikea má nyní v nabídce toto povlečení. Dnes ráno mě vzbudila věta mé lásky : " tak hezky jsem se dlouho nevyspal." Skutečně spánek do růžova. A cena ? Taky pohádková : 299,-Kč tzn. metr této Božské látky přijde na cca 60,-Kč. Jen jsem stále nepochopila ten jejich rozměr polštáře. Ušila jsem na klasický rozměr bílý povlak a krása je na světě...



1 komentář:

  1. Rosali je nádherné,dokonalé,já jedu do Ikey až v květnu,snad na mě nějaké zbyde:-))Mám v plánu z něj udělat závěsy a polštářky do obýváku!Moc chválím volbu!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...