Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 13. května 2012

...den matek ...

... den matek. Poděkování, radost, úsměv, milé slovo, krásný den. Ten dnešní byl chladný, větrný. Ráno jsme jeli do hor, k známým pro dříví. To slunečné ráno bylo prosycené chladem. Naše malá Carolinka běhala po louce a trhala jarní kytičky. Neskutečně ji zářily oči, když kytičku svírala v ručičce a vezla ji domů. Teď mi přišla sms od starší dcerky: "mám Tě ráda mami, krásný den matek." Najednou mi to došlo, jak velkou sílu má řeč podvědomí. Vždy , když Carolinka natrhá kytičku, někde ji položí, zapomene. Tu dnešní vezla domů, s úsměvem, láskou a s jiskrou v očích. Děkuji vám holky moje. A mé lásce děkuji, že mi pomáhá vychovávat všechny 3 děti s láskou, citem a krásnou přirozeností. Děkuji...

2 komentáře:

  1. mami,to je nadhera, az me to rozbrecelo.mame te vsichni 3 moc radi jsi pro nas vsim.

    OdpovědětVymazat
  2. ... já vás ... jste mi vším. mamka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...