Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 26. září 2012

...poděkování - srdečné ocenění ...


srdečné ocenění

... ze srdce bych chtěla poděkovat Hance. Je to človíček se sdcem na dlani, která dokáže slovem víc než pomoci. Do mého života vstoupila a vždy, když jsem byla v úzkých, pomohla.
  V pondělí jsem stírala schody a naše malá Kačka běžela za mnou s mobilem v ručičce. Neměla jsem tušení , co se děje či co se stane. Nemám ani teď sílu psát o tom... Patří to do méh srdce a je to tam hluboko, na dně ... Plakala jsem, třásla se, hroutila se. Můj muž mě odvezl do lesa, abych načerpala sílu, klid a pohodu. Carolinka mě hladila po vlasech a opřádala mě krásnými něžnými slovy- maminko neplakej, miluju Tě. Kristýnka za mě bojovala, Honzík měl pro mě ten nejspokojenější pohled, plný čistoty a klidu. Všem, celé mé rodině děkuji. Toto poděkování však má bonus. Bonus v podobě poděkování Haničce. http://fialka012.blogspot.cz/
 Dokázala jsi mi vdechnout pocit křídel. Ne nadarmo v Tvém blogu jsou andělé. Ty je ztělesňuješ. Pokud někdy pocítíš, ten pocit, který díky tobě mám teď já, pošli tento obrázek dál. Andělský obrázek se srdcem na dlani, co nese pozitivní energii. Patří nyní TOBĚ ...

7 komentářů:

  1. To je tak krásné až mě mrazí po zádech!Ať se stalo cokoliv co zasáhlo tvé srdíčko je krásné,že jsou lidé co mají pod oblečením schovaná andělská křídla a kteří nás dokáží takto podržet!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo,souhlas. Vše zlé je pro něco dobré, jen v danou chvíli nevíme pro co. Možná má velká bolest se obrátila v jedno velké dobro pro více lidí tím, že bude vzduchem létat toto srdce na dlani, které bude symbolem lásky a úcty jeden k druhému... Věřím v to ...

    OdpovědětVymazat
  3. ♥♥♥♥♥♥ děkuji za krásné slova,k tomu jen chci říct ,,Rádo se děje'' ♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme rodina,ve ktere drzi jeden druheho.A kdyz nekdo nekoho trapeni tak jsme tu jen pro neho...To co se prave stalo,neni nikterak prijemny ale je to dobro pro vsechny.Uz jen pro to jake jsi mela detstvi ty jake my prazdniny s ni a u carolinky by to bylo nejhorsi,protoze je to cisty clovicek ktery rekne vzdy veci tak jak jsou a narovinu.My tu jsme vzdy pro tebe jako tu jsi ty pro nas.Ty tu velkou a stastnou rodinu mas, on je a BUDE sama.Milujeme te maminko

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, milá ... pročítám Tvé řádky ... a stěží hledám ta správná slova, která by tě aspoň trochu potěšila... Moc na Tebe myslím a přeji hodně sil!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Maru, moc děkuji. To je nade vše, když lidé umějí na sebe pozitivně myslet.Co je však krásné, když lidská zloba se dokáže proměnit v lidskou lásku, radost a potěšení. To se přihodilo mě. Tolik bolu zasáhlo mé srdce, že jsem nezištně začala rozesílat mezi lidi srdce na dlani. Létá vzduchem, těší známé či neznámé a to je to dobro. Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...