Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 19. ledna 2013

... květinová výměna a neb konec času vánočního ...

...z kuchyňského okenního parapetu zmizela vánoční hvězda...

... vystřídala ji kolopjejka, kterou si kupuji sama. Darovaná prý nosí smůlu ...

... místo vánočních kaktusů mé milované fialky...

... voní z nich pokora, tak jsem k nim dala sošku, která jí má vážně moře ... 

... hyacinty jsem jen převlékla do jarnějšího kabátku ...

... a protože u nás venku mrzne, jak když praští, mrazivé březové větvičky jsem ještě ponechala...

... sobotní idyla - kafíčko a větrníčky ...

... jsou jedinečné ...

... včera jsem si odnesla z Aproposu jarní zajíčky ...

... a taky tam měli tuto miniaturní mističku. Ráno z ní baštila Carolinka  jogurt. V podvečer  se z ní line záře ...

... advenťák, který tvořila Carolinka na ledničce, vystřídala andělka od  milé paní Karly. Děkujeme...

... všem krásnou sobotu  a neděli ...

8 komentářů:

  1. MOC HEZKÉ POVÍDÁNÍ A PĚKNÉ FOTEČKY.
    TAKÉ JSEM VYMĚNILA VÁNOČNÍ DEKORACE ZA HYACINTY A JINÉ VĚCIČKY.
    ZAJÍČCI SE MI MOC LÍBÍ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko, děkuji za moc milý komentík. Tvůj blog je nádherný, mám ho moc ráda. Věrka

      Vymazat
  2. Dnes tedy samá krása a květinky máme některé i stejné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, jsem moc ráda, že se Ti mé fotečky líbí. To mě moc těší. Krásnou neděli:-)

      Vymazat
  3. ... a je tady skoro jaro:-)))...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ajko, už se na něj tedy moc těším. Pokud mrzne a chumelí, tak ok, ale ta zima nezima, kde se střídají teploty al étají vzduchem bacily, to tedy ne. Přeci jen jaro je jaro :-)

      Vymazat
  4. Moc hezky je u vás, Věruško!
    Všechno jemné, ladící, moc příjemné, útulné!
    Posílám pozdrav, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, děkuji za poklonu. To moc potěší. Někdy by však stálo za to, vzít foťák, když si Carolinka hraje, když Honzin úřaduje v dílně, nebo když náš táta začne uklízet. Dobré fotky by i byly, když našeho psa chytne rapl na zahradě - všude binec :-) Ale to je život...

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...