Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 6. června 2013

... a je tu jahodová sezóna ....

... ráno jsem šla s Carolinkou (jen) na poštu a vrátila se za hodinu s "metrákem" jahod.  Šly jsem přes trh a vůni jahod jsme vážně neodolaly. Vážně mě překvapilo, že už je sezóna jahod, teď po dešti a bez slunce. Aroma a chuť je božská. Jahody miluji od dětství. Celé těhotenství jsem projedla jahodami a je to znát i na malé Carolince. Miluje je také. Vzpomínám si, jak mě babička mačkala kašičku z měsíčních jahod , s cukrem a smetanou. Jak jsem misku od kašičky vylizovala, až jsem měla jahodový nosánek. Ta vůně jahod  mě tam vždy zanese... do dětství...




... a pečeme kakaovo-jahodový koláč ...

... jahody  jsou vděčný motiv k focení ...



...upečeno. Cítíte to? ...

... jahody v kombinaci s čokoládou = extáze ....


... a šlehačka na vrch, co víc si přát ? ...

... zítra budou jahodové knedlíky ...

14 komentářů:

  1. Jů, ty si umíš těch jahod užívat:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je to tak. V poslední době , mám pocit, že si ten svět celkově víc chci užívat. To je asi posun do pozitiva přes negativa :-) Věrka

      Vymazat
  2. Mňam, mňam ... taky jsem dnes koupila jahody. Ale už se těším na vlastní ...
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky Věru, není nad domácí , nad vlastní. Ta RADOST... Hezký večer Věrka

      Vymazat
  3. Hmmm, mňam, to vypadá báječně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji. A co víc - chutná báječně. Teď jsem odšťopkovala poslední, ufff ...nic to stejně nemění na tom, že jahody miluji...Věrka

      Vymazat
  4. No bohužial necítim, ale vyzerá to báječne. Hneď by som si kusla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, děkuji. Jukla jsem teď na Tvoji pizzu, konstatuji to samé :-) Věrka

      Vymazat
  5. Mňam , miluji je !
    Já je ještě u nás nepotkala a v truhlíčku máme ještě kvetoucí :-(
    Ale už se na ně také moc těším !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ilonko, kvetoucí jsou nádherné... ty jsem ještě nepěstovala. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  6. Mňam .... Věruško .... ten voní až sem .... úplně se mi na něj sbíhají sliny .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Markétko, děkuji. U nás se po jahodách vždy jen zapráší... Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Ten koláč vypadá náramně chutně! Je na něj někde recept, prosím? Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jani, určitě pošlu. Písni mi na výše uvedený email. Krásný den plný sluníčka.Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...