Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 24. června 2013

... ptačí koule ...

…asi se vše odvíjí z pozitivních vzpomínek z dětství, protože jsem už delší dobu posedlá koulí do zahrady. Moje babička je mívala skleněné, barevné v zahradě mezi rybízem na tyči. Zelenou, červenou, modrou, duhovou… ani nevím proč se do zahrady umísťovaly, zda to mělo nějaký význam. Pro mne ano. Bylo léto, slunce, prázdniny, babiččina voňavá zahrada … A tak jsem opět po letech zatoužila po kouli v zahradě. Dvakrát člověk nevstoupí do téže řeky, sehnala jsem jinou, ne skleněnou, ne barevnou. Od jedné moc šikovné a příjemné paní z fléru. Náš pes zruší vše kulaté co vidí. Moc jsem se bála, co vyvede s touto ptačí koulí. Abych to nezakřikla, už třetí den je tam, kde je … A propó, když hovořím o aktivitách psa, máte někdo nějaký nápad, jak zabezpečit nafukovací bazén na zahradě před akčním psem ??? Děkuji všem za typy…





... a jeden skutečný...

... a taky skutečný  Ferda ...


8 komentářů:

  1. Rozumím ti, koule s ptáčky je opravdu krásnou zahradní dekorací :-)
    Také se chystám nějaké světélkující pořídit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za milý komentík. Světélkující mohou být krásné...

      Vymazat
  2. Tedy, ty jsi šikovně nakoupila - koule s ptáčky se mi moc líbí. Ty barevné a skleněné znám z filmů, ale mám pocit, že jsem je někde viděla. Tak trošku potrápím mozek a třeba si vzpomenu kde. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, děkuji za komentík, jsi moc hodná. Máš se? Věrka

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že kouli s ptáčky to ve vaší zahradě sluší. Margita P.S. krásná dcera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé moc děkuji za komentík, to jste mne překvapila, že jste mne našla. Jsem moc ráda, že jsem našla já Vás. Máte šikovné ruce. A děkuji za pochvalu dcerky. Věrka

      Vymazat
  4. Věruško, koupila sis nádhernou zahradní dekoraci .... a tvé zahradě úžasně sluší ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko děkuji, zatím je pořád na svém místě :-)Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...