Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 21. června 2013

... šneci s chutí malin ...

... dnes v podvečer mě chytla arbeiten Stimmung, jak říkával můj německý šéf, nebo-li pracovní nálada. Asi po těch dnes horka a pracovního útlumu jistá abstinence něco vytvořit. Není to tak dávno, co jsem upekla kynutého šneka. Dnes rovnou celé hejno šneků. A představte si, zmizeli s talíře zrovna tak rychle. Byli plné malinové chutě a vůně. Byli ... :-)


... šneci plné malin ...

... vyválený plát těsta jsem potřela malinovým džemem ...

... umotala šneka, jako palačinku ...

... umotaného šneka, nařezala na cca 4 cm kousky a postavila  na plech. A šup s nimi do horké trouby ...

... po 1/2 hod. šup s nimi z trouby ...

... a šup s nimi do papuly ...
... jsou mňamózní  ...



5 komentářů:

  1. teda ty umíš dělat chutě:-))

    OdpovědětVymazat
  2. No vypadají úúúúžasně ....

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj holky, tyto šneky vřele doporučuji. Tím, že těsto není sladké a maliny jsou spíš chuti kyselé, tak v konečném efektu to je výborné, vážně. Krásný víkend. Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, vypadají báječně, asi nezbyly, co ???? Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, mohu Ti říci, že to bylo to nejlepší, co jsem za poslední dobu upekla. Stojí za to, je zkusit. Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...