Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 14. června 2013

... šnek ...

... inspirovala mne Lenka Včelka, kde jsem objevila recept na kynutého šneka. Za motivaci moc děkuji, neboť jsem poprvé v životě uviděla, jak dokáže šnek zmizet rychlostí světla :-) Zkuste, uvidíte, uvěříte ...

... šnek ...

... když válím těsto, je binec všude. Asi to moc prožívám :-)

... vyválenou placku rozdělíte na 3 díly, které plníme čím máte rádi ...

... přidala jsem i ovoce ...

... náplň : tvaroh s rumem a ořechy - vážně mňamka... 

... a taky povidla...


... toto je foceno po 10 minutách ... 

...  dobrou chuť ...

14 komentářů:

  1. Teda že já jsem se lezla:-D :-D Takové chutě mi dělat po půlnoci :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ajko, kdyby jsi byla sousedka, donesla bych, vážně to je pecka :-) Věrka

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuji za komentík. Krásný den plný sluníčka. Věrka

      Vymazat
  3. Hned bych si dala také:-) dobrý nápad, zkusím to někdy i já, díky za inspiraci. Snad budu mít chvilku a napíšu mail - nezapomněla jsem, ale nějak nestíhám. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zuzi, moc ráda od Tebe čtu řádky. I Tobě posílám pozdrav a přání krásného dne. Budu se těšit zase na pár řádků. Věrka

      Vymazat
  4. Věruš, Tvůj šnek vypadá skvěle !!!
    Možná ho v nejbližší době zkusím s tvarohem a s rebarborou.
    Ahojky a užij si sluneční víkend.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, moc děkuji za milé slovo pochvaly. Byla to prvotina. Ale věřím, že se postupem času a apetitem mé rodiny vypracuji třeba na tak krásného, jako umíš ty. Též krásný den. Věrka

      Vymazat
  5. Verko, to opravu vypada bajecne. Rada jej vyzkousim. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačko, děkuji za komentík a virtuální návštěvu. Ráda chodím i já k Tobě, máš tam útulno. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško, přesně tak ... u nás se po něm jenom zapráší ... zvláště když je švestkový s tvarohem a mákem .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... makový mám v plánu příště, ale už teď se na něj těším. Je to vážně origoš "buchta". Věrka

      Vymazat
  7. Taky jsem pekla, přesně podle návodu makov-švestkový ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a že je úžasný? Objevila jsem ještě jeden recept na šnečky, ale budu péct, až opadnou vedra. Poté vložím na blog.Nějak mě to teď u trouby nebere :-) Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...