Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 26. června 2013

... tak trochu jiná bábovka ...

mám ráda nové věci, neotřelé nápady a inovace. Toto skutečně splňuje tato bábovka. Připomnělo mi to Werichovu pohádku o královně koloběžce první, která přijela – nepřijela, učesaná-neučesaná, oblečená-neoblečená.
Utřela jsem trochu těsta, trochu ovoce, trochu slepených piškotů a všechno dohromady to upeklo moc dobrou, lehkou, letní bábovku…




 






8 komentářů:

  1. fiiiha, tak toto vyzera mooc zaujimavo...v zivote by ma nenapadla tato kombinacia :), dakujem za inspiraciu, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, ani mě. Ale byla jsem moc mile překvapená. Je to tak lehoučké, že pijeme kávu a najednou koukáš, bábovka pryč :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verko, babovka vypada luxusne, to musela byt mnamka!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Moni, vážně byla. Teď, když prší bere mě nějak pečící nálada :-) Už moc si přeji zase sluneční dny...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná bábovka, musím udělat také takový pokus. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentík Jindro, tak ať se dílo daří :-) Věrka

      Vymazat
  6. Miluju "hokusypokusy" a když navíc i úžasně cutnají je to paráda .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Jj, souhlas. Též jsem experiméntátorka. Kdo nic nedělá - nic nezkazí :-) Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...