Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 1. července 2013

... když máš v chalupě...(akce)

a neb volné pokračování včerejšího příspěvku. Jak jsem předeslala, slavili všichni chlapi včetně psa. Měli svátek a psisko 1.narozeniny. A pak, že psí život … Myslím, že život by měl být naplněn i nehmotnými záležitostmi - tedy zážitky. O to jsem se vždy snažila a snažím pro všechny děti a celou rodinu . Nu, posuďte sami …


... když máš v chalupě - oslavence ...

... ještě v deset dopoledne moji chlapi dělali stůl pro  naši  akcičku (klasika, vše na poslední chvíli)  ...

... oslavenec větří cosi ...
... přichází první gratulace od svého miláčka ...

... a tady i s light dortem.Svíčka nesměla chybět.Jen oslavenec nerozuměl tomu, že si má něco  přát. Přál si jedno jediné - light dort...

... steaky všech druhů voněly do široka do daleka ...

... tyto ženský miluji celým srdcem. Jsou to moje dcery ...

... všechny děti zbožňují houpačku ( a klidně s plnou pusou) ...

... zde hotový stůl. Udělali mi tím hoši  radost. A já se snažím jim, tím, co na něj dám . Kdo by měl o podobný stůl zájem, klidně  dejte vědět. Moji hoši ještě neuklidili nářadí :-) ...

... k přípitku jahody ...

...  a k jahodám přípitek ...

... mňam ...

... a toto byl dar nedar. Retro krám pro našeho DJ . Hlavně, že byla sranda ...

... Náš DJ v akci - taneční vložka "švagrové a švagra " . Opět velká legrace ...

... na konci dne přišla velká únava na všechny oslavence ...

... The End ...

8 komentářů:

  1. Krásná reportáž. Poslední fotka je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahojky, jsem slavící typ. Ať to jsou svátky, narozeniny nebo liturgie v kalendáři. Mám ráda, když se rodina sejde a je poté nač vzpomínat...

      Vymazat
  3. Krásna oslava a hlavne veselá rodina. Super. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Andrejko, děkuji za komentík. Naše veselost někdy lehce hraničí s Bohnicemi :-)skrze naše střeštěné nápady máme hodně veselé děti. A to mne činí šťastnou :-)

      Vymazat
  4. Super oslava, vidím, že to je všude stejné se zvířecími miláčky:) a to je dobře! měj se pěkně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Romčo, jj souhlas. Jen od té doby by sežral kde co. Dnes jsme večeřeli venku a myslel si, že je opět party. Vzhledem k věku musím doufat, že z toho vyroste. Měj se hezky :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...