… babiččina půda s vůní sena, starých šatů a bylinek,

to patří do mých pokladů dávných, dětských vzpomínek.

Tu truhličku plnou vzpomínek, inspirací a tvoření právě otvírám,

pro Tebe, ať je Ti zde fajn,

ať krásnou chvíli já Ti dám …

pondělí 1. července 2013

... když máš v chalupě...(akce)

a neb volné pokračování včerejšího příspěvku. Jak jsem předeslala, slavili všichni chlapi včetně psa. Měli svátek a psisko 1.narozeniny. A pak, že psí život … Myslím, že život by měl být naplněn i nehmotnými záležitostmi - tedy zážitky. O to jsem se vždy snažila a snažím pro všechny děti a celou rodinu . Nu, posuďte sami …


... když máš v chalupě - oslavence ...

... ještě v deset dopoledne moji chlapi dělali stůl pro  naši  akcičku (klasika, vše na poslední chvíli)  ...

... oslavenec větří cosi ...
... přichází první gratulace od svého miláčka ...

... a tady i s light dortem.Svíčka nesměla chybět.Jen oslavenec nerozuměl tomu, že si má něco  přát. Přál si jedno jediné - light dort...

... steaky všech druhů voněly do široka do daleka ...

... tyto ženský miluji celým srdcem. Jsou to moje dcery ...

... všechny děti zbožňují houpačku ( a klidně s plnou pusou) ...

... zde hotový stůl. Udělali mi tím hoši  radost. A já se snažím jim, tím, co na něj dám . Kdo by měl o podobný stůl zájem, klidně  dejte vědět. Moji hoši ještě neuklidili nářadí :-) ...

... k přípitku jahody ...

...  a k jahodám přípitek ...

... mňam ...

... a toto byl dar nedar. Retro krám pro našeho DJ . Hlavně, že byla sranda ...

... Náš DJ v akci - taneční vložka "švagrové a švagra " . Opět velká legrace ...

... na konci dne přišla velká únava na všechny oslavence ...

... The End ...

8 komentářů:

  1. Krásná reportáž. Poslední fotka je skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. jj, naprostý souhlas. Krásný večer přeji.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahojky, jsem slavící typ. Ať to jsou svátky, narozeniny nebo liturgie v kalendáři. Mám ráda, když se rodina sejde a je poté nač vzpomínat...

      Vymazat
  3. Krásna oslava a hlavne veselá rodina. Super. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Andrejko, děkuji za komentík. Naše veselost někdy lehce hraničí s Bohnicemi :-)skrze naše střeštěné nápady máme hodně veselé děti. A to mne činí šťastnou :-)

      Vymazat
  4. Super oslava, vidím, že to je všude stejné se zvířecími miláčky:) a to je dobře! měj se pěkně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Romčo, jj souhlas. Jen od té doby by sežral kde co. Dnes jsme večeřeli venku a myslel si, že je opět party. Vzhledem k věku musím doufat, že z toho vyroste. Měj se hezky :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. Těší mě a vážím si jich. ♥ Věrka