Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 23. prosince 2014

... čtvrtá adventní ...




… naše Carolinka věděla a těšila se, až zapálíme čtvrtou adventní. Nejen proto, že se blíží Ježíšek, ale také den, kdy bude maminka už doma.
Dočkali jsme se.
 
… v posledních dnech jsem moc neodpovídala na emaily . Za všechny emaily, slova, modlitby i dárečky moc a moc děkuji. V posledních dnech jsem jen ležela a hledala síly. Neminula mne etapa bolestí, velkých a vleklých. Toaleta se stala mojí noční můrou. Velké problémy s vyprazdňováním, tak velké, že mi lékaři dávali na bolesti opiáty. Tolik jsem se namodlila a promodlila …
 
…a já v ten čas rekapitulovala. Nehybně ležela, vzpomínala a uvažovala. A večera večer jsem psala kamarádce a  já ucítila, že bych to měla sdělit vám všem.  Za ty dny palečků, pěstiček a všech kouzelných přání. Jak nemoc zvaná potvora chtěla zničit všechno a všecičko v mém životě a přitom … udělali jsme opak …
Přemýšlela jsem, jak osud si sáhl na nejsilnější článek rodiny. Jak nás to všechny stmelilo a změnilo. Jak ta „potvora“ nemoc dala reset v našich já.
 

... Honza, láska mé Kristýnky ...
Jak Petr, můj muž a to je nějaký cholerik, horká hlava rychlí jazyk,  se změnil. Už tak se nerozčiluje, ono taky proč? A jak si nahlíží na svět, úplně jinak. Kolik mu spadlo na zem slz a také prosil…. I ten pražský Honza, (přítel mé nejstarší dcerky Kristýnky a otec mého vnoučka Honzíčka ) s kterým jsem si prožila nejednu pernou chvilku se o mě zajímá, včera mi po celé Praze sháněl nějaké Opti fibre či co, vlákninu do jídla... abych netrpěla … běhal od jedné lékárny k druhé…a sehnal a byl šťastný…

... náš Jája ... plný citu ...

A Jája, jak se stará, tuhle seděl na kraji postele, když mě braly bolesti a ptal se, jestli chci natáhnout ponožky, co potřebuji, seděl tam tiše u mě s takovou pokorou a vnitřní bolestí. A říkal mi, že půjde  neděli do kostela… on, jediné dítě z mých tří, které bylo k víře distingované
... Kristýnka, vnáší lidem do životů úsměv ...


Kristýnka volá 3x denně a povídá mě příběhy ze života,aby mne přivedla na jiné myšlenky a já si volám s malým vnoučkem Honzíčkem, který jen do telefonu hučí, ale já vím, že mi rozumí.

vnouček Honzíček...nejraději telefonuje s babičkou Věrkou ...

má láska Petr a Carolinka


A Petr... ten dělá kotrmelce ve vzduchu.Stará se o celý běh domácnosti …o firemní záležitosti a Carolinka je jeho součást života 24 hodin denně po 7 dnů v týdnu. Do školky nechodí. A tak s ním odjíždí i na jednání. A vše zvládají na jedničku jako trám.

 Carolinka to je můj tlukot srdce, tak to vše prožívá, kvůli tmu všemu se sama naučila psát, aby mi byla blíž a mohla mi psát dopisy...sdělovat co cítí a jak s taťkou žije...a naši?  Stydí se a mrzí je to...volají si s Perem, protože mě dopřávají klid...a já? Odpustila jsem všemu a všem...


 ..a tak když plápolá na adventním věnci čtvrtá svíce, uvědomme si proč. Vánoce nejsou jen časem nákupů a plných stolů s jídly. Je čas zamyšlení, čas odpuštění, čas vstoupit do kostela, nadechnout se a říci „ Bože díky … za vše … “
 
Věrka s rodinou jako trám
 

91 komentářů:

  1. Krásná slova, jako vždy...
    S tou návštěvou kostela a poděkováním máte naprostou pravdu. Vám také děkuji za pěkná slova i během Vašeho těžkého období.
    ...ale snad už je naděje na odraz od dna těžkostí směrem vzhůru :-)
    krásné vánoce Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivanko , děkuji za milý komentář, potěšil mne. I já doufám, že šlapu vodu ode dna tryskovou rychlostí. Včera mi bylo první den dobře, konečně. To je Vám taková krása, dělat běžné věci. Krása. Krásné a požehnané dny.Věrka

      Vymazat
  2. Vierka, dakovat sa da kedykolvek a kdekolvek...bude dobre, uvidis..jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, v neděli u nás v kostele byl na návštěvě pan biskup, mluvil o tom, že už žijeme dlouho vánoci a přitom je stále ještě advent. Máme prý ho vychutnat do posledního dne - tu dobu čekání, kdy Ježíšek vstoupí do našich srdcí, do našich životů... U Tebe to tak je, je to krásný. Myslím na Tebe, na dcerku mé kolegyně, se kterou jste se možná dokonce v Brně v nemocnici mohly potkat a na další.... Máš úžasnou rodinu. A moc vám všem přeji tu pravou vánoční radost a zdravíčko na těle i duši. Opatruj se. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slávko, děkuji za pohlazení na duši, jak vždy. Moc děkuji. Krásné a požehnané dny.Věrka

      Vymazat
  4. Věruško,
    je to sice vysoká daň, ale rodina se stmelila.
    Hlavně se brzy uzdrav, ať si tu "novou" rodinu umíš vychutnávat plnými doušky.
    Je moc velká škoda, že si vždy uvědomíme, jak bohatí jsme a jaké máme štěstí, až když se vše hroutí.

    Krásné požehnané Vánoce a moře zdraví♥♥♥
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moni, jak píšeš, daň je to vysoká, ale napadlo mě, kam bych se řítila, kam jsme směřovali, jakou rychlostí a každý jiným směrem... a já si přitom myslela, že když žiju životy všech a dělám vše za druhé a pro druhé, že je to dobře.Bylo to tak špatně a život to na mě křičel...a já to věděla. Ale nějak jinak než teď... I Tobě a Tvé rodince vše nej. Krásné a požehnané dny.Věrka

      Vymazat
  5. Moje milá,
    tak nějak jsem cítila, že ti není dobře a že potřebuješ být sama a zdolat bolesti. Věřím, že už bude jen a jen lépe. To pomyslné dno máš určitě za sebou a teď už budeš jen stoupat. Všichni jsou ti doma oporou, to je moc dobře. Máš oporu i v nás, tvých kamarádkách. Alespoň tedy já mám myšlenku na tebe každý den v hlavě.
    Věruško..přeji ti pokojné Vánoce v kruhu tvých nejbližších.
    A pamatuj...TY TO DÁŠ ♥!
    Mám tě ráda, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za slovíčka. Asi telepatie ... bylo mi hrozně, ale jak jsem už zde psala, odpíchla jsem se snad už od dna. Je po chemoterapii a radiozařování a následné komplikace snad ( a modlím se za to) už odeznívají. Chce to utřít slzy, usmát se a podívat se za záda...je tam slunce...Krásné a požehnané dny.Věrka

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, sama vím, že ta poznání, jsou často placena tak draze...zdravím. Jsem myslí stále s Tebou a vím, že písmenka nestačí vyjádřit fyzické utrpení, jakým platíš cestu za zdravím..drž se, držte se!!! Přeji celé Tvé rodině, ty nejkrásnější Vánoce a spousty dalších:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, moc děkuji za slova plná pravdy. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  8. Milá Věruško,nevím co napsat.Sedím,bulím a myslím na tebe.Přeji vám všem krásné požehnané vánoce.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, setři slzičky, dnes je krásný den, požehnaný den. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  9. Milá Věruško, moc krásně jsi to napsala. Vím, že to teď není vůbec lehké, proto Ti přeji mnoho sil ke zdolání té potvory.
    Prožij se svými milými pěkné vánoční svátky a věřím, že už bude jen dobře. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za nádherný komentík. Dnes jsem se moc modlila, aby mi bylo dobře. Tak snad mé modlitby budou vyslyšeny. Věřím v to. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  10. Věrko, krásné a požehnané vánoce přeji, přestože...,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji, děkuji děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  11. Krásné Vánoce přeji, v kruhu rodinném, plné pohody a smíchu. A hromadu zdraví k tomu.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jituš, děkuji za vše. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  12. Liebe Veruska,
    ich wünsche dir und deinen Lieben von Herzen schöne Weihnachten!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Simone, das ist von Dich sehr net. Ich wünsche Dir und Deine Familie auch schöne Weihnachten... MfG Věrka

      Vymazat
  13. Milá Věruško, přeji radostné Vánoce prožité s rodinou. Hoooodně, moooooooooc, hodně moc zdraví, zdraví, zdravíčka ....!!! A netrpělivě budu čekat na Tvůj další příspěvek. Je to vždy známka toho, že jsi "tam daleko a vlastně tak blizoučko..." a že jsi v pořádku. Myslím..., věřím.., posílám... Jana R. Pardubice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, to je od Tebe moc milé. Ani nevíš, jak jsem dnes šťastn, že mi je dobře. To je takový dar a požehnání. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  14. Věruško,
    nevím jestli je to těmi Vánocemi, nebo tvým dojemným příběhem, ale dnes jsem měla u čtení tvého příspěvku slzy v očích, tolik pravdy, tolik bolesti, tolik lásky ...... držím palečky, ať ti Ježíšek letos naježí pod stromeček dárek nejcennější ..... zdraví......přeji ti krásné a pohodové Vánoce ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mil Markétko, z hloubi srdíčka děkuji. Jsi hodná. I já mám toto přání na prvním místě a na dalších to samé. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  15. Věrko, také jsem na tebe každý den myslela a přála si, aby tě ty velké bolesti už netrápily. Jsem ráda, že se tvá rodina dala dohromady. Pro tebe to je velká opora, když máš kolem sebe své blízké. Moc tě obdivuji, jak to zvládáš. Věruško, přeji celé tvé rodině krásné vánoce a všem a hlavně tobě zdraví. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko děkuji moc za vše..jsi milá...Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  16. Milá Věřičko, máš tak ve všem pravdu.
    Moc tě lituju, už abys měla vše špatné a bolestné a bolavé za sebou a užívala si své zlaté rodiny a radovala se ze života, jak to umíš jen ty.
    Přeju hodně sil. Hezké vánoce vám všem.
    Myslím na tebe.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danuško, a jak já si to přeji. A věřím, že bude každý den lepší. Operace bude až v únoru. Nyní jsem v rekonvalescenci po chemoterapii a ozařování(současně). Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  17. Milá Věrko, přeji co nejhezčí čas vánoční, svátky užívej v klidu a pohodě se svými blizkymi - s tvou úžasnou rodinou,která je ti velikou oporou. Je nás tolik co na tebe myslíme stále a stále. Ta bolest skončí,strach také zmizí a bude lépe a lépe. Stále věř a víra tvá tě (společně s lékaři) uzdraví. Odpočívej a nabírej síly. Raduj se s ostatními zítra u vánočního stromku, posbírej to ŠŤESTÍ do svého nitra. Zůstaň prosím silná. Moc na tebe myslím. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo a jak já jsem za tu kupu, frontu , regiment přátel vděčná.Skutečně. Celým srdcem. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  18. Milá Věru, asi jsem té energie posílala málo..Přiznám se, ani mně nebylo nejlíp..možná proto míň té energie..Ale už jsem svěží a tak opět v plné síle posílám...Někde jsem slyšela, že aby bylo líp, tak musí být hůř...nevím, jestli je to pozitivní myšlenka, ale moc si přeju, aby teď u Tebe bylo pořád už jen to líp!! Myslím na Tebe a doufám, že na Tebe myslel i Ježíšek a něco Ti nadělí..Já bych Ti nadělila moc naděje, protože ta je v životě to nejdůležitější...Krásné svátky Věru Tobě i celé Tvé rodině..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, opět nádherná, trefná slova a Tvá energie je tak silná, děkuji Ti za ni. Moc ji teď potřebuji, moc děkuji, moc. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  19. Ahoj Veruško, všechny zdravím a Tobě stále držím palce. Moc hezky jsi to napsala. Přeji klidné a pohodové svátky a hodně síly do boje s nemocí - však Ti nad ní zvítězíš. A jak jsi napsala, všechno zlé je pro něco dobré. Myslím na vás všechny. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, jsi milá a děkuji za všechna Tvá slova. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  20. Tak už mi zase tečou slzy. Nádherně napsané. Přeji celé rodině poklidné vánoční svátky bez bolestí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Amelie, moc děkuji, moc. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  21. Věruško máte skvělou rodinu která Vás miluje,přeji Vám krásné,požehnané a v klidu prožité vánoční svátky.Pevně věřím že už bude jen a .jen lépe.Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Miladko, děkuji za upřimná slova plná citu. Jste hodná, děkuji. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  22. Vierka ... keby si vedela, s ako som očakávala tento tvoj príspevok, kedy dáš o sebe vedieť ... Tušila som, že je to ťažké ... Verím spolu s tebou, že čoskoro bude lepšie. Preži s rodinkou pokojné Vianoce, plné lásky a pohody. Budem na teba myslieť ... :)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Laro, děkuji za Tvá slova. Věřím i já a moc se modlím...ono pak člověku nezbývá nic jiného. Je to totiž to nejvíc. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  23. Vierka krásne napísaný článok...Všetci tvoji milí sú ti nablízku a to je najlepší liek...A zajtra na polnočnej si určite na teba spomeniem a poprosím...Vierka majte krásne Vianoce a veľa zdravia celej tvojej rodinke.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evička, moc děkuji, MOC. Ani nevíš, jak moc to pro mě znamená. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  24. Krásně se čte, že někde vše začne fungovat. Že jako lidstvo stále dostáváme další a další šance. Držím vám pěsti, abyste po té společně nalezené cestě pokračovali dál celá rodina jako jeden celek. Krásné vánoce...

    PS: omlouvám se za zmatky, ale po propojení blogu s google+ nějak nic nefunguje tak, jak má a jak bych očekávala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za kus pravdy, nádherné pravdy. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  25. Přeji Ti z lesů klidné a požehnané Vánoce. Z Tvého psaní se hodně čerpá. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Pavle, moc jsi mne potěšil. To jsem moc ráda, že jsem přínosem. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  26. Milá Věrko, přeji krásné a pohodové Vánoce a hodně zdraví a síly v novém roce vám i celé rodině. Už teď se těším na váš další krásný příspěvek. Jitka



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, jsi hodná a moc mne těší, že se na mě těšíš, na mé povídání. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  27. Milá Věruško,
    ještě jednou a stále dokola Ti budu přát jen to nej, nej, nej... Celou cestou Tě provází Tvoje Sluníčko a věř, že sluníčko už Tě jen a jen na Tvé cestě čeká.
    Krásné Vánoce. Ze srdce Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ldko, jsi hodná...píši Ti to stále a vážně si to myslím.Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  28. Věrko,
    slova plná pravdy. Odpuštění jsem nezvládla, myslím, že ani můj muž, je pozdě už není komu odpustit, ale přesto všechno to je velká zkušenost a víme co nechceme propásnout u svých holek. Přeji ti vše dobré, krásné vánoční dny plné pohody v kruhu svých drahých. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, nikdy není pozdě, věř, nikdy. Zkus odpustit teď, právě teď hned...jde to...Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  29. Milá Věruško,máš můj velký obdiv.a také celá Tvá rodina. přeju Vám všem požehnané a milostíplné svátky příchodu Božího syna na tento svět. ať jste zdraví na těle i na duchu a žádná moc na světě Vás nerozdělí ! s láskou Helena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, děkuji, na 100x děkuji. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat

      Vymazat
  30. Věruško,
    krásné povídání. Přeji celé Tvojí rodině kopu štěstí, moře pohody a oceán zdraví,
    hlavně Tobě, moje milá. Dobrou předštědrovečerní noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, děkuji. Ježíšek nám do rána přinesl stromeček a snad s ním i moře nadějí na krásné dny. Voňavé a krásné. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  31. Mila Věruško.
    Jako vždy dojemne,tečou mi slzy,když čtu Tve řadky.
    Přeji Ti krasne a požehnane Vanoce mezi svymi nejbližšimi,hodně moc zdravi.Myslim na Tebe stale a pořad.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, dodatečně k včerejšímu svátku vše nej. A moc za vše děkuji. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  32. Věruško,moc a mocTi přeji zdraví,štěstí a pohodu o vánočních svátcích v kruhu Tvých nejbližších.Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji, to je totiž to nejvíc. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  33. Milá Věrko, dál na vás moc myslím a držím pěsti. Přejeme vám s celou rodinou klidné vánoční svátky a hlavně moře zdravíčka, aby vám bylo líp!!! Držte se!!! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, moc děkuji za kouzelné přání. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  34. Mila Verusko, to nejhorsi uz je snad za tebou, ted at uz je jen lepe a lepe. Krasny Stedry den a poklidne vanocni svatky, hlavne pod stromecek ohromnou davku zdravi a spokojenost cele Tve rodine. Preje Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Peťo, moc děkuji za slova podpory a útěchy. Moc por mne znamenají. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  35. Mila Verko, slzy se minderoubdo oci,kdyz ctu Vase prispevky za posledni tydny. Moc Vam drzim palce a posilam alespon virtualni podporu. Uzijte si krasne svatky v kruhu sve rodiny, vsak Vy dobre vite,ze to je to nejdulezitejsi a nejcennejsi. At Vam svetlo svicek, vune cukrovi a hlavne usmevy Vasich blizkych vyzenou z hlavy chmury (alespon na tech par prchavych okamziku). Mate muj velky obdiv.... Ali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ali, děkuji za tak důležitá slova. Potěšila mne a jsou mi velkou pomocí. Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  36. Krásné vánoční svátky přeji. Hodně rodinné pohody a lásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti děkuji, děkuji, děkuji...Děkuji za milé přání a přeji plnou náruč krásných pocitů z dnešního dne. Věrka

      Vymazat
  37. Přeji požehnané vánoce ahodně sil do další léčby a pak jen a jen zdraví !!! Máte krásnou rodinu ! Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeničko, děkuji za krásné přání. I Vám vše nej. Věrka

      Vymazat
  38. Věrko, hezké vánoce, užij si všeho krásného, ať Tě to posílí do dalších dnů....
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, ještě bych napsala.... Inka říká, že by ti nadělila naději, že je to nejdůležitější v životě...taky si to myslím...... můj oblíbený citát ... Jsme všichni vězni naděje a naděje je snad největším štěstím, které tento svět skýtá. Samuel Johnson

      Vymazat
    2. Milá Jarko, děkuji. A souhlasím. Vždyť i v písmu se praví o trojici největší a to je láska, víra a naděje.Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  39. Věrunko, přeji Vám krásné a požehnané sváteční dny v kruhu nejbližších! Věřím, že vše je překonáno a budou jen dny zalité sluncem ,štěstím a láskou.... Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, děkuji za prosluněné řádky, jsou mi tak potřebné. Děkuji.Krásné dny i Vám. Věrka

      Vymazat
  40. Věrko přeji ti krásné vánoce se svými nejbližšími. Přeji ti hodně sil a velký balík zdraví do příštího roku pro celou rodinu.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko děkuji za trefné přání, potěšilo mne.Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  41. Věruško,krásné a požehnané vánoční svátky,Vám a celé Vaší rodině.Přeji Vám,aby bylo už jen a jen lépe.Ale přeji ještě mnoho sil a trpělivosti do dalších dní.Vaše spolubojovnice Eva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji a Vám přeji totéž. Vy víte, jak nelehký to je boj. Držte se. Věrka

      Vymazat
  42. Milá Věrko....přesto,přezevšechno a nejen proto....přeji krásné vánoční svátky prožité se všemi těmi,kteří jsou Tvému srdci nejbližší.
    Od srdce,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, děkuji za krásné řádky. Prožila jsem vánoce krásné, s dětmi a moji láskou. A byly vážně požehnané. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  43. Milá Věrko, moc ti přeji ať se brzy uzdravíš. Krásné svátky a hodně ZDRAVÍ v novém roce.
    Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, kdyby jsi věděla, jak já si to jen přeji, celým svým bytím. A přeji to všem , je to totiž to nejvíc. Věrka

      Vymazat
  44. Milá Věrko, přeji krásné prožití svátků vánočních a hodně sil do dní příštích. Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blanko , děkuji moc a přeji i Tobě nádherné svátky vánoční. Věrka

      Vymazat
  45. Milá Věrko, přeji sílu a krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, moc děkuji. Sílu velmi potřebuji. Též krásné dny vánoční. Věrka

      Vymazat
  46. Vierka, tie perniky su naaadherne! Obdivujem ich

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...