Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 3. prosince 2014

... když mamka není v kuchyni ...


… v minulém příspěvku jsem se okrajově zmínila, jak můj muž doma odhodlaně, skvěle a s nasazením hospodaří v Carolinkou v kuchyni.
Dnes jsem vložila na její blog (zde) pár fotek, které stojí za to shlédnout.
Nevím, jak vám, ale mě přivedly nejeden kouzelný úsměv na tváři…
 

…kdybych byla paní učitelka, napsala bych jim jedničku s hvězdičkou …
… kdybych byla TOP kuchař, nalepila bych jim na okénko samolepku se třemi hvězdami …
Jsem členem naší rodiny, maminkou tří dětí a ženou jedné velké lásky
a dávám jim hvězdiček a jedniček, co se do mé náručí jen vejde …

Miluji vás

 Věrka s úsměvem na tváři

28 komentářů:

  1. Věrko není to krása vidět jak taťka s Carolínkou vše společně tak bezvadně zvládají? Vše co ji postupně učíš, čeho je součástí, si bude v sobě nést po celý svůj život. Vždyť nyní může tobě i taťkovi ukázat co všechno se již naučila. Buď na ni pyšná ��. Já dnes měla moc hezký den, dvě moc milé návštěvy a tak ti posílám něco z té pozitivní energie, kterou mne obdařily. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, moc děkuji za Tvá slovíčka. Je to vážně tak, co se v mládí naučíš, ve stáru jako když najdeš. Vidím to na všech třech dětech.A moc děkuji za příval pozitivní energie. Moc ji dnes budu potřebovat, bude se plánovat má operace. Tak ať mi Bůh dá do cesty ty nejlepší ruce. Krásný den...Věrka

      Vymazat
  2. Jéé, ty otazníky měl bý smajlík, píšu přes mobil a nějak mi to nejde :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,Carolinko,jste s tatínkem prostě jedničky! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i mě dělají radost. Nejvíce mě pobavili, když hlásili, jak dobře vyprali. Že tam nalili tu modrou aviváž :-) říkám modrou??? naposledy jsem kupovala bílou. Chvíle mlčení...no, nalili tam modré tekuté mýdlo na doplnění. Ale co, vyprali? Vyprali.Krásný den :-) Věrka

      Vymazat
  4. Obdivuji vaší statečnost. Všichni okolo tak mají mnohem lehčí situaci, dokáží vás snáz podporovat a myslet pozitivně. Držím palce ať síly vydrží. Ale, nebojím se, z těch fotek je jasné kolik lásky a podpory od rodiny dostáváte. martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, to je tak dobře, myslet pozitivně. To je totiž nejvíc. Ona i modlitba je tok pozitivní energie. A povím takové nepsané tajemství. Potvora nemá ráda dobrou náladu, smích, plný žaludek a moře přátel ( byť virtuálních). Tak takto já s ní bojuji.Krásné dny :-) Věrka

      Vymazat
  5. Kačka září jak hvězdička, je to velké štěstíčko!!!!!Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, absolutní souhlas....a je to v mých těžších dnech neskutečný motor. Díky Bohu za něj...Věrka

      Vymazat
  6. Věrko, máš to ale dva šikovné pomocníčky doma... Koukala jsem i na štrůdl jak se jim povedl...:) Přeji Tobě i celé Tvé rodině krásný, klidný adventní čas :) Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renčo, děkuji. Ono se něco povede, něco méně...ale chválím je pořád.Každá snaha si zaslouží pochvalu. Dělám to tak všem mým blízkým...vím, jaké to je se snažit bez pochvaly.Smutné. Proto mám ráda i blog, když se něco povede, umíme se tu pochválit. A tak to má být...Pá Věrka

      Vymazat
  7. Věrko, no "máš je doma krásně naučené", nedivím se, jak moc je máš ráda. Já jsem jednou byla v nemocnici 10 týdnů. Manžel se naučil v té době dělat s dětmi hrnkovou bábovku a do dneška, třeba, když mám službu v práci ji dělají, takže to nebylo na škodu. Opatruj se. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slávko, souhlas. Je fajn a přínosné si někdy obout boty druhého :-)Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  8. Věrko, to je parádní, jak to těm tvým srdíčkům doma jde. Vím, že bys tam byla raději s nima, ale neboj, zas budeš. A sekanou bych si teda dala, mňam, je to moje z nejoblíbenějších jídel.
    krásný den Věru, a běžím ke sluníčku. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji. Právě mi přilétl email s krásnými citáty. Jeden jsem musela dovložit na samý konec. Ten mne vážně dojal "Maminko, tatínku..." Moc za něj děkuji, myslím, že by se měl dávat v porodnicích povinně všem rodičům na celém světě. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  9. Chvála,chvála a obdiv.Krásné podívání na tatínkovo a Carolinčino tvoření.A to,že se místo máchadla použije tekuté mýdlo.Ber to tak,že je čisto.I když to vyloudí úsměv a o tom to je.Jsou to zlatíčka zlatý.Pa pa zdravím celou rodinku babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, díky díky díky...vidíme to stejně :-) Krásnou neděličku. Věrka

      Vymazat
  10. Věrunko, vzhledem k tomu, že já úča jsem, tak si píšu k sobě do notýsku velikou jedničku s hvězdičkou:o)..Taťka s Kačkou za sekačku dostávají hvězdičku, už protože že pomohly tvému srdíčku:o))! Opatruj se a letí k Tobě další energetická dávka! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, mil paní učitelko moc moc děkujeme za kladné hodnocení. Krásnou neděličku. Věrka

      Vymazat
  11. Věruško, máš doma dva báječné pomocníky na které se můžeš spolehnout.
    Carolinka je sluníčko, které krásně září, vždy když vidím ty její rozzářená očka hned je mi líp.
    Dnes se zase dostaneš domů ke svým milým, tak si to hezky užij.
    Měj se krásně, myslím na Tebe a objímám Tě. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za mil slovíčka. Spoleh je tak důležitá deviza pro život. Mám ji skutečně. Moc za vše děkuji. Krásnou neděličku. Věrka

      Vymazat
  12. Věrko, fotky Carolinky v kuchyni jsou úžasné, také jsem zastávala názor, že co se děti naučí jako malé, v dospělosti se jim bude hodit. A Carolinka to dělá s úsměvem jako ty. Sekanou i štrůdl mám móc ráda, hned bych si kousek dala. Přeju vám všem krásný víkend a těším se na další řádky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mil Růženko, souhlas a děkujeme za slovíčka. Krásnou neděličku. Věrka

      Vymazat
  13. Milá Věruško♥Není moc času na psaní..tak jenom chci popřát pěkný druhý adventní víkend.
    Kačenka s taťkou jsou úžasní,jak vše zvládají..je dobře ,že se na ně můžeš Věruško spolehnout.
    Už se ti pobyt v nemocnici pomalu blíží ke konci..tak přeji hodně sil.Opatrujte se všichni.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miá Ančko, děkuji za krásný komentář. A posílám moře pozdravů- Krásnou neděličku. Věrka

      Vymazat
  14. Dobrý večer,
    mne sa zdá, že táto vaša malá dcérka má dvojníčku:
    https://plus.google.com/116851676197715624545/posts/imUiaKz6KRT
    Zdraví Krehká

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...