Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 16. dubna 2016

Dětská radost II.



Dnes bych ráda navázala na nedávný příspěvek Dětské radosti. Ta první k nám přilétla z Japonska, skrze můj „vychytaný“ nákup na Amazonu. Měla podobu veverčí rodinky a užily jsme si s ní velikou legraci při focení … a pro Carolinku jsou stále top hračkou.

... to to voní ...to je asi jaro ...


Ve čtvrtek v podvečer jsme přijeli domů z Brna, kde jsem byla v MOÚ na kontrole, která ač přes určité problémy v tomografu, dopadla dobře.  Když jsme přijeli domů, ve schránce byl  balíček.


... to malé kulaté a mokré na zemi je asi kapička...


Se známkou s dalekého Irska.

 A v balíčku?

Radost jako trám !!!



Rodinka maličkých ježků. Radost pro Carolinku a její mamku.

... česat ježky je zábava ...



Z Irska přilétli nový sousedé Carolinčině rodince veverek. Od milé blogerky Marcelky z blogu Všednodennosti

Marcelko z hloubi srdce děkujeme

... darovaná květina...darovaná ježčí rodinka ...
DÉKUJEME




Můj Peťan  při prohlížení obálky a žasnutí nad tím, že balíček z Irska je u nás ve schránce za dva dny… vzpomněl si, že jsem kdysi posílala do Irska nějaké koření… Ano, je to už pár let a představte si, že ono koření – hořčičné semínko, skrze tento příspěvek, jsem posílala skutečně do Irska. Měl pravdu. A adresát? Milá blogerka Marcelka J

Život je vážně bumerang. Každá radost se vrací …



... je mi s Tebou dobře ...

... ťapy ťapy...naučím vás první kroky ...

A aby ji bylo na světě ještě víc … posíláme obálku  milé Marcelce do Irska a v ní knihu Máma.  Ať se jí líbí v tom světě a hlavně milé Marcelce.

Ahoj kamarádi ...vy jste asi broučci ...



Velký ježek, střední…malý,

všichni krásně usměvavý.

Radost s nimi přiletěla na ježčí bodlince,

náramná radost Carolince a mamince.

Kus z ní posíláme světu dál,

aby tu emoci vítr neodvál…
 

Dětství je KRÁSA

...a šplháme ...

...takhle se mazlí ...
 



 A že jsme si tu radost užily i s foťákem … jarem … kytkami i broučky … o to se právě s vámi dělíme…
 


radostné dny vám všem


Věrka  Carolinka    ježci


24 komentářů:

  1. Věruško mám radost, že má Carolinka radost jak trám! A ta básnička, jsi úžasná, jak to hned vymyslíš ! A takhle fotit krásně, já neumím. Ani jsem ježečky nevyfotila, chtěla jsem ,aby je měla Carolínka co nejdříve.Jsem překvapená , že už ve čtvrtek byla obálka u Vás. Posílala jsem ji až v úterý, v pondělí jsem nemohla ani z domu , pro vytrvalý hustý déšt.Mávám Vám, ježkům a veverkám do dálky!A Carolínce přeji hodně radostných her, v jejím novém kouzelném pokojíku! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, ještě jednou moc děkujeme. Jsi skvělá. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko, dnes vstávám s velkou radostí. Po měsíci uvidím syna s rodinou. A tak jsem si říkala, že u snídaně nakouknu k tobě. Vyprávění o krásném dárku pro Carolinku, který přiletěl až z Irska, doplněné krásnými fotkami mi vyloudil úsměv na tváři. Já před časem dostala takový balíček plný překvapení od jedné milovnice panenek. Tak vím, jak může být radost z dárku převeliká. Mám radost, že tvoje kontrola v Brně dobře dopadla a přeji ti krásné dny s rodinou. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, je krásné, že den začíná krásně... užívej radosti dosti...Věrka

      Vymazat
  3. Krásní ježečci, nádherné fotky a super článek. Ještě teď se usmívám a těším se spolu s Vámi. Užívejte si krásné dny, děkuji za typ na "živé" hračky a přeji jen to nej, Monika. PS. Nepíši sem, spíš nakukuji a obdivuji, ale dneska už jsem napsat musela:-). Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moni, po Tvých řádcích se usmívám já. Radostí z hezkých slov a budu se těšit i na další Tvé komentáře . Moc mne těší. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  4. Milé ježčí mamky ;-) .Úplně vám normálně ty malé miláčky závidím.Krásní jsou a ta radost,jakou předali,je to na těch fotkách dokonale vidět...Není nic lepšího,když se dárkem člověk trefí,já to tvrdím pořád.
    Mějte se moc krásně,užívejte sluníčka a pozdrav domů všem.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, díky za milá slova za nádhernou kytičku, která těší mě i ježečky na fotce. A za vše...Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věruško, Carolinka dostala překrásnou ježčí rodinku. Ježečkové jsou miloučcí.
    Fotečky jsou nádherné a je na nich vidět ta velká radost z ježečků.
    Minule jsem nestihla napsat ke Carolinčině pokojíčku, tak dnes. Pokojíček je úžasný, mráčky jsi namalovala suprově. Moc se mi líbí.
    Věruško, jsem ráda, že kontrola dopadla dobře. Měj se krásně a přeji prima neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvé řádky, které vždy moc ráda čtu. Výsledky z kontrol jsou pro mne vždy pilířem všeho. Možná to je i v mých příspěvcích znát, když je po kontrole, jsem plná štěstí.A já ho posílám vám všem dál....Věrka

      Vymazat
  6. Já bych si tak hrála :-) Rodinka je nádherná a je dobře, že i výsledky z kontroly jsou dobré. Přeji jenom takové dny ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko, je tomu tak. Když jsou dobré výsledky je dobré úplně všechno ... i to, co vypadá blbě :-) Zdraví je poklad jako hrom. Přeji krásné, hravé dny plné slunce. Věrrka

      Vymazat
  7. Jsou krásní a koukám, že je nejsem jediná co by si okamžitě pohrála. :-DD
    Opravdu vydařená rodinka a taky krásné fotky. I pokojíček se mi moc líbí.
    Dorazil i tvůj kalendář, posílala jsem mejlík, doufám, že tě v těch starostech s kontrolou neminul. Mějte se tam u vás co nejlépe. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za Tvá milá slova. Email jsem už objevila a chybu napravila. Naše pečení je už hotové :-) Pá Věrka

      Vymazat
  8. Věrko, já se ani nedivím, že malá je nadšená. Na tohle ujíždím také, a to už mám čtyřku ve věku :) Tyhle radosti by si měl dělat úúúúplně každý :) Moc si toho užívejte - fotky jsou dokonalé!!!! Věrko, měj krásné dny!!! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jolo, usmívám se a pokyvuji. Též mám ve věku čtyřku a dokonce už dvě za sebou :-) a hraji si tu ,jako kdybych měla jenom čtyři roky :-) Válím se po zemi v trávě a fotím tu radost...a cítím tu radost...Být malým dítětem můžeme být vlastně kdykoliv. Děkuji za pochvalu a přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  9. Ahoj Vierko, veľmi ťa pozdravujem a som nesmierne rada že tvoje výsledky sú v poriadku, my mame už radioterapiu skoro v polovičke, ešte 18 zásahov a uvidíme čo bude ďalej. Ježkovia sú nádherní, Marcelka je žena s veľkým srdiečkom už veľa ľuďom urobila radosť včetne aj mne :-) A čo sa týka izbičky je úchvatna, si šikulka Vierko. Maj sa krásne, veľa zdravíčka a pohodlia prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mery, to je snad telepatie...dnes jsem na Tebe myslela a říkám si jak se asi máš? Tak teď už to vím. Myslím na Tebe, držím pěstičky a posílám slova modlitby. Vím, jak je ta cesta těžká ...přetěžká ... Ty jsi tak silný a pěkný člověk. Smekám před Tebou. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věruško,
    opět krása.....jak fotečky, tak ježečci a hlavně kontrola.... Jak Ty říkáš, radosti není nikdy dost.....tak si jí dělejme vzájemně. Já jsem v sobotu dostala malé keramické vrabčáky, také takovou rodinku. Udělala mi s nima kamarádka ohromnou radost i když byl upršený den. U Vás svítilo podle fotek sluníčko. Tak Vám přeji ať svítit nepřestává. Krásné jarní dny a velikánské těšení přeje babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, ano, souhlasím ... výsledky kontroly je důvod k opravdové radosti. I když to tentokrát bylo hodně náročné... Trochu víc mě začalo blbnou mé dýchání v "troubě"... ale nechci psát negativně ...důležité je, že výsledek je dobrý... Jinak u nás je chvíli sluníčko, chvíli prší, jako právě teď. Je to prostě Apríl... Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  11. Milá Vierka, prajem krásny deň a veľmi sa teším z Tvojho dobrého zdravíčka.Kašdá dobrá správa poteší.V poslednej dobe som mala veľmi veľa roboty, tak som len sem tam nakukla k Tebe cez mobil, ale komentár som nepísala, lebo sa mi stalo, že keď som písala cez mobil, komentár sa stratil. Tak teraz pekne po poriadku, izbička Carolinky je nádherná, to Vaše dieťa má šťastie na úžasných rodičov.Vy ste taká krásna rodinka, ako rodinka veverišiek, alebo ježkov. Tie hračky sú nádherné, milé a inšpiratívne.Rozvíjajú detskú fantáziu a deťom ukazujú cestu, ako to jeden bez druhého nejde.Škoda len, že ja nemám vnúčatká, my kupujeme pre 10 týždňového psíka mojej dcéry len loptičky, ale každú zlikviduje, lebo už má 14 kíl. Práve dnes ráno odcestoval manžel do Bratislavy, aby dcerke pomohol s výchovou psíka. Keby to bolo vnúča,tak by som chodila pomáhať ja.Takže ja som sama doma, našťastie ma vonku stráži náš osemročný čokoládový labrador, vonku prší a mám chvíľu pre seba. Teším sa z každého Tvojho príspevku, fotiek a milých slov. Objatie a božtek aj Carolinke posiela Aňa. Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko děkuji za milý komentář. Přeji krásné a nezapomenutelné chvíle s pejskem. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  12. Ježečci jsou krásní, ale není nad ty živé....už pomalu začínají šmejdit po zahradě:)) Loni chodil jeden takový nebojácný, nechal se chytit a nosila jsem si ho na ruce ani se nijak neschovával. Říkala jsem mu Pepík, tak snad se zase letos objeví:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji za Tvé řádky. Pozdravuji i Pepíka :-) Krásný den. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...