Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 20. listopadu 2016

Retro neděle ...



V minulém příspěvku jsem vám představila 70 let starou promítačku. Neobyčejnou věc, která dokázala vytvořit neobyčejné chvíle a vzpomínky.  




A protože včera skutečně hodně pršelo, naše Carolinka na retro promítačce promítala. Staré pohádky mého dětství. Krása všech krás… Nádherná sobota plná odpočinku.




A tak když jsem byla v té retro náladě, vytvořila jsem dnes pár retro záběrů našich dětí. Taková černobílá, retro neděle …




Focení mě vždy dokáže zahřát na srdíčku …potěšit…a dostane mne vždy do nádherné pohody. Proto dnes tyto velice pozitivní záběry.




Snažím se naladit na klid a pohodu. Čeká mne nyní pár velmi náročných dní. Speciální vyšetření na gastroenterologii na onkologické klinice. Každý mi říká, že to bude dobré. Pevně v to věřím a doufám. A moc se těším, až bude úterý odpoledne … až bude vyšetření za mnou.



Hned, jak mi to situace dovolí … přinesu vám na blog kus vánoční Radosti




Věrka


24 komentářů:

  1. Milá Věrunko, každá chvilka s našimi dětmi je k nezaplacení.. Tvé fotky zachytily pohodu a lásku mezi sourozenci. Je to nádhera.
    I já věřím, že tvé vyšetření dopadne výborně.. V úterý na tebe budu myslet a držet palečky. Drž se prosím. Krásný den ti přeji a posílám mnoho pozdravů. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, souhlasím a děkuji. Posílám pozdravení k Tobě domů. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško,
    už ať je to všechno za Tebou a jsi doma s rodinou , v tom předvánočním čase a hlavně v pohodě.
    Určitě to bude dobré,moc držím palce .Drž se.
    Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji moc. O to víc si budu užívat času adventního... Některé dny jsou v životě náročné...takový mě čeká zítra. Děkuji Věrka

      Vymazat
  3. Věrunko, to jsou krásné fotky. a přeji ti abys to nepříjemné měla už za sebou. moc na tebe myslím a držím pěsti. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji. A jak já si to přeji , aby to bylo za mnou.... Ke všemu nevím, do čeho jdu...vyšetření kolonoskopie stomií...no nevím... Pá Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, na tvých krásných fotkách je vidět, jak se vaše děti mají rády.
    Kontrola určitě dopadne dobře, budu ti držet pěsti, aby ti donesly štěstí. To napětí a obavy znám, na začátku prosince mě čeká CT a výsledky se dozvím až 20tého prosince, Ale věřím, že se to nějak rapidně nezhoršilo. Myslím na tebe. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko , děkuji za Tvé řádky. Za Tvé myšlenky...moc to pro mě znamená...Děkuji. Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věruško, moc pěkné fotky se Vám povedly! V úterý budu v mysli s Vámi a budu držet palce! Opatrujte se. Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko z Větérky, moc a moc děkuji...jste hodná. Věrka

      Vymazat
  6. Bude to dobré!!!!Fotky jsou moc pěkné...Ila

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Vierka, krásne deti, krásne fotky. V utorok budem držať palčekz a verím, že bude všetko OK. Objatie a pozdravy posiela Aňa. Papa

    OdpovědětVymazat
  8. Budu na Tebe myslet a ať už je to za tebou. I tak hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, zítra budu držet palečky, ať vše dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, myslím na tebe a držím palečky!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Verusko,drzim pěsti. Ivča

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně jsi své děti zvěčnila a černobílé fotky jsou krásné.Kačka už má pěkné háro,už se moc těším až ji uvidím v culíčkách a mašlích a ty ji retro zvěčníš.Držela jsem pěsti,tak doufám,že to k něčemu bylo.

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko, jen dvě slova: jsou úžasní! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Moje milé kamarádky, všem vám chci poděkovat za vaše pěstičky, palečky, pozitivní myšlenky. Před chvílí jsme se vrátili z Brna. Po včerejším celodenním půstu a 4 klystýrech, jsem dnes prodělala kolonoskopii stomií. Výsledek je dobrý. Žádné novotvary či polypy. Slyšeli jste tu ránu? To mi spadl kámen ze srdce. Jsem moc ráda a moc šťastná holka. Takhle vypadá skutečné štěstí a radost. Velké díky vám. Chci vám říci, že vaše slova, která mi tu necháváte, pro mě MOC znamenají. Děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý večer, Věruško i já jsem šťastná, že je vše v pořádku. Užívej si klidu co to jen půjde, aby sis mohla radostně prožít nejen advent, ale i vánoce. To štěstí na těch fotečkách je úchvatné. Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško, to je báječná zpráva. Teď si odpočiň a užívej si v klidu následující dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za vaše slova. Tak tak...odpočinek je potrava pro duši i pro tělo. Dlouho jsem nespala 12 hodin v kuse, vážně je z toho krásné ráno. A to přeji všem. Věrka

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Věrko...dlouho jsem sem nezavítala, ale stále na tebe myslím (už nám začalo šestinedělí - narodila se nám holčička Terezka)...dočetla jsem obě knihy a teď se tu dozvídám, že Tě čekalo důležité vyšetření a k tomu podstoupení zákroku...jsem ráda, že Ti vše dopadlo dobře, ani nevíš jak!!! UF. Dál držím pěsti, ať se cítíš líp a líp a přeji Ti pěkné podzimní teplé dny! Opatruj se. ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za Tvé řádky. Předně přeji co nejlepší Tvé Terezce. Hodně zdravíčka, lásky a radosti ze života. Mávám k vám přes opce. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...