Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 2. března 2018

Balíček radosti ...



Dnes jsem pro vás přinesla pár slov

v podobě rozhovoru ZDE.


Víc jsem psát původně nechtěla…necítila jsem, že bych měla…
Neměla potřebu psát více.

Ale ...



Odpoledne však zvonil u naší brány pošťák.
Nesl balíček (nic jsem neobjednávala) a v něm … překvápko pro naši Kačku.
Kačka balíček otevřela …. a
konečně … viděla jsem její velkou RADOST

Malý, plyšový Black … od jedné z vás…




Děkujeme



Kačka za pejska, který má stejnou tvář, jako měl ten její ...

... a já za její radost.

Všem přejeme hezký víkend


Věrka a spol.



6 komentářů:

  1. ..radost a smutek často putují stejnou cestou..
    Bolest, zármutek sneseme sami, ale o radost se musíme podělit!!
    ...ať radosti je víc..to si pro vás přeji!!!
    Jana z chaloupky..❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkujeme...Posíláme nedělní pozdravení. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško, to je milý dárek. Mnohem víc dalších radostí přeji, Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkujeme a také přejeme radostné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Tak pěkný dárek určitě pomůže Carolince překonat bolest ze ztráty pejska.Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkujeme. Radost a pozitivní pocity jsou vždy lékem. Opatruj se. věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...