Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 15. března 2018

Našla jsem kus štěstí ...



V posledních dnech jsem hodně bojovala, pracovala, četla… .
O to méně spala, prala, vařila a utírala prach.

Když je za vámi tak ohromná fronta lidiček, které s vámi sdílí boj, není ani jiné cesty. 
Víte, že tu vlajku nesete i za ně.
Nechcete zklamat, chcete mít v ruce co nejvíce informací
 a hlavně je mít v hlavě.





Když jsem měla pocit, že moje hlava obsahuje snad tolik informací, kolik je zapotřebí, vypnula jsem wi-fi i mobil a jeli jsme na výlet.





Jako kdysi za starých časů, když ještě Carolinka chodila po horách. Někam jen tak…
Prožít chvíli TEĎ.  
Jeli jsme i s ní na hory, po kterých chodívala... Dotkla jsem se místa, kde jsem byla naposledy před 35 lety. Měla jsem tam být, měla jsem zase tou cestou kráčet. Kousek od starého kostela jsem našla kus štěstí.
 Zrezavělou půlku podkovy. 
Kde že je asi ta její druhá polovina? Vím … mám ji v mém muži, v mé rodině.
 V malé dcerce, kterou v nové knize „Máma live“ (kterou nyní píši) nazývám  
„Andělem bez křídel…“






Prožila jsem kousek štěstí.





To jsou ty chvíle jen tak …TEĎ a TADY …




 To jsou ty chvíle a místa, která tak moc ráda fotím.
Na první pohled ošklivá. Rozbořené zdi a náhrobky a za nimi je krása všech krás.

Kus štěstí…


Kdysi jsme tomu tady říkali Vesmír...až dnes jsem pochopila význam proč...

Prostě se tady tak cítíte

Prožili jsme ho spolu …
 Na obrovské houpačce za starým kostelem, jsem se vrátila více jako 35 let zpět. 
Do chvil bezstarostného dětství.

Krása všech krás




Vítr ve vlasech vám kouzelně pročeše myšlenky…
Nasajete do sebe blahodárný vzduch, který dokáže kouzla.
Smích a radost obohatí tu chvíli …
Prožijete štěstí


Zkuste takový den. Doporučuji všem… Den jen tak a TEĎ…




Šťastné dny přejeme všem

Věrka a spol.



16 komentářů:

  1. I já takový den prožila dnes. Ráno nástup do nemocničního kolosu, zítra operace-plánovaná od listopadu. Před 8. hod. jsem stepovala před přijímací kanceláří.....v 8,15 h. mi sdělili, že jim je líto, ale není volná postel. Ať přijdu ráno nalačno a pak rovnou na operaci kolena...... Berla, taška-vše mi odpadlo od rukou a já vyšla ven, jako bych měla křídla - ještě den volna-Svítilo slunce, vzduch voněl jarem. Během chvíle jsem byla MHD doma, převlékla se, sjela na myčku s autem-to jsem v minulých dnech nestihla. A pak jsem se vydala na výšlap(o kolenu jsem nevěděla-jako když bolí zub-u zubaře to přejde), v nádherném slunečním dnu jsem se toulala po loukách, nikde nikdo jen já, azurová obloha a sluníčko........ušla jsem 4 km-což je na moje koleno výkon, a naprosto spokojená došla domů, na terase si dala s manželem kafe a pak procházela zahradou, koukala co kde bude třeba. A pak jsem se rozhodla - navzdory kalendáři a předpovědi počasí - pověsila jsem velikonoční vajíčka a udělala výzdobu. Opravdu nádherný "den navíc". Teď jsem si ďobla injekci na ředění krve a věřím, že dnes budu spát mnohem líp, než v předchozích dnech - užila jsem si krásný den. A ráno budu zase pro změnu v 7 hod. stepovat před přijímací kanceláří....kdo ví, třeba mi dají knížku "Udělej si sám", k tomu nějaké nářadí a zase pošlou domů....... Z Jizerek přeji krásné dny s úsměvem. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, děkuji za komentář. Přeji, ať zítřejší den je dnem dobrým. Ať se vše daří a podaří. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko, krásné místo, pozitivní energie je cítit ze Tvých fotek. Máš pravdu, měla jsi tam být a nejen pro ten kousek podkovičky. Přinesla jsi poselství i sem na blog. Ke štěstí stačí tak málo. Člověk nemusí mít, stačí být tady a teď a umět si toho vážit. To je to pravé bohatství. A váš anděl bez křídel se dotkl nebe. Tam u starého kostela. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, krásně jsi mi to napsala a já Ti za to ze srdce děkuji. Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  3. Věrunko moje milá,ano našla jsi kus štěstí..a obrovský kus ho nosíš sama v sobě..a dáváš druhým..společně s radostí a v neposlední řadě s nadějí!!!
    Našla jsi štěstí,protože jsi vděčná..vděčná za to,co již máš..tady a teď..
    ..tak to cítím i já..
    Jana z chaloupky..❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, děkuji za Tvé řádky. Často si říkám, jak blízko vedle sebe jde pokora a vděčnost ...Možná skrze to přichází i štěstí...Bůh ví...Opatruj se a zdravím. Věrka

      Vymazat
  4. U sv.Matouše-tam to taky miluju!!!A kostel ve vnitř má krásnou tajemnou atmosféru!!
    A na Vesmíru jsem byla v 7.třídě na lyžáku.Spolu s Vámi jsem si zavzpomínala.Jen,co
    přežijeme mrazy, jedeme taky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zlatko a já tam byla jako prcek na táboře. Nic se nezměnilo...všechno tam je jako kdysi. Stojí za to okusit mega houpačku za kostelem. V té tichosti a kráse kolem to je nadpozemský zážitek. Vřele doporučuji. Věrka

      Vymazat
  5. Věrko, to je krásné místo, nikde ani živáčka, jen vy tři. Velký kus štěstí. Dáváš ho i druhým, svými fotografiemi, knihami, odvahou. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Něco na tom bude, že ticho a příroda dokáže zázraky. Přeji hezké dny. věrka

      Vymazat
  6. Věruško, krásné nostalgické místo, je vidět z tváří manžela i Carolínky velkou radost, jedno štěstí jsi zažila v přírodě a druhé sis přinesla domů v podobě podkovičky, věřím, že přinese štěstí. Z uplakaného Frýdku zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji za Tvé řádky. Víc takových dnů nejen nám...všem. Ze srdce přeji. Přeji pěkný den, tady taky mokro a uplakáno. Alespoň konečně čas, napsat další kapitolu v knize Máma live... Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věruško. Krásné teď je nádherné,když ho dokážeme prožívat a očima i srdcem dokořán vid? A to Ty a Tvá rodina po tom všem rozhodně umíte...děkuji za hladové řádky a za naději že svět se ještě úplně nezbláznil ...že ještě stále existují lidé,kteří si umí hrát a užívat si jedinečné momenty a chvíle...jedinečné ve své neobyčejné obycejnosti....krásné ...děkuji 💓 Bi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bi, ze srdce děkuji a přeji Ti také takové dny. Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  8. Milá Věruško, tak moc jsem se sem zase těšila. Kole 15.hod jsme se vrátili z Mariánských Lázní. To jsme se ještě stihli zastavit na taneční soutěži. Tady jsem se pokochala krásou, kterou jsi zachytila, jako vždy úžasně. To je krásný konec týdne. Protože zde napadalo sněhu víc jak o vánocích, tak i k vám posílám zasněžené pozdravy. babi Jířa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...