Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 4. května 2018

louka ...


Když můj Peťan řekne, že jede za Oldou do truhlárny ... mám vždycky radost.
Nejen proto, že mám ráda vůni dřeva, hoblin a pilin ...
 ... mám ráda ten kus vesnice ...




Zvláště, když je podvečer a všechno se barví zlatem ...




Slyšíte z dáli ovce ... procházíte se kolem staré ohrady ...
Kačka občas zapózuje ...většinou dělá hvězdy na louce ...
Já fotím detaily všedního dne a v té kráse se jedinečně relaxuje.



Přicházejí nové myšlenky, nápady ...

Myslím, že jeden docela hezký ke mě právě při západu slunce přišel ...
Trochu doladím detaily a představím vám ho a moc ráda.





V té vysoké trávě jsem si vybavila vzpomínky, jak jsme jako malé děti motaly věnečky z lučního kvítí. Hledaly šťovíky a žvýkaly ho. Křenily jsme se u toho a připadaly jsme si tak nějak dospěle.Jindy jsme cucaly bílé kvítka hluchavek. Na každý pád jsme špinavá trika od stopek pampelišek měli každý rok ... a každý rok jsme slyšely, jak si neumíme hrát ... a jak to nic nevypere, ani čikulik ...

A když jsme si do té vysoké trávy lehly, pozorovaly jsme mraky na nebi, které jsem si představovala, jako lodě na mořské hladině ...






Pluly pomalu za obzor všedních dnů ...
Tak, jako odplouvá každý den našeho žití ...






eji krásné májové dny všem




Věrka


20 komentářů:

  1. Přesně tak Věrko ! Jako děti jsme si přírodu užívaly. A asi trochu jinak než ve věku dospělém.
    Ano, pletli jsme věnečky, žvýkali kde co a ze stonku pampelišky jsme si dělali takové frkačky. Jak jsem četla Tvůj příspěvek, tak se mi to vybavilo. Jen už přesně nevím, jak to bylo. :-)
    Prostě jsme si hráli.
    Teď víc vnímáme určitou poezii z krás, které nám příroda nabízí.
    Přeji Tobě a celé rodině hezké májové dny! Máj půjdeme v háj !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé řádky a připomenutí. Jasně, už si také vzpomínám...frkačky z pampelišek. Na čtyři díly jsme stonek dole rozpárali a vložili do dlaní mezi palce a foukali. Děkuji za vzpomínku. Přeji krásné jarní dny. Věrka

      Vymazat
  2. Dobré slunečné ráno Věruško.
    Vrátila jsi mě o 50 let dozadu. Krása... neuvěřitelná krása. Vůni dřeva cítím ráda u Míli v dílně. Když se posadím do křesílka za dílnou s dobrou kávou i ty beránky na obloze mohu pozorovat...... ach joo.. krásné májové dny plné sluníčka a krásných květů. Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji. A také jsme na nebi pozorovali mraky a vyprávěli si, co který nám připomíná... Přeji krásné jarní dny. Věrka

      Vymazat
  3. krásný den, Věruško.... kéž by si dnešní děti uměly takhle hrát a pozorovat opravdový svět a ne jen ten virtuální.... Přeji z azurových Jizerek krásné dny plné pohody a lásky. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, děkuji za komentář. Myslím, že svět ještě není úplně ztracen...najdou se děti, které takové hraní ještě baví. Není jich tolik...ale najdou se...Myslím, že je to hodně i o nás dospělých. Přeji krásné jarní dny. Věrka

      Vymazat
  4. Věruško,
    i já si tak na louce hrávala !
    Dnes už je to jiné :-o
    Nedávno jsme si koupila semínka rozkvetlé louky a kousíček z ní si chci přenést i k nám na zahradu:-)
    Opět krásné fotky!
    Opatruj se a pozdravuj moc doma !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Té řádky.Přeji Ti, aby Ti louka plná krás nádherně rozkvetla. Také jsem před lety vyzkoušela semínka luční...ale nic z toho nebylo...Asi jsem špatný zahradník :-) Přeji krásné jarní dny. Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, nádherné fotečky a vzpomínky. Při čtení se mi vybavovaly vzpomínky jak jsme taky pletly věnečky, žvýkaly šťovíky , cucaly kvítky hluchavky a ty trika měly taky upatlané od pampelišek. Bezstarostně ležely v trávě na břehu potoka, poslouchaly jeho bublání. Bylo to krásné .
    Věruško, měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za komentář. Jsem moc ráda, že jsem Tě potěšila. Přeji krásné jarní dny. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško, nádherné fotky. Krásně fotíš, ale to už vím :-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. ..ach Věrunko..Tvé podání obyčejných krás..tak jako to moje..ale to Ty víš přece..
    ..vůně dřeva..narodila jsem se do stolařské rodiny..jedinečná a srdcová..navždy..
    ..vůně louky..lučního kvítí,kopretin,zvonečků,mateřídoušky..omamná a kouzelná,nenapodobitelná..za ranní rosy i večerního rozjímání..
    Z chaloupky..po pampeliškovém paraplíčku pozdravení posílá Jana.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, z chaloupky mezi kopci, děkuji za Tvé řádky. Potěšily mě, pohladily. Myslím na Tebe. Věrka

      Vymazat
  8. Hezkou neděli.Věruško, taky jsem měla podobné mládí.Moc ráda na ty časy vzpomínám. Krásné dny přeji celé rodince.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji. I já ... a má kniha Máma- čisté jiskření. bude takové momenty obsahovat. Přeji krásný zbytek dne. Věrka

      Vymazat
  9. Krásné fotografie, vzpomněla jsem si na Tebe, když jsme se šli s mužem projít. Fotila jsem kytičky, koně i panenku (jak jinak). Na jednom místě byly hluchavky, také jsme jako děti z jejich květu cucaly šťávu i ten šťovík jsme jedly. Jsem ráda, že naše vnoučátka vyrůstají na venkově, kde mají k přírodě blíž.
    Jsem zvědavá, co nového jsi pro nás připravila. Přeji Ti klidné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. I já jsem ráda, že se mé děti dotkly venkova.Brzy prozradím můj nový nápad... Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věrko, děkuji za vzpomínky. Je to pohlazení na duši, krásné, meditační. Není nic víc, co k tomu říci. Mysl letí vzhůru tam, kde je všechno. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...