Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 4. října 2018

Mámin kalendář 2019 - každý den je dar




Nedávno jsem zmínila, že kniha Máma čisté jiskření






Vzácná shoda.

A proto je i symbolické, že kniha i kalendář

skutečně spolu korespondují.






Jako bratr a sestra.

Kalendář a kniha.

Jsou si podobní a mají stejné poslání.


Jejich titulní strana nese shodné prvky.

Uvnitř, v jejich duši, je i stejné poslání

„každý den je dar…“






Když si jej uvědomíme, dokáže z našich životů vytvořit kouzlo.

O to jsem se snažila po celý rok, kdy jsem tvořila knihu i kalendář.


Pro tento záběr jsem sháněla všude možně starou školní brašnu. Na půdách, bazarech ... Našla jsem.




Vložit do nich lásku.


Zachytit obyčejné momenty a fragmenty běžného života.

Maličkosti, z kterých se skládá život.





Budu doufat a věřit, že vás má díla budou těšit, co nejvíce a co nejdéle.






Možná budou i vhodným dárkem k Vánocům.

A já bych si z celého srdce přála, až bude tento dárek

na Štědrý večer u stromečku rozbalen,

aby rozzářil oči i líce obdarovaným.





Věrka



PS : a ZDE pár novinek "jelimánovských"

6 komentářů:

  1. Nádhera Věrko...už se moc těším:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji moc. Snažila jsem se do tohoto kalendáře dát tolik lásky a obdivu k životu. Byl mi opěrnou zdí v době velmi nelehké, o které mj. píši v knize. Myslím, doufám a věřím, že to bude znát...
      Hezké podzimní dny. Věrka

      Vymazat
  2. Verusko, kalendar vypada moc pekne, ja bych tam ale potrebovala vic e mista na vepisovani vseho, co mame v planu, za kazdeho clena rodiny. Treba nekdy vymyslis takovy ;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za Tvé řádky a podněty. Pošlu Ti na email fotku, jak vypadá Mámin kalendář, když je popsaný :-) Mám ho u psacího stolu a plánuji tam kde co. Ono se to nezdá, ale na hesla se ta kolonka v pohodě vejde.K dnešnímu dni 4.10. ač tam je pranostika sv. Františka mám tam ještě tři poznámky.
      Přeji krásné podzimní dny. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, moc se těším na knihu i na kalendář. Je moc hezké, že kniha vyšla ve stejnou dobu jako kalendář a určitě musíš mít velikou radost. Přeji Ti hodně spokojených čtenářů. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. Původně jsem chtěla kalendář na 15.10. tj. den, kdy se mi změnil život od základu. Knihu na 21.8. důvody jsem již na blogu psala. Nakonec si oba termíny daly dostaveníčko uprostřed, kompromis. A tak by to asi v životě mělo být se vším. Přeji hezké dny a fůru radosti. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...