Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 20. března 2019

Jaro ...



Dnes začíná JARO


Neboj se, maličká ...


Sice si s námi ještě pohrává a jak se říká, 

březnové slunce, má krátké ruce...

ale už je tu.


Z očí do očí

V neděli jsme si udělali cestu k ovcím.

Bylo tak kouzelně, že bylo hřích sedět doma.

Každou chvilku, která připomíná jaro,

 se snažíme užívat venku.


pomalu a postupně


Jsou místa, která jsou pro nás oázou pro duši.

Takovým místem je stará ohrada, kde jsem kdysi dávno 

dělala první zastavení při putování

s Máminým kalendářem.

Vzpomínáte? 


Mami, to je krásný den...


Já si právě na tomto místě dokáži vyčistit hlavu,

utřídit myšlenky  ... načerpat energii.

Příroda umí zázraky.


Z košíku se nejí. Jsi nenasyta...


Hodně jsem ji v posledním čase vydala tím správným směrem.
Do projektu Sad nadějí...


Moc bych chtěla poděkovat vám všem, 
kdo jste tento projekt
podpořili a sdíleli.

Všem, kdo jej teprve podpoříte.


DĚKUJI



A protože nejsem holka, která čeká na štěstí jen s nataženou rukou, proto jsem se rozhodla i já přispět k tomu, 
abych také přispěla finanční částkou na transparentní účet na podporu Sadu nadějí.


Jak?






Moc ráda vám příště představím můj další počin, jak.

Pracuji na tom.


Dva sourozenci


 Užívejte jarních chvilek plnými doušky.

Je kouzelné a prý už začínají kvést i podléšky ...


Nebeč. Ty už jsi měla nejvíc ze všech. Musíš se taky podělit.

Jsi tak jemné a hebké.

Čas podléšek mám moc ráda.

Pro vzpomínky... pro nové období... pro krásu jara.

Je to pro mě čas dětství.


Úplně nej zábava - krmit ovečky.


Bitva o poslední skývu chleba

Všem, kdo můžete podpořit  projekt


vkládám číslo transparentního účtu

115-8835020217/0100

 ze srdce děkuji


cítit a vnímat jaro - spokojenost


Věrka




10 komentářů:

  1. Krásná jarní procházka, ovečky tak zblízka jsem nikdy neviděla. Vlastně viděla, ale už to bude 40 let. Jeli jsme s mužem na svatbu příbuzné a já jsem mu šla ukázat vesničku, z které pocházely moje mamka a babička. Pod silnicí byla ohrada s ovečkami, ale beran nám dal skloněnou hlavou a během k plotu najevo, že o blízké setkání nestojí. Vidíš, jakou vzpomínku vyvolaly Tvoje krásné fotografie. Vzpomínku na mládí.
    Těším se na krásné jarní dny, zatím je to takové jako na houpačce. Měj se hezky a přeji Tvému projektu úspěch. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, moc děkuji za Tvé řádky, vzpomínky i přání.Tady na tomto místě žádný beran nebyl. To bych si netroufla vstoupit za ohradu. Stejně jsme krmili ovečky pod dozorem starého pana farmáře. Sichr je sichr.
      Moc děkuji Růženko za podporu v projektu Sad nadějí. Hezké dny. Věrka

      Vymazat
  2. Posílám první jarní pozdravení a ten správný vítr do plachet.
    Ať se daří, nu a s tím spojené ... hlavně zdraví a pohodu.
    Ptáci ráno řvali jako smyslu zbavení, asi radostně oznamovali, že sice nám ráno mrznou půlky, ale odpoledne si je prohřejeme!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simčo, děkuji za Tvé řádky. Jo, myslím, že denní jaro je tu. Noční zimy ještě neodešly. Děkuji za přání a za podporu. Velmi si toho vážím. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  3. Krásné jarní dny ve zdraví a pohodĕ srdíčkovĕ přeji!
    A hlavnĕ..ať se Ti daří Vĕruško v Tvé práci.
    ..mávám z chaloupky Jana❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci. Děkuji za Tvé řádky. Snažím se cca na milion sto % :-) Hodně nyní závisí na štěstěně a druhých. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  4. Ahoj Věrko. Koukám, že si příchod jara užíváte plnými doušky. Je to nádhera, jak se příroda probouzí a sluníčko sílí.
    Fotky s ovečkami mi udělali radost. Mám je ráda, a jednou bych je chtěla chovat. Alespoň pár. Uvidíme, třeba se mi to jednou splní...
    Mějte se všichni krásně. Káťa
    PS: U mě na blogu probíhá soutěž o jarní dekorace, kdyby jsi se chtěla podívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Káťo, děkuji za Tvé řádky i pozvání k Tobě na blog. Ráda se podívám. A víš jak se to říká, když si člověk moc přeje, sen se stává skutečností.
      Hezké dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...