Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 29. října 2019

Jedinečná a jediná chvíle ...



Některé dny mi připomínají jízdu na kole, když mi bylo 6 let.

Neuměla jsem ještě pořádně zvládat rovnováhu,

ale jízdu jsem si prostě užívala.

Vítr v kraťoučkých vláskách…

Pocit, že jsem se naučila to, co umí velcí…

Pocit, že mě to baví…

Překonání obav a užívání nekonečné volnosti.




Tak přesně takové dny vážně miluji.




Takový den byla i vernisáž výstavy „ každý den je dar“

V Klicperově divadle v Hradci Králové

/potrvá do 20.12.2019/

Všechno zorganizováno během pár dnů.

Bez velkých plánů, slov a aktivit.

Výsledek nádhera.


Děkuji všem za podporu a spolupráci.

Za průvodní píseň  "Andělská" od Zuzany Navarové




Na tuto vernisáž dorazila i má kamarádka, jak já říkám, z pravěku.

Z dob, kdy naše velké děti byly malé děti…

Kamarádka přijela s celou rodinou,

která se snad musela naskládat do zájezdního autobusu.

Všichni do jednoho mi udělali VELKOU radost.




A co víc… domluvili jsme se na druhý den,

na setkání v Nebi.

Do toho přijel další kamarád, 

největší kámoš naší Carolinky.





A i když špatně mluví česky,

seděli jsme  venku u hrnku kafe 

všichni jsme si krásně rozuměli.





Na plechu malé plynové bomby kámoš pekl pečené kaštany

a myslím, že dlouho na tuto chvíli všichni budeme vzpomínat.

Vzpomínali jsme při loupání kaštanů všichni na všechno


 a na všechny a bylo nám dobře.




A když padla tma, nebe se poselo hvězdami,

povídali jsme si u ohně.

Můj pohled skrze hřejivé plameny byl rázem hodně daleko…

V dobách, kdy jsem se učila držet rovnováhu na kole.

V dobách, kdy jsem učila jezdit na kole malé děti,

které jsou dnes velké a které na svém kole jménem život,

zmizeli v nekonečnu všedních a nevšedních dní.






Ten žár a plamen ohně mě přenesl zpátky desítky let,

do časů tak dávných a tak živých …

Skrze ten žár a plamen jsem vnímala krásu té chvíle.

Každá chvíle je jedinečná, jediná.





Mám tu pro vás ještě jedno pozvání.

Na jedinečné a jediné setkání.

30.10.2019 od 18.30 hodin v Luxoru na Václavském náměstí v Praze

bude probíhat křest knihy „Holky to někdy nemaj lehký“.

Kniha Radkina Honzáka, Aleny Večeřové a Kláry Mandausové.

Kniha s příběhy několika žen.


Jsem poctěna, že ten můj příběh, se s pokorou sobě vlastní,

mezi tyto příběhy a do těchto stránek zařadil.







Budu se snažit na křest knihy přijít 

a prožít tak jedinečnou a jedinou chvíli.

Chvíli, jako když jsem se tenkrát učila držet

rovnováhu při jízdě na kole…

Chvíli, kdy mě hladil vítr v mých kraťoučkých vlasech

a já cítila štěstí…

Věrka




6 komentářů:

  1. Jsem ráda, že vernisáž výstavy v Hradci byla vydařená. Tvůj dobrý pocit byl umocněný příjemným setkáním s přáteli ve vašem Nebi. Je to cítit z Tvých slov a hezkých fotek.
    Měj pěkné dny, Věrko! Zdravím všechny u Tebe doma !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji za Tvé milé řádky a pozdravení. Moc ráda vyřídím. Budu se těšit v budoucnu na další naše setkání. Plánů je do konce roku víc než dost...Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, všechna námaha, kterou vynakládáš do svého projektu, je odměněna setkáváním s milými lidmi. A chvíle prožité s přáteli jsou ty nejkrásnější.
    Mějte všichni krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, z duše mi hovoříš. Je dobré, když jsou věci v rovnováze. Přeji i Tobě krásné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, jako vždy krásně... Je tak nádherné a naplňující být s milými a milovanými. Společné chvíle, které zůstanou v srdci v portfoliu vzpomínek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji za nádherný komentář, pod který se podepisuji. Přeji krásné, barevné a pozitivní podzimní dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...