Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 17. prosince 2019

mimo pravidla...



Před pár dny jsem na mém blogu i na soc. sítích FB vyhlásila soutěž
 o Mámin kalendář 2020 – každý den je dar…

Jsem toho názoru, že radost se má šířit. 
Tento názor se snažím i aplikovat v praxi. 
Někdy se mi to daří více, někdy méně…
Dnes se budu snažit, aby to byla ta první varianta, 
tedy radosti více.
Má dcerka vylosovala výherce této rychlosoutěže 
a tak věřím, že radost nadělíme ještě pod stromeček.

Výherkyní je komentář č.9
Martina Slovácko

Gratuluji a přeji, aby každý den byl dar.




Úplně mimo pravidla jsem se rozhodla, 
že ještě jeden kalendář najde ještě jednu výherkyni.
Mezi všemi komentáři se našel jeden, který si myslím,
že si zaslouží tuto radost v podobě mého kalendáře.
Tento komentář je od ženy, která je onkologicky nemocná.
Všude tvrdím, na všech besedách, autorských čteních i vernisážích,
že kladné emoce, pozitivní mysl a radost jde ruku v ruce
 s medikamenty ku pomoci v tomto náročném onemocnění.

Milá Zuzi, kamarádko přespolní,
posílám Ti tuto medicínu, v této podobě s obrovským přáním.
Přáním Tvého uzdravení.
Těším se na Tvůj strom v Sadu nadějí,
nabízím Ti tuto možnost.

Věřím, že není možné radost takto minout.

Radost mimo pravidla, radost v podobě léku.


3 komentáře:

  1. Gratuluji oběma vítězkám a ať jim Tvůj kalendář přináší radost. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Martina Slovácko17. prosince 2019 v 15:35

    Milá Verko mám velkou radost a na kalendář se moc těším. Ostatním přeji krásné Vánoce a štěstí třeba příště. Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace výherkyni a mimo pravidla přání pro mě neznámé Zuzce - HODNĚ A HODNĚ SÍLY DO BOJE S TOU CHOBOTNICÍ A HLAVNĚ - VÍTĚZSTVÍ...od srdce přeje Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...