Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 23. února 2020

Prosba pro Lucku ...



Před 8 lety jsem začala psát osobní blog. 
Neměla jsem v ten den tušení, 
jak moc mě tento virtuální prostor blogu ovlivní a změní život.
Vkládala jsem do blogového světa maličkosti všedních dnů,
 fotografie, nápady, myšlenky, všednodennosti ...a pak...

Přišel den, kdy jsem se dozvěděla o mé onkologické nemoci. 

Netušila jsem, jaké dny přijdou...přála jsem si hlavně, 
aby ty dny vůbec přišly. 
Tenkrát jsem napsala na blog, do virtuálního prostoru přání
Prosbu o pozitivní myšlenky, modlitby, držení palců.
Zafungovalo to... Dobrá energie vždy funguje...

Dnes v tomto prostoru prosím o stejnou energii pro blogerskou kamarádku Lucku.
25. února 2020 podstoupí onkologickou operaci.

Držme ji pěstičky, pošleme kousek pozitivní energie a nebo přímo celý kus. 
Všechno dobré se vrací...Tobě i tobě a tobě také... Věř, že ano...
Dobrá myšlenka nic nestojí a přitom TOLIK znamená...

Před časem mi do messengeru přilétla po síti krátká zpráva od Lucky.
Spíše poděkování za to, co dělám...
Odepsala jsem...a záhy jsme si vyměnily nespočet slov a pocitů...
Měla jsem po hodině, dvou pocit, 
jako když zalévám uschlou květinu...
Pozitivní energie skutečně funguje...i ve virtuálnu...
Navrhla jsem a slíbila  Lucce, že poprosím o tuto sílu,
 myšlenky, energii i vás.

Ze srdce děkuji za podporu pro tuto ženu, mámu tří malých dětí. 

Věrka


Ilustrace : zdroj net


38 komentářů:

  1. 25.2.-píšu si do diáře a od rána budu držet palce a posílat lásku,co to jen půjde!

    OdpovědětVymazat
  2. Lucku znám a rozhodně jí budu držet pěsti stejně tak, jako mým dvěma kamarádkám se stejnou diagnozou !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , za Vaši energii pro všechny tři ❤️
      Věrka

      Vymazat
  3. Dobrá myšlenka, vzpomínka, přání síly a Víra v naději nic nestojí a přitom tak moc dokáže divy, když je myšlena upřímně a od srdce ať už komukoliv od kohokoliv...
    Budu moc vzpomínat, moc si přát a od srdce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko ze ❤️ děkuji. Dobrá myšlenka je vždy od srdce.
      Těším se, až si zavoláme...Pá Věrka

      Vymazat
  4. Ať se každý kousek energie spojí ve veletok síly, štěstí a naděje pro Lucku ♥ !!!
    Držím Ti pěsti, posílám myšlenku a pohlazení ❤❤❤ Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko, ty víš...Moc děkuji...Jsi zlatá...
      Věrka

      Vymazat
  5. Na Lucku budu od rana myslet,držet ji pěsti a přat si,aby bylo vše opět v pořadku.

    OdpovědětVymazat
  6. Budu na ni myslet a přát jí hodně síly a štěstí, aby vše dopadlo dobře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. držíme pěsti a posíláme sílu...…….. z Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, moc moc moc děkuji.
      Hezký večer přeji.
      Věrka

      Vymazat



  8. Budu zítra držet pěsti a přát si, aby to pro mámu tří dětí dobře dopadlo. Na FB jsem Tvoji prosbu sdílela.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Zítra v 10.00 hodin ❤️
      Věrka

      Vymazat
  9. Posílám, posílám, posílám raději už ode dneška. Jaru

    OdpovědětVymazat
  10. Lucka to DÁ. Já vím a věřím. Je skvělá ♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je. Podpora v podobě pozitivní energie či modlitby je tak moc důležitá. Je to podobné, v příměru, jako když člověk jede na surfu a fouká mu do zad příznivý vítr. My jsme ten vítr.
      Děkuji ze ❤️ Věrka

      Vymazat
  11. Prosím tam nahoru,ať pošle sílu a nadějí. Držím Lucce pěsti to je štěstí ♥️🙏♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já prosím a budu prosit nebe ❤️
      Děkuji moc. Věrka

      Vymazat
  12. Prosím o sílu pro Licii ♥ Mimochodem, jsou to její ilustrace? Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, ze ❤️ děkuji. A omlouvám se, že jsem neuvedla zdroj, již jsem doplnila.
      Věrka

      Vymazat
  13. Milá Věrko,jsi moc hodná..modlím se za Tebe a budu se moc modlit za Lucku a za to aby to dobře dopadlo...a vrátila se k dětem v pořádku..💗Hojnost Božího požehnání vyprošuju a sílu na vše..🙏s láskou Věrka💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, velmi děkuji za Tvůj krásný, křehký komentář. Věřím, že Lucku potěší stejnou měrou, jako mě.
      Krásný večer přeji. Věrka

      Vymazat
  14. Vierka... citam Ta dlho, z dialky podporujem, sucitim a prosim o velky dar... o Lucke uz viem a svoju prosbu o velky dar zdvojnasobujem... ste uzasne damy... bude dobre
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvá úžasná slova, jsi úžasná. Ze ❤️ děkuji.
      Také věřím, že bude dobře...Věřím ... A teď, když jsem viděla to sdílení na facebooku, už to téměř vím...Tolik pozitivní síly, že by dokázalo město rozsvítit...
      Krásný večer
      Věrka

      Vymazat
  15. Miká Věrko, na Lucku myslím každou chvíli, posílám tu nejvíc pozitivní energii, lásku, modlím se... s vírou, že vše dobře dopadne... moc krásně jsi to napsala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, ze ❤️ děkuji. Vnímám, že to bude dobré...tolik světla je kolem ní...Děkuji za Tvé řádky, modlitby, pozitivní energii...
      Věrka

      Vymazat
  16. Milá věruško,
    budu držet pěstičky,aby všechno moc dobře dopadlo.Děti přejí mají právo vyrůstat a žít svůj život s těmi nejbližšími,a tím nejbližším je přeci maminka.Moc, moc přeji hodně sil a držím palce.Hodně štěstí Jan

    OdpovědětVymazat
  17. Z chaloupky mezi kopci spoustu šťastných myšlenek letííí..
    ..víra, láska, naděje bezpochyby zázrak dokáže!
    Do ticha noci modlitbu za mámu od dětí posílám!!
    Objímám..
    Jana❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko z chaloupky mezi kopci, ze ❤️ děkuji za Lucku. Moc na ni myslím...
      Věrka

      Vymazat
  18. Dobrý den Věruško, od rána na Lucinku, ač ji osobně neznám, moc myslím a posílám jí na ochranu jednoho ze svých strážných andělů, kteří mi již několikrát v životě pomohli. Lucku velmi obdivuji, jak zvládá svoje tři prcky, a proto jí přeji hodně síly a ať se vše k dobrému obrátí. Lenka.
    P.S. A můj obdiv máte všechny silné ženy, které jste si podobnými problémy musely projít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze ❤️ děkuji za Lucku. Posílám objetí... Věrka

      Vymazat
  19. Take jsem si vzpomnela, Verusko, jste bojovnice, verim, ze i Lucka to da!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  20. Věrunko, já na Lucku myslím každou chviličku.Už má operaci za sebou.👍🥰 Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...