Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 12. března 2020

mnohdy cesta je cíl…




Už jako malé děti jsme závodili, kdo bude první…

Kdo doběhne do cíle první…

Kluci na páce se přetahovali, kdo bude lepší a nejlepší…

Od dětství jsme se učili soutěžit.


Až čas nám poví, pro koho to je podstatné a pro koho méně.

Pro někoho nejlepší je, 

když jeho vítězství pomáhá druhým.

Ano, vnímám to tak…  


Skrze můj boj s vážnou nemocí, 
snažím se inspirovat druhé, pomáhat jim.

Namalovala jsem ku pomoci obrazy, 
s kterými jsem uskutečnila nespočet výstav s názvem 
„každý den je dar“. 

Skrze vernisáže jsem poznala tolik lidí. 
Podala si ruce s tolika lidmi, s tolika onkologickými pacienty.

 Ano, mnohdy cesta je cíl…
.

Z obrazů jsem vytvořila Kouzelný kalendář / Magic Calendar.

Kouzlo je pomoc a přátelství. 

Kouzlo je vítězství nad strachem a nemocí. 

Kouzlo je naděje a pochopení. 

Kouzlo je chvíle TEĎ.

Tento Kouzelný kalendář je v nominaci na Kalendář roku 2020.




Pro mne je vítězství, že mohu tvořit a pomáhat. 

Ano, mnohdy cesta je cíl….


 Pokud se vám mé počiny líbí, stačí kliknout  ZDE

Děkuji



A ještě jedno milé čtení mám pro vás…

věřím, že  vás pohladí na duši stejně, jako mě.




4 komentáře:

  1. Milá Věruško, pan Bureš to moc krásně napsal. Ty jsi ten DAR, ta veliká naděje, to světlo, které žene dál. Mockrát děkuji. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuj za Tvé řádky a pozdravuji dědu Mílu i babinec. Doufám, že je vše ok?
      Přeji jen dobré dny. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, musí Tě to hřát na srdíčku, když vidíš, jak jsi pomohla. Pan Bureš to moc hezky napsal.
    Měj pěkný den a všichni se opatrujte. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. Jj, hřeje, skutečně. To je to, co mi dává smysl, proč dělám, co dělám.
      Měj poklidný a pěkný den. Opatruj se. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...