Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 16. března 2020

opatrujte se, tak opatrujete druhé ...



V těchto náročných dnech samozřejmě sleduji vše,
co se děje kolem nás, jako většina.
Vím, jak je důležitá duševní rovnováha a tak se snažím tvořit.

Dělat to, co mne naplňuje a těší.




Moje babička vždycky říkala,

že činnost, práce, tvorba to je půlka štěstí, radosti a úspěchu.
Jako onkologická pacientka v remisi vím, 
že má imunita není ideální, 
proto se snažím mít ideálnější osobní disciplínu.



Jsem výhradně doma, chráním tak sebe, své blízké i vzdálené.
Tvořím, jak mi kdysi dávno poradila má babička.
Konečně mám prostor třídit fotky na kde jakém disku.
Uvědomuji si běh života a současně dělám i tzv. vnitřní inventuru...
Vzpomínám a pociťuji rovnováhu.



A skrze tuto činnost třídění fotek,
vymýšlím nový Mámin kalendář 2021 - každý den je dar.
O to více si v těchto dnech uvědomuji poslání mého motta
"každý den je dar".





Opět jsem oprášila staré kalendáře po mé babičce,
100 let staré. Čtu z nich, žasnu a inspiruji se.

Jo, udělám ho zase ze starých pranostik, tradic a všeho,

co koresponduje s mottem
"každý den je dar".




Třeba s tím, kdy padají perseidy, rostou sněženky, 
dozrávají třešně nebo přichází babí léto...



Jo, moc se těším, až opět vyjdu ven s foťákem,
nadechnu se a sednu do vysoké trávy....
Budu poslouchat cvrčky v ní a pozorovat mraky na modrém blankytu.
S ohromnou vděčností a pokorou.
Proto osobní disciplína, vnitřní rovnováha 
a zodpovědnost je právě teď na místě.
Opatrujte se, neboť tak opatrujete i druhé...

Věrka


10 komentářů:

  1. Děkuji za pohlazení, vlídné a moudré slovo. Buďte hodně hodně zdravá. 😊😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, moc děkuji za milé přání. Totéž přeji i já Vám. Opatrujte se. Věrka

      Vymazat
  2. Přeji vám celé rodině zdraví a klid v duši 💞 Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, obojí je v těchto dnech to nejdůležitější. Totéž přeji i celé tvé rodině. Věrka

      Vymazat
  3. Dobré ráno, Věruško. Moc hezky jste to napsala!Každý by si Vaše slova měl povinně přečíst! Opatrujte se. Povídáček je v milujících rukou a má se velice dobře.Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mám radost. A já Vám taky povím něco hezkého.Nejpozději zítra napíši příspěvek, který si přečtěte zde na blogu. Zahřeje dušičku a věřím, že nejednu.
      Opatrujte se. A zdravím, malou milovnici Povídáčka. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, krásné čtení, stejně jako Maruška děkuji.
    Všichni na sebe dávejte pozor, přeji Vám hodně zdraví a Tobě přeji krásné tvoření. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, ze srdce děkuji. Jsi hodná. Také se opatruj. Pá Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, už kvetou podléšky!
    Hodně zdraví všem, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, děkuji moc za krásnou zprávu. Letos poprvé se té fialkové krásy nedotknu. Rukami, ani pohledem...Myšlenkami jsem tam...uprostřed podléškové krásy na kraji lesa, kam jsem tak ráda chodívala s babičkou.
      Přeji pohodové dny ve zdraví. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...