Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 16. dubna 2020

krásné



Tak tomu říkám fofr...

Před pár hodinami jsem na soc. sítích facebooku 
psala o dobrých skutcích.
O milé paní Jančové,
o které jsem se dočetla na Forbesu.


Jak tato  babička, onkologická pacientka,
šije roušky, a jak jsem se rozhodla ji potěšit
moji knihou Recept na štěstí?
Jak jsem si dala tu práci,
a skoro celý týden jsem sháněla kontakt
na tuto úžasnou stařenku.




Dnes mi přinesl pošťák psaní. 
V něm ručně psaný dopis a šité roušky.
Tušíte dobře, od paní Jančové.
Děkuje mi za knihu, která je plná vzpomínek na dávné,
 předávné časy, kdy se svět sdílel bez soc. sítích.
Kdy si pánové při zdravení na ulici zvedali klobouky ...
V dopise stojí moře slov "děkuji"... 
za vrácení zpět do mládí a dětství.
Dozvídám se mnohé ze vzpomínek této babičky.
Krásné. Děkuji.





Vždycky jsem byla pro vidět svět optimisticky, 
pozitivní optikou a to i když šlo o život.
Tak, až se mě někdo za čas zeptá , 
co pozitivního mi přinesla tato těžká doba, vím už co říci.

Třeba přátelství dvou onkologických pacientek v remisi, 
mé a paní Jančové.
Já teď jdu usednout k pracovnímu stolu a jdu psát dopis ručně, perem...
Stejně s láskou a radostí, jako mi napsala paní Jančová.

Dobré skutky mají smysl, těší na duši 
a dávají životu nádherný rozměr.

A na každý pád tyto řádky šíří dál pozitivní energii.





A málem bych zapomněla…
V sobotu 18.dubna od 18.00 hodin 
den poté v sobotu 19.dubna od 11.00 hodin 
na vlnách Českého rozhlasu Hradec Králové
 v pořadu Šarm
 zazní pár slov ode mě pro vás.
Pár slov  o Receptu na štěstí? 
Nečekejte dlouhou reportáž… vážně pár slov…
ale někdy méně znamená více…

moře štěstí všem
Věrka


6 komentářů:

  1. Věrko, rozdáváš radost i v této nelehké době a vrací se Ti to. Takže vzájemná radost. Tvoje krásná kniha má tu moc, že nás vrací do dětství, do vzpomínek na babičku a hladí po duši, což je teď hodně potřeba.
    Hned si uložím do telefonu upomínku na sobotu.
    Měj zdravé dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. Myslím, že každá maličkost, která je o radosti a je pozitivní, má v těchto náročných dnech velký smysl.
      Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko, prostě jak se do lesa volá, tak se z nej ozývá. Tak to prostě je a Vy sama to víte nejlíp. 😊😊 Doufám, že Vy osobně budete ještě dlouho volat a my se Vám budeme s radostí ozývat 😉😁 krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, děkuji za nádherné pohlazení na duši. Ze srdce velké díky. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, moc pěkně jsi nám to popsala a s námi se o ten zážitek podělila. Kdyby jen jedna či dvě osůbky najely na stejnou vlnu, bude se radost a přátelství šířit - je to potřeba v dnešní době.
    Hezké dny přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, vnímám to stejně. Děkuji.Opatruj se. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...