Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 1. července 2020

letní inspirace ...




I letos spatří světlo světa charitativní 

Kouzelný kalendář / Magic Calendar 2021

A bude doslova vonět...




Inspiraci mi přineslo samotné léto.

Budiž velebeno a pochváleno.

Otvírám mu okna dokořán...







V těchto dnech míchám barvy 

a nechávám múzu usedat u mě na ramenu.


Našeptává mi krásně... samé jednoduchosti...




Pár slov o kalendáři naleznete  ZDE

Pokud by jste chtěli podpořit tuto činnost, 

budu velmi potěšena.

Nebo mi dotazy napište na 

onko.jeliman@email.cz 




Mějte krásné léto, plné inspirace, vůní a zážitků...

Věrka

8 komentářů:

  1. Věruško, tak ať máš pevnou ruku a rozevlátou duši, zasněnou můzu a spoustu lásky muže i dcerky.
    Sluníčko i déšť, od všeho trochu. Posílám moc pozdravů Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji za krásné přání. Přeji požehnané léto. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, kochám se krásnými obrázky. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása a já obdivuji,co dokážeš vykouzlit štětcem.
    Přeji Ti krásné letní dny plné inspirace. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. Je noc a to vždy rozdělám barvy a štětce na psacím stole. Právě jsem dodělala macešky, asi pro měsíc březen. A jindy maluji jen tak...
      Přeji krásný prodloužený víkend. Věrka

      Vymazat
  3. Už teď se těším na tento kalendář. Bude krásný !
    Hezký den, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji moc. Snažím se, aby doslova voněl. Jedna paní mi psala, že se těší, až skončí rok 2021 a bude si moc jednotlivé stránky květů z Kouzelného kalendáře zasklít.Zahřálo mě to na duši.
      Měj Hanko krásný prodloužený víkend. Věrka

      Vymazat
  4. Hezký den přeji.
    Hezké,moc se mi líbí kresby všeho.Poslala jsem Vám pro radost něco na mejl.. :-)
    Mějte se pěkně a pozdravuji od Olomouce.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji za komentář i email. Teď jsem si prohlédla fotky, děkuji. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...