Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 11. dubna 2021

krásná zpráva

 


Je na světě mnoho mouder a teorií 

a přesto odpovědi bývají většinou ty nejjednodušší.

Odpovědí je NADĚJE.


 
Tu, kterou se tolik snažím dávat druhým, 
ke mně nyní přišla.

Už moje babička mi říkávala, 
když něco chceš, musíš si o to prostě říct.
 Na Bílou sobotu jsem si řekla. 



Poprosila jsem o naději samotné nebe. 
Poprosila jsem o podporu, souznění, modlitbu 
a pozitivní energii také vás, pro mého taťku 
ve vážném stavu covid onemocnění.

Zdravotní stav mého tatínka nebyl vůbec dobrý.
V umělém spánku za něho dýchaly přístroje.
Mnoho dramatického se odehrávalo i kolem zdravotního stavu
 mé mamky ve stejné nemoci. 

Kolikrát já jen byla v životě naštvaná, že má snahu mi kázat a radit. 
Stála jsem nedávno uprostřed lesa a do šumu větví si přála, 
ať jsou oba zase v pořádku. 
Ať mi mamka zase řekne, že třeba tohle či tamto dělám blbě. 
Hlavně, ať jsou v pořádku.

Možná onen šum lesa odnesl mé přání tam, kde se plní sny.




Určitě pomohly léky a lékaři. A vy vaší ohromnou podporou.

Poslechla jsem dávných rad mé babičky a řekla jsem si o pomoc. 
Přišla. Děkuji vám všem. 

Děkuji lékařům a celému zdravotnímu personálu ARO. 
Taťka byl probuzen z umělého spánku.
A dal první své nadechnutí. 
Žije, dýchá, vnímá a bojuje. 

Přeji, aby vše se ubíralo správným směrem 
ku zdraví bez komplikací. 




Každý večer ve 21.00 hodin posílám stále s přáteli 
pozitivní energii a modlitbu mému taťkovi.

Nevím v tuto chvíli přesně, 
jak vám vyjádřit vděčnost za podporu. 


Třeba se sejdeme v lepších časech na vernisáži výstavy "každý den je dar". 

Budu vám moci osobně poděkovat, stisknout ruku a pohledět do očí.






  Děkuji vám všem ❤️ 

Věrka



10 komentářů:

  1. Věruško, přátelé si mají pomáhat-byť jen ti virtuální, ale i oni mají sílu....takže věřím, že vše bude jak má být a tatínka brzo obejmeš. Přeji krásné dny a dobré zprávy. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Věruško,nejen Tobě držím stále palečky,ale nyní teď hlavně tatínkovi. Prodělala jsem to,ale né tak jako tatínek,tak vím jaké je to hrozné.A kdo řekne,že je to obyčejná chřipečka,tak bych mu hned jednu majzla....Věruško opatrujte se celá rodinka...pa Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že se vše v dobré obrátilo a přeji úplné uzdravení🍀.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám takovou radost ! A držím palce a posílám modlitby i dál ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, ale nepolevujme, ještě není vyhráno. Ale je dobře našlápnuto 😊 a to je dobře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...