Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 5. června 2021

Cena naděje

 


Když jsem procházela náročnou onkologickou léčbou, 
ucítila jsem, jak potřebná je naděje.

Na vlastní oči jsem viděla, jak vypadá, když se ztrácí. 
Dotkla jsem se bodu, kdy moje kamarádka boj začala vzdávat. 

Naděje je síla, která hory přenáší.

 Síla, která dokáže udělat takový zvrat, 
stejně, jako loď na rozbouřeném moři, když kormidlo se stočí 
jiným směrem a náhle vlny slábnou
 a rozprostírá se klidná hladina. 

Naděje má sílu života.



Za nějaký čas po náročné onkologické operaci, 
čelím různým "překvapením" 
v podobě lékařské posudkové kontroly.

Píši na sociální sítě článek  "králi Jelimáne, 
já čepici nesmekám a v ruce nemačkám..."

Má slova jsou sdílena obrovskou rychlostí a měrou. 
Vnímám, že je čas usilovat o nutné legislativní změny...

Nikdy se nic nemá vzdávat, nikdy.

Naděje je to, co nás žene dál a vpřed.


Sepisuji petici a s ní předstupuji v Poslanecké sněmovně 
na sociálním výboru.
Sděluji požadavky a návrhy.
Cesta za změnami je předlouhá.

Zakládám pacientskou organizaci na podporu onkologickým pacientům a pacientům v remisi.
Ač sama potřebuji často pomoc, pomocnou ruku nabízím.

Časem, a to předně díky samotné naději, 
přichází ke mě jedno ocenění za druhým.

Uvědomuji si, že bych ráda ocenění předala dál.
Lidem, kteří jdou cestou necestou v těžké onkologické nemoci.
 Těm, jenž jsem měla tu čest podat pomocnou ruku.



Přilétla ke mě skrze naději myšlenka.(stejně, jako holubice)

"Cena naděje."

Poděkování za tvorbu Ceny náleží p. Radkovi Zdražilovi,
šikovnému řezbáři a malíři.





Motivuji dál. 
Tvořím motivační projekt "Sad nadějí."

A abych tuto myšlenku rozšířila, maluji a obrazy 
vystavuji napříč celou Českou republikou.

Výstavy nesou název "každý den je dar".
Na jedné z nich vyslovuji myšlenku:

"ráda bych Ceny naděje předala v samotném Sadu nadějí"



Přání je otcem myšlenky.

Vloni jsem měla předávat Ceny naděje 
na vernisážích výstav "každý den je dar."

Změna. Přání se plní a Ceny naděje budou předávány v Sadu nadějí.
Pod širým nebem, tam, kde mohu zvednout hlavu k nebi
 a poslat nahoru jedno z nejdůležitějších slov

DĚKUJI...




Vernisáž výstavy "každý den je dar" se uskuteční 14.6.2021 od 16.00 hodin
v atriu Poslanecké sněmovny a to za mimořádných podmínek
v počtu max.20 osob. 
Z tohoto důvodu, kdo by měl zájem se zúčastnit této vernisáže, 
napište mi prosím na email jeliman.onko@email.cz
Zašlu podmínky účasti.






8 komentářů:

  1. Věrko, dnešním příspěvkem jste mě dojala. Děkuji za Vás, za to, že jsou lidé,jako Vy. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji za Vaše řádky ❤️. Mějte hezký den ❤️ Věrka

      Vymazat
  2. Věruško, jsi úžasná ŽENA.........♥♥♥.....pomyslně se zúčastním na dálku......držím nadále pěsti v Jizerkách. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, do Sadu nadějí tě srdečně zvu. Je to i pro lidé, co se těší zdraví. Moc ráda tě obejmu. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, úžasná zpráva. Ta Cena je něco výjimečného a provedení zrovna tak. Dívala jsem se na stránky pana řezbáře. Fakt šikovný. Myslím že ste se našli. Ať se daří. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, mám radost, že se dílo Ceny Naděje líbí a souhlasím, že pan Radek je velmi šikovný. Hezký den ❤️ Věrka

      Vymazat
  4. Smekám před Vámi! Na výstavu se půjdu podívat moc rada, ale vernisáž s omezeným počtem je spíš pro Vaše nejbližší. Pošlu Vám v utety od 16 hod milou myšlenku 😙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru napište mi e-mail, jeliman.onko@email.cz
      domluvíme se. Věrka 🍀

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...