Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 13. ledna 2013

... místo slípek kravky ...



 
původní objednávka - se slepičkami


... původně jsem objednala "jako dárek" ubrus se slepičkami. Když jsem balíček rozbalila, koukala jsem jako kráva :-) Místo drůbeže , dobytek. No, tak už je můj. Někdy jsou omyly docela fajn :-)

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahojky Libuško, teď už se mi líbí taky, ale vážně jsem první moment nechápala. Vložila jsem ještě fotečku původní objednávky :-) V.

      Vymazat
  2. Věru, vypadá dobře ... máš krásně prostřeno.
    Hezkou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Věru, děkuji. Dnešní ranní snídanička,štrůdl za soboty :-)V.

      Vymazat
  3. Tak to ti tedy povim, to byl uzasny omyl,takto je to mnohem lepsi nez jen se slipkama,je to moc krasny ubrus, u koho jsi objednavala,dej nam typ:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, v pravém sloupci mám odkazy na oblíbené webovky. Mezi nimi je úžasný krámeček " U dvou slepiček". Tak odtud. Věrka

      Vymazat
  4. Pěkný venkovský ubrus.... a slepička tam přece je:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      na původní objednávce (ten lněný hnědý ubrus) byly jenom slepičky.Tak mám farmu komplet:-)

      Vymazat
  5. Věruško, já myslím, že vám moc sluší :o) Konec konců - zvěř jako zvěř :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Helenko, souhlas. Spíš jsem byla překvapena a překvapení se proměnilo v radost. O tom by to v životě mělo být, aby lidé přijímali nečekané s radostí :-)

      Vymazat
  6. Věruško máš pravdu-je miloučký!!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...