Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 2. února 2017

Křest knihy Velká máma ...



1.únor 2017 byl ne úžasný, ale ÚŽASNÝ !!!




Jestli mi Pán Bůh či Osud chtěl dát plnou náruč radosti, za to, co jsem celý čas po operaci rakoviny dělala pro druhé, pak přidal na množství...


1.února 2017 ve Faustově domě v Praze, na křtu knihy Velká máma, mi do klína vysypal celý náklaďák krásných pocitů....



 Měla jsem pocit, že to bylo setkání pozitivních lidí, dobrých duší a radosti.

Lidí, co nezištně sejí světem lásku, naději a s pokorou vnímají každičkou vteřinu života.




Chci poděkovat všem, kdo se křtu účastnili. 
I těm, kdo se na něj těšili a byli myšlenkami s námi. 
Všem, kdo jej připravovali a dokázali tak udělat jedno únorové dopoledne nezapomenutelné.




Mé poděkování náleží i osobě blízké pana Karla Gotta, která mě přišla osobně obdarovat kyticí … jen tak…pro radost. Barevnou, jako je moje mysl … moje touha rozdávat lidem jen ty nejlepší pocity.

Děkuji ze srdce



Chci poděkovat dobrý duším z tohoto blogu. I ty našli cestu na tento křest. Přinesli mi jarní kvítí … nebo malého anděla co nese srdce…
Stisk rukou, popovídání, moment sdílení.




Spolužačkám, které jsem neviděla celý věk … jednu dokonce naposledy před 38 lety. 
Děkuji za nádherná setkání.





Děkuji paní Zuzce Koukalové, mamince Petra Koukala (sportovce tělem i duší ), která mi přinesla knihu jejího syna, který stejně, jako já … bojoval se zákeřnou nemocí.




Mé poděkování náleží i panu profesorovi, přednostovi onkologické kliniky VFN v Praze, MUDr. Luboši Petruželkovu, CSc. Za jeho slova  …za jeho pevný stisk našich rukou, upřímný pohled do mých očí …když mi sdělil vzkaz do budoucna…

“ Pokračujte ve psaní dál. Je to od Vás skvělé …“

Děkuji též Onko Majáku, za podporu.





 Děkuji panu doktorovi  a moderátorovi Českého rozhlasu Jirkovi Pešinovi, který celý křest moderoval. Jeho výkon byl doslova excelentní. Upřímný, od srdce a  hovořil mi z duše.





Z duše mi hovořil i pan Laďa Kerndl. Člověk nejen velkého srdce, ale i člověk, který má své velké srdce na dlani.


Jeho poděkování za mé knihy s duší, které ho oslovili, je pro mne čest. 
Jeho velké srdce a nezištné počiny vypovídají též o tom, že na křest knihy Velká máma vstával velmi časně zrána… Jel v čase nečase, jen tak, pro moji radost, spousty kilometrů.
Jsem poctěna, že právě on se stal kmotrem knihy Velká máma. 
( a dalších mých knih a Máminých kalendářů)


Bylo mi potěšením hovořit i s jeho ženou, Miladou Kerndlovou. 
I ona ví o zhoubné nemoci své. Též činí v této věci pro druhé jen to dobré …

Myslím, že není třeba vyprávět, proč právě tohoto člověka - jazzmana, jsem si vybrala, jako kmotra pro své knihy. A proč právě on bez váhání přijal moji nabídku.




Děkuji své rodině, za podporu , která byla obrovská.
 Děkuji malé Carolince… která zahrála na housle při křtu knihy píseň, 
kterou pan Laďa Kerndl má  velmi oblíbenou. 
Je to píseň, která mu připomíná jeho tatínka.

Lidová píseň  - "když se ten tálinskej rybník nahání …."

 Když v sále bylo ticho, kde  bylo slyšet i špendlík spadnout…v tom tichu zněly tóny, mého malého modrého anděla…jeho houslí a touhy mi udělat tu největší radost …

Děkuji Ti za ni Carolinko



Zřejmě v sobotu v podvečer v televizních novinách bude příběh Velké mámy. 
Příběh bude sdílen  v tisku, v médiích  ... kde se bude psát o naději v modré knize s bílým peříčkem. Nyní nevím ještě v kterých, ale ...
na každý pád vím, že život je bumerang.

Co životu dáme, to nám vrátí



 Přeji vám všem pěkné dny a dovolím si vyslovit přání:

ať každý váš den vnímáte, jako dar


Věrka


102 komentářů:

  1. Milá Věrko, díky za možnost skrze fotografie být při tom krásném okamžiku. Z tvých očí čiší radost, tvůj úsměv vypovídá o prožitku, který ti křest přinesl.
    Ano, vrací se ti souznění...
    Měj stále krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, děkuji za Tvé řádky. I Tobě přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda, že jsme se včera stihli zastavit, sice jen na chvilku, pozdravit a běžet dál ... Gratuluji k celému křestu :) Třeba nebyl poslední .. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danielko, a jak já Tě (vás oba, tedy tři) ráda viděla, popovídala a objala. Moc Ti to sluší :-) Věrka

      Vymazat
  3. Milá Vierka, od včera čakám správy z krstu Tvojej knihy.Som rada,že si nám sprostredkovala atmosféru a Tvoje krásne pocity. S Carolinkou ste dokonale ladili a to znásobilo krásu zážitku. Prajem Ti, aby tento krst nebol Tvojim posledným, aby si takúto radosť prežívala aj pri krste Tvojej ďalšej knihy. Mám rada bumerang, jeho tvar je úžasný a ten, kto s ním vie hodiť,je víťazom. Ty si pre nás príkladom, ako sa má žiť a nestrácať nádej. Všetky Tvoje kamarátky, aj tie virtuálne by si mali brať z Teba príklad. Prajem Ti veľa zdravia, lásky a pochopenia v ďalšom tvorivom živote. Objatie a pozdravy k Vám domov odo mňa a mojej rodiny posielam Papa Aňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji za Tvůj milý a upřimný komentář. Kéž by jsi měla pravdu a byl i další křest. Jak já říkám , dáli Bůh a bude zdraví ... Posílám pozdravy až k vám. Věrka

      Vymazat
  4. Tvoje síla vůle, srdce na dlani a víra v dobro, nachází ty správné ozvěny a v dnešní době je to pohon, pro nás ostatní...věřit...!
    Díky za reportáž, moc mě mrzí, že jsem nemohla být při tom, ale víš...bylo to náročné... o to víc mi udělal radost tvůj včerejší úspěch!!! Díky, že jsi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji za Tvé řádky. Věřím, že se uvidíme jindy a jinde. Opatruj se. Pá Věrka a spol.

      Vymazat
  5. Věrko, krásná odměna za to, že druhým přinášíš radost. Zasloužíš si ji. Na fotkách je vidět radost v tvých očích a to je krásné. Je to ten bumerang.
    Věrko, prosím tě, nevíš v kolik hodin to na Barandově bude? Přeji ti krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvůj komentář. Jak budu vědět určitě více, dám Ti vědět. Věrka

      Vymazat
  6. Jsem ráda,že jsi se s námi podělila o tu krásnou atmosféru na křtu tvé knihy.Moc ti přeji jen samé štěstí a radost.Kačka je opravdu jak andílek a ty housle super.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji. Ano, také jsem ji tam tak označila. Mým malým, modrým andělem ... Snažila se tak moc...mé děkuji ji právem náleží. Krásné dny přeji. Věrka

      Vymazat
  7. Věru, takovou odměnu sis právem zasloužila a podle fotek jen záříš! Musela to být nádhera a já byla v myšlenkách s Tebou!Užívej si slávy a přeji ti spoustu radosti ze života! Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Verusko, moc na Tebe myslim a raduju se s Tebou... Mavam od more a popsilam lasku a objeti.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Terezko, děkuji. Mávám směrem k moři. Pozdravuji a též objímám. Věrka

      Vymazat
  9. Milá Věři, ještě jednou velká gratulace. Moc vám to holčiny slušelo.
    Paráda, že se křest, oslava a celé setkání tolika lidí podařilo. Nádherné pocity každému zůstanou a hlavně tobě a Carolínce.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, děkuji. Ano, byl to skutečně pozitivní a velmi příjemné. Přeji jen dobré dny. Věrka

      Vymazat
  10. Věruško, myslela jsem včera na Tebe i křest Tvé knihy. A mám radost, kolik lidí Tě přišlo potěšit. Nakonec jsem se neodhodlala přijít, bála jsem se, že by mi mohla přijít kontrola. A dneska jsem si o tobě přečetla v Aha...tedy na internetu a hned si říkala, že Ti to s dcerami moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, děkuji za milé řádky. Ráno na mě paní v trafice mávala novinami. :-) Ale to není podstatné. Podstatné jsou věci, co nejsou tak vidět ... Co lze prožít, zažít, cítit, vnímat ... Děkuji za Tvoji pochvalu, potěšila mě. Přeji dny ve zdraví. Věrka

      Vymazat
  11. Vierko veľké gratulujem :-) Nádhera je, sa na teba dívať, maš taku rozžiarenú a milú tváričku ako aj tvoje dievčatka. Určite to bol nádherný večer a ty šťastná a spokojná. Prajem veľa úspechov, zdravíčka a veľké objatie odomňa, cmuk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mery, děkuji za Tvé řádky. Pevně doufám, že se Ti daří dobře. Přeji jen dobré a ještě lepší dny. Věrrka

      Vymazat
  12. Milá Věruško, srdečně blahopřeji ke křtu .Mám velikánskou radost z Tvého velkého dne. Ta nádherná pohoda je vidět na fotečkách. Kytice i andílek jsou překrásní.
    Moc vám to s Carolinkou slušelo.
    Měj se moc krásně . Objímám Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvé řádky. Ta kytice mě skutečně dojala ... nádherný pocit. A já přeji všem totožné pocity co nejvíce...Pá Věrka

      Vymazat
  13. Milá Věrko, moc gratuluji k tak významné události, jako je křest vlastní knihy. Ze srdce Ti přeji, ať má kniha Velká máma VELKÝ ÚSPĚCH a rozdává radost tak, jak ji na všechny strany rozdáváš Ty.
    Nekonečně šťastné dny Tobě i Tvé rodině.
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Henrieto, děkuji, ze srdce děkuji. Za nádherná slova, za přání...Krásné dny přeji. Věrka

      Vymazat
  14. Věruško, děkuji moc za zprostředkování krásného setkání lidí se srdcem i duší. Jsem ráda, že jste si to Vy, rodina a všichni užili. Moc Vás zdravím. Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko z Větérky, z hloubi duše děkuji za krásný komentář. Přeji krásné a pohodové dny. Věrka

      Vymazat
  15. Verusko, koukam, ze to byla obrovska akce a paradni jizda. Gratuluji, holky modrosate. Preji i nadale plno sil, chuti, napadu a inspirace do dalsich pocinu:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkujeme a holky modrošaté Ti s radostí sobě vlastní, mávají . :-) Věrka

      Vymazat
  16. Hezký večer.
    Děkuji za tu krásnou nádheru...
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško milá,tak jsem to tušila správně...☺ narychlo jsem to dopsala k minulému komentáři..☺
    Moc jsem na Vás myslela a je jasné,že vše dopadlo jak mělo☺ úžasně!!
    Jen záříte a já se raduji s Vámi,moc si to zasloužíte.
    Hezky Vám to napsal pan Kerndl..i já děkuji Bohu,že jste!!❤
    Věruško srdíčkově Vás zdraví Jana z chaloupky mezi kopci!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,ani nevíte jak mě dojalo,když jsem Vás před chvílí zahlédla na internetových Novinkách,na hlavní straně☺
      ..tak a tady od této statečné ženy mám její nádhernou knihu s osobním věnováním!☺
      ..krásný pocit za který na dálku objímám!❤
      Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

      Vymazat
    2. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, ani nevíte, jak mě to dostalo, že o Velké mámě bylo psaní na hlavní straně Seznamu. Až jsem z toho usnula :-) Proto mé komentáře nyní, takto pozdě ... Posílám pozdravení. Věrka

      Vymazat
  18. Nádhera. :) Z fotek sálá samá pozitivní energie. Gratuluji ke křtu.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Věrko....1.únor je dnem mých narozenin,se svými nejbližšími oslavila,myšlenky ulétaly ....ano byla jsem v duchu s Tebou i já děkuji za to,že jsi taková jaká jsi:-)
    Atmosféra byla jak vidno více než přátelská....a Ty si ten plný valník radosti užila jak se patří:-)
    Hezký večer přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, děkuji za komentář a přeji jen to nejlepší a nejhezčí. Předně zdraví. To je to nejdůležitější. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  20. Milá Věruško.
    Díky Tobě můžeme poznávat lidi, které by nám život do cesty neposlal. Já za to moc děkuji. Užívej si své slávy co to jen půjde, moc si to zasloužíš. Byly jste všechny moc šik a bylo vidět to štěstí v očích. Přeji krásné zimní dny plné radosti z čehokoli. Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za Tvé řádky. Nebudeš věřit, ale nejvíc si užívám postele...spím a podřimuji... jsem utahaná jako kotě... Ale příjemně utahaná... Pozdravuji dědu M a babinec :-) Věrka

      Vymazat
  21. Věrunko zlatá,jsem tak ráda,že včera se aspoň částečně vrátila jako bumerang radost a uznání tobě,za to,čím jsi za poslední tři roky prošla a cos dokázala.Kéž by ta radost nikdy nevymizela a byla hnací silou ve tvém dalším psaní a vůbec ve všem,co si v budoucnu jen usmyslíš ;-)H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé řádky. Pro tento čas jsem si usmyslela, že zkusím pár dnů spát, jak to dělají v zimě medvědi :-) Pozdravuji všechny. Věrka

      Vymazat
  22. Co dodat? Krásné svědectví, moc Ti k tomuto činu gratuluji a do budoucna vše dobré přeji. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slávko, děkuji za Tvá slova. I já Tobě přeji jen dobré dny. Věrka

      Vymazat
  23. Milá Věrunko, před chvilkou jsem četla Váš příspěvek a slzela při představě Carolinky, jak hraje, nádherné, dojemné, oplácí Vaši lásku láskou! A před chvilkou jsem klikla na zprávy a jste tam! https://www.novinky.cz/zena/zdravi/428276-na-zhoubny-nador-dostala-pani-vera-od-lekare-antibiotika.html Smekám, držím palce a myslím na Vás! Jste vzorem, nedat se, bojovat a zvítězit! Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, ano písnička Carolinky dojala nejednoho z nás v sále. Mě též... Novinky mě hodně překvapily. Mobil mi tu svítil v jednom kuse ... tak jsem z toho všeho si šla lehnout :-) Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  24. Na dálku posílám stisk ruky a srdečnou gratulaci. Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, jsem potěšena. Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  25. Milá Věruško ,gratuluji ze srdce ! Napsala jsem Vám email . Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeničko, děkuji, podívám se na to. Určitě odepíši. Věrka

      Vymazat
  26. Milá Věrko, díky za reportáž. Byla to nádhera. Přeju hodně zdraví a síly k psaní. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji za Tvé řádky. A mě zase napadlo mé motto "každý den je dar..." Věrka

      Vymazat
  27. Věruško, mám za tebe OBROVITÁNSKOU RADOST! NÁÁÁDHERA!!! I dnes při čtení zářím. Moc ti to přeji. Moc si to zasloužíš. Jsem na tebe za tebe tak moc pyšná!!! Však ty víš.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, ze srdce děkuji. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  28. Milá Věrko, je to nádhera veliká ... musel to být úžasný zážitek .. a ty si to zasloužíš ..moc ti to přeju...
    Mějte se všichni doma krásně a ať jste zdraví ! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, děkuji. I Tobě přeji zdraví...co víc si přát? Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  29. Upřímné blahopřání letí za Vámi, milá Věrko. Jste úžasná.
    Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřimně děkuji milá Lu z Moravy. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  30. Věrko, jsi skvělá! Na křtu ti to moc seklo a moc chválím šaty tvé i tvé holčičky. Jsi úspěšná žena po všech stránkách! Měj se krásně a hromadu zdraví, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivanko, děkuji za milá slova za krásnou pochvalu. Potěšila nás. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  31. Milá Věrko,protože pracuji ve zdravotnictví, tak vím,jak moc je pozitivní přístup k léčení důležitý. A stejně tak i naděje v dobré konce. A jak moc je potřeba třeba jen jedno milé slovo a těch Ty dáváš spostu. A mně se opět potvrdilo, že co dáváš, to dostaneš. Ty jsi toho důkazem. A také jsem šťastná, že lidiček jako jsi Ty přibývá. Že se svět zase vrací ke správným hodnotám. Díky za to. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji za upřimné řádky. Ano, cítím to stejně. Vnitřní motor je tak moc důležitý. Vždyť o tom by mohl vyprávět své, i kmotr knihy pan Kerndl. Kolik procent šance dostal? Tuším, že žádné a výsledek? Netřeba komentovat. Moc děkuji za pozitivní Tvá slova, jsou tak moc důležitá. Krásné dny přeji. Věrka

      Vymazat
  32. Milá Věrko, jsem tak moc ráda, že se křest povedl takhle parádně! 😉 U čtení tohoto příspěvku mě úplně mrazilo. Opravdu máš můj největší obdiv. Užívej naplno života a měj se jen a jen krásně. ❤ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, jsem ráda, že jsem mohla touto cestou potěšit další dobré duše. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  33. Milá Věrusko, moc gratuluji... Jsi mediální hvězda, moc to Tobě i Carolince sluší. Jsem šťastná a pyšná, že Tě znám... Četla jsem si odkazy lidí pod článkem na seznamu, je neuvěřitelné, kolika se nedostalo správné lékařské péče...Měj se moc krásně, užívej si krásné dny. Zdraví Alena H

    OdpovědětVymazat
  34. Mám velkou radost s Váma, čas od času pročtu Váš blog, tentokrát mě ale na něj přivedla fotka ze zpráv, říkám, jéé to je blogerka Carolina Mia a už jsem zhltla celý článek z internetu a i ten tady, moc krásný den, skvělá odměna za Vaši neskutečnou práci! Moc Vám fandím a přeju jen to nej! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za komentář. Také si to vysvětluji jako princip bumerangu :-) I když vím, že se najdou lidé, kteří to budou vnímat možná jinak... To je život. Děkuji za Vaši podporu a milá slova. Vážím si jich velmi. Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  35. Věrko, děkuji za fotky, musel to být krásný den. Zasloužíš si to. A jak jste s Karolinkou krásné oblečené.
    přeji krásné dny. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkujeme za milý komentář. Pochvalu rády vyřídíme šikovné paní švadleně. Určitě bude moc ráda. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  36. Ahojky Věrko, dnes jsem přišla do práce, zapnula počítač a co na mě na novinkách vykouklo - byl článek o tobě :)o tvém křtu nové knihy. Musel to být pro tebe krásný den prožitý s úžasným lidmi. Je to odměna za tvoji snahu a boj. Přeji ti mnoho dalších úspěchů ve psaní i v životě. Jarča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarčo, děkuji za Tvé řádky. Na mě to kouklo večer ... takové večerní překvapení. :-) Děkuji za Tvé přání a posílám pozdravení. Věrka

      Vymazat
  37. Milá Věrko. Moc mě potěšil krásný článek o křtu tvé knihy. Samí milí lidé tam byli a hlavně ta krásná atmosféra z těch fotografií jen čiší a hřeje. Přeji ti hlavně hodně zdraví a tvořivého ducha na další tvá literární dílka. Přeji Tobě i Tvé rodině hezké dny. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, jsem moc ráda, že jsem mohla dát pár fotek sem na blog. Fotil syn a můj muž, tak bohužel tyto dvě mé dobré duše nejsou moc na záběrech. Děkuji za milý komentář a přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  38. Milá Věrko,
    často na Tebe myslím...
    Na křest jsme se bohužel nedostali, ale někdy to určitě vyjde, každopádně děkuji za pozvání.
    Jsi tak silná, plná lásky, máš můj velký obdiv!
    S přáním stálého zdraví Tobě i celé rodině
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Vlaďko, děkuji. Ze srdce děkuji. To ty máš můj obdiv, jsi doslova živým andělem, co tvoří ty nejkrásnější andělé, co znám....Přeji též zdravíčko a to napořád. Věrka

      Vymazat
  39. Milá Věrusko, posílala jsem Ti včera večer gratulaci, ale nějak se to nezobrazilo. Takže ještě jednou...Moc Ti blahopřeji a jsem ráda, že jste prožili takový krásný den..Užívej si to, vychutnávej všemi doušky, ta sláva je zasloužená... Jsem šťastná, že Tě znám.. Měj se moc krásně, zdraví Alena H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nejmilejší Alenko, děkuji. Upřimně a srdečně děkuji... životu, osudu , Bohu, že naše cesty spojil. Sice na netradičním místě :-), ale díky Bohu za to. Mám Tě ráda. Věrka

      Vymazat
  40. Milá Věrko, moc Vás obdivuji a přeji hodně zdraví Vám i všem vašim blízkým.Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, děkuji za milá slova. Přeji krásné dny láskou a pohodou protkané. Věrka

      Vymazat
  41. Mila Verko,gratuluji.Moc Vas obdivuji.Delate mi svet ruzovejsi.Onemocnela jsem osklivou nevylecit.chorobou.Muj dosp.syn me trapi.Dekuji Vam!!!JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za Váš komentář. Jsem ráda, že mohu přispět k těm pozitivnějším a světlejším barvám. Přeji, ať je lépe. Věrka

      Vymazat
  42. Věruško,jsem ráda,že s křest vydařil a přinesl ti spoustu krásných emocí. Ať je knížka přináší dalším lidem. Moc vám to s Carolinkou ladilo a slušelo. Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, i já si přeji, aby kniha přinášela čtenářům jen to dobré . Za pochvalu ze srdce děkujeme. Věrka

      Vymazat
  43. Milá Věrunko,
    musím říct,že jsem hrozně moc šťastná,že se Ti to splnilo a život Ti nadělil a ještě nadělí tolik krásnýho .Je hezké vidět,jak záříš štěstím .Velkou mámu jsem přečetla za jediný den,bylo mi z toho těžko a smutno a zároveň mi ta kniha moc dala.Něco pro moji mysl a sebenahlížení a vůbec...Děkuju Ti.Mrzí mně,že jsem nemohla přijet,ale pečuju o mužovu nemohoucí maminku a nešlo to.Měj se zatím moc hezky a užívej si ty chvíle,Televizi budu sledovat :)
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji za Tvé řádky.Určitě se najde další příležitost se sejít...myslím, že o jedné už pomalu a jistě vím... Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  44. Gratulujem, uzivajte si tu RADOST a krasne chvile.
    Vela uspechov pri dalsej knihe zela Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko, ze srdce děkuji za milé přání. Přeji dobré dny. Věrka

      Vymazat
  45. Věrko, moc gratuluji. Tento týden, když jsem otevřela seznam.cz, vykoukla na mě fotka se známými tvářemi - byla jsi na ni Ty a Carolinka. Byla jsem ráda, že se známe, i když jenom z blogu, byl to moc hezký pocit. Přeji ať se vám všem stále dobře daří. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko děkuji. Jedna čtenářka mi napsala zprávu a ta mě fakt pobavila a rozesmála, že otevřela Novinky a kouká, tam pan Kerndl. Říká si ... co to tam má za ženskou? Že by ňáká milenka a rovnou i s dítětem ? A pak už jen četa a četla a divila se a divila se... :-) Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  46. Věruško, moc ti gratuluji k vydání tvé krásné knihy a ke krásnému setkání s lidmi, kteří jsou stejně naladěni jako ty. Jsi statečná a jsi příkladem nejen pro mne.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, děkuji Ti za Tvá milá slova, Jsou pro mne skutečným pohlazením na duši. Přeji Ti hezké dny. Věrka

      Vymazat
  47. Mila Věruško,
    jednim slovem nadhera.Včera jsem Tě take zhledla v televizi,a poznala Tě naživo.
    Přijemna,mila,usměvava...
    Měj se krasně.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, děkuji za milé řádky. Jj, také jsem se viděla :-) Jsem si říkala , co to je za ženskou? :-) Jsem ráda, že to podstatné ( i přes moji značnou únavu) bylo vyřčeno a řečeno. Paní redaktorka byla úžasná. Ostatně tak, jako celý křest. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  48. Věrko, moc vám to s Carolinkou na křtu knihy slušelo! Moc gratuluji k vydání knihy, jsem ráda, že se její křest takhle zdařil a že jste si to všichni užili. Carolinky hra na housle musela být dojemná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, děkuji za milý komentář. Sama za sebe říkám, že hra Carolinky na housle,mě skutečně dojala. Byla to nádherná chvíle... v sále vytáhlo víc lidiček kapesník. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  49. Milá Věruško,ze srdce Ti gratuluji ke křtu Tvé knihy. Jsem ráda, že jsem, aspoň "virtuálně" , mohla poznat tak obdivuhodného, statečného a vzácného člověka. Moc zdravím a přeji vše dobré.:-)Staňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Staňko, děkuji za Tvé řádky. Přeji jen samé hezké dny. Věrka

      Vymazat
  50. Verusko,z fotek je vidět,že to byl nezapomenutelný zážitek! Moc Vám to v modré holky sluší:-)Díky za zprostředkování,díky za Velkou Mamu,díky za to,že jsi!Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Tvé řádky. Byl to moc pěkný den...myslím, že spoustě lidem zůstane v paměti ... Přeji krásný den. Věrka

      Vymazat
  51. velmi vas obdivujem..................................

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vaše řádky,je to pro mě poklona a čest.Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...