Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 12. června 2020

Má smysl věřit v zázraky …



Původně jsem vám chtěla napsat o hlavním hrdinovi Povídáčkovi
 z knihy „Moje knížka“, 
kterou jsem napsala pro všechny generace. 
O kouzlu, které učí skřítek Povídáček 
a které funguje nejen v pohádce, ale i v životě.

„Když otevřeš srdce, přichází zázrak…“





Chtěla jsem napsat o tom, 
jak mi jednoho jarního rána cinkla  v mobilu zpráva.
Kamarád, herec a ohromný srdcař z Městského divadla v Mladé  Boleslavi Martin Hrubý,
 mi poslal v časech zvaných „korodny“ 
namluvenou knihu Miroslava Horníčka.
A já mu ještě rozespalá odepsala, 
zda by nechtěl namluvit i Moji knížku.


„Jo, chtěl. A rád.“ Kostky byly vrženy …




K mluvenému slovu se přidal další srdcař Václav Kořínek.
Úžasný hudebník, který své nástroje vyrábí
 a k Povídáčkovi vytvořil kouzelnou hudbu.


Uslyšíte v příběhu například zvuk tmy a noci, 
sovy, dopadajícího prachu v pološeru půdy 
anebo slunečních paprsků.
To už se zmiňované kolečko krásně točilo,
 když vstoupil do příběhu další srdcař – zvukař Jan Kubín.
Celou tuto RADOST všichni tvořili bez nároku na honorář.
S ohromným nasazením a radostí.

 



Nezištně jsme roztočili štěstí,
 které nám dává nádherný pocit.
 Mým přáním je, aby též  i vám…
Stejný pocit, jaký jsme měli kdysi dávno, jako malé děti.
 Když jsme si tenkrát úplně obyčejně hráli - jen tak.  
Bez starostí, spěchu a s radostí.
A tak udělejme si malou chvíli, 
zastavme se a zaposlouchejme se 
do zvonkohry štěstí, 
kterou jsme jen tak ztvárnili.
Vytvořila ji pro vás parta nadšenců, 
které tímto ze srdce děkuji.

To zásadní, co bych vám chtěla říci –
 má smysl věřit v zázraky.
A pokud by vás naše dobroskutky bavily … 
vytvoříme další čtení z kouzelné knihy plné zázraků.


PS: Herce Martina Hrubého můžete vidět v premiéře komedie Joea DiPietra – „FAMÍLIE“  12.června 2020 od 19.00 hodin v Městském  Divadle v Mladé Boleslavi.




 Příjemný poslech přeji vaši srdcaři    
 

Úvodem  ZDE
Předmluva ZDE
Kapitola 1. "Na půdě"   ZDE
Kapitola 13. "Noc"   ZDE


14 komentářů:

  1. Věrko, krásné ♥ Děkuji za hezkou chvíli. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ano Vĕrko, zázraky se dĕtí a já to mám jestĕ spojené s vyšší moci a tu hlavnĕ nĕkdy řídí.
    Moc držím palce na každé tvé počínání, protože to má smysl. Tvoje Jitka z Ráje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko z Ráje, ze srdce děkuji za Tvé řádky zde i v sms. Těším se na Tebe. Věrka s rodinou

      Vymazat
  3. Zpráva Srdcařům - jen tak dál. Jste boží. Slávka z Bruntálu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slávko, děkuji a zprávu srdcařům moc ráda vyřídím. Hezké dny. Věrka

      Vymazat
  4. Vĕruško, prostě paráda ... knížka je krásná sama o sobě, ale tímhle otevře spoustu srdiček a příjde zázrak... Všem moc děkuji za krásný zážitek. Zdraví Alena H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji moc za Tvé řádky. Mám Tě ráda. Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, nádhera !!! Vše srdcařům přeji jen to nejlepší !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko a my moc a moc děkujeme. Krásné dny Tobě. Věrka a spol.

      Vymazat
  6. Věrko a pánové, tak tohle se vážně povedlo. Krásné poslouchání. Děkuji. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olinko, to nás velmi těší. Děkujeme. Věrka a spol.

      Vymazat
  7. Než jsem knížku darovala, tak jsem si ji přečetla a teď jsem si ráda poslechla příjemný přednes daných kapitol.
    Takže díky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkujeme, to nás těší. Přejeme všichni krásný den. Věrka a spol.

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...