Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 19. června 2013

... čas léta - čas latté ...

... čas léta-čas latté, frappé a studených limonád. Tak vnímám já tyto horké dny. Udělala jsem si radost a pro tyto božské nápoje objednala francouzské sklenice La Rochere. K mému podivu vycházejí v Čechách nejlevněji, oproti měně dolarové či eurové. Máte někdo recept na dobré latté nebo long dring ? Děkuji ...





... La Rochere Périgord, firma od r. 1475 vyrábí své historické sklenice s tradičními švy z velmi těžkého skla a  s motivy mačkaných do forem ...





6 komentářů:

  1. Krásné sklenice :-)
    Hned bych si z nich jedno ledové frappé dala ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... děkuji za komentík. Pije se z nich báječně, dnes frappé, v zimě zkusím svařák :-)

      Vymazat
  2. Sklo je opravdu krásné... takové zámecké.
    Zrovna tu popíjím ledovou kávu, ale jenom z keramiky.
    Hezký podvečer. Pa páá.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, děkuji. Moc jsem se na ně těšila. Celá nadšená je ukazuji mé polovičce a on se na mě nevěřícně dívá, proč to mé tetelení, když to je normální Duritka. Jo, těch měla babička plnou kredenc, bílé a zelené...

      Vymazat
  3. Dobrý deň. Máte nádherné poháre, veľmi sa mi páčia. Mohli by ste mi prosím poslať kontakt, kde ste ich kúpili? Ďakujem. Lenka
    Lenka.ct@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. jj, odkaz právě letí k Vám. Krásné léto a příjemné pití z oněch sklenic :-) Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...