Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 1. června 2013

...a child's wish – dětská přání ...

…  některá dětská přání jsou krásná, rádo splnitelná , jiná naopak… Jedno takové se nás dnes dotklo. Mnozí vědí o čem hovořím po předešlém příspěvku. Navzdory tomu, jsme si zachovali své já a den prožili tak, jak jsme prožili, viz. tento příspěvek - http://www.pohadkova-vesnicka.cz/
 Ráda bych chtěla tak poděkovat všem lidem dobré vůle, kteří mi zde zanechali svůj názor. Skrze ně jsem objevila i nádherné pouto přátelství a porozumění. DĚKUJI…

... výlet do pohádky... nač prožívat horror ...

... 1.6. tento den patří dětem, tak jsme tak učinili ...

... máma s odrostlým dítětem, které nás přijelo na výlet podpořit i s miminkem. Kristýnko, děkujeme ...

... siesta naší Carolinky ...

... pohoda po obědě v tamní restauraci ...

... pohoda - no comment ...

... večer jsme rozdělali oheň a upekla jsem pizzy ...

... a dokud byla trouba horká, šoupla jsem tam i štrůdl ...

... ta vůně domova ...

... tu umocnila vůně a child's wish - dětská přání od yankee candle, kterou jsem objevila nedávno. Nemá chybu. Tak jako dnešní den ...


12 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Štrůdl bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj všem u vás doma, jsem moc ráda, že si mohu přečíst tvá slova a prohlédnout krásné fotky z dnešního dne. Však jsem celý deštivý den držela palce - ani jsem toho kvůli tomu doma moc neudělala:-) A opět se potvrdilo, že všechno zlé je pro něco dobré. A vy jste to společně zvládli. ahoj a někdy zase....a můj mail stále platí. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, DÍKY které posílám za humna mají obrovskou váhu. Těším se na další setkání ať virtuální či živá.Jinak mobily máme stále vypnuté, uvidíme co v nich je...DĚKUJI... Věrka

      Vymazat
  3. "Sto mužov môže vytvoriť tábor, ale iba jedna žena môže vytvoriť domov."
    Vierka teším sa spolu s tebou, že tebe sa to podarilo. Želám ti pohodu i do budúcna - sála aj z tvojho posledného príspevku...
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Tvůj příspěvek mě ráno dojal k slzám, z osobního důvodu a ten večerní opět. Děkuji za výraznou podporu... Věrka

      Vymazat
  4. Věruško, je moc fajn, že jste si tu sobotu nakonec parádně užili ... i přes všechna zklamání, kterými jsi si za poslední dobu prošla ... ono je všechno zlé k něčemu dobré a ty jsi díky tomu prožila opravdu krásný den se svými blízkými a těmi co máš moc ráda ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuji. Uvidíme ještě, co nám přinesou chvíle nejbližší. Snad to nejhorší je za námi....Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, nestihla jsem napsat mail, ale tvoje fotky...myslela jsem na vás moc, věřila jsem, že budete mít krásný den! Moc vám to přeju!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za vše, za skvělou podporu, jsi ohromně hodný človíček, děkuji. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško, fotky jsou super, krásně jste to zvládli a užili si nádherný den. Pizzou jsi mi udělala chutě.
    A děkuji za super tip na výlet s dětmi - pohádková vesnička se mi moc líbí, hnedle si ji znamenám do prázdninového itineráře.
    Krásný zbytek neděle ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji. Vesnička je vážně kouzelná, je fajn objevit nějakou akci, když tam probíhá. Jinak na pizzu jsem konečně objevila kouzlo a grif. Spočívá v mouce, je to origoš italská mouka Farino Tipo 0. (100,- Kč/ 5kg ) Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...