Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 30. prosince 2014

PF 2015 - Přání


Přání všem
přichází den, kdy si přejeme a posíláme milá slova,
tak jako vloni,tak i letos zas a znova.
Kdo hledá lásku , přeje si jen ji,
kdo hledá štěstí , přeje si i naději.
Kdo ztratil zdraví, přeje si jedno jediné,
najít ho, držet, plakat štěstím, vždyť není nad jiné.
A já Vám posílám celou náruč mé síly,
aby se vás dotkla jak moc čarovné víly.
Aby se vám splnila tajná přání,
aby i ten sen nebylo jen vaše zdání.
Ať vás ochraňuje anděl strážný každý den i noc,
ať líbí se vám celý příští rok velmi moc...

vaše Věrka se srdcem na dlani


88 komentářů:

  1. Věruško,
    už se "známe" nějaký ten pátek! Vždycky se těším na nové příspěvky (a samozřejmě moc na knihu), tak doufám, že budeš, pokud to jen trochu půjde, tenhle blog hodně často zásobovat článečky, citáty, fotkami. Celé Tvojí rodině přeji hodně pohody, klidu, štěstí a moře zdraví (hlavně pro Tebe, moje milá) po celý rok 2015.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli a já moc ráda pro vás všechny vkládám cokoliv z mého života. Blog se stal živou knihou a vy mými opravdovými kamarádkami. Děkuji za to. Nebýt vás všech, mé těžké dny by byly ještě těžšími.Tolik skvělých lidiček se tu hemží na tomto blogu. Děkuji. I Tobě přeji krásný a pohodový rok 2015. Věrka

      Vymazat
  2. Ať anděl ochraňuje Tvůj každý krok,
    nejen zítra,ale každý další rok.
    Ať zdraví se Ti navrátí
    a víra Tvá se neztratí.

    Ta náruč síly,kterous rzhodila,
    aby se od nás od všech odrazila
    a vrátila se k Tobě zpátky,
    tak jako víla do pohádky,
    aby ta víla sílu měla
    a všechna Tvoje přání vyplnila.


    babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik krásy a něhy jsi mi poslala,
      že moji bytost přímo dojala.
      Jsi skvělý člověk, poeta a naše babi,
      jsem ráda, že jsi i pro mě tady.
      Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, tvé verše mě vždycky pohladí po duši. Chci ti poděkovat za tvá vyprávění, za krásné fotografie. Těším se, že tomu tak bude i v příštím roce. Proto ještě jednou přicházím s přáním štěstí, zdraví, radosti celé vaší rodině. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, a já to vše skládám jako skládačku do jednoho obrazu, abych vás potěšila. Budu se o to snažit i ve dnech budoucích. Jsem ráda tu a jsem ráda za vás všechny. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko,
    přeji celé Tvé rodině šťastný nový rok ... a to myslím jako klišé.
    Ať je skutečně šťastný a přinese hodně dobrých zpráv. A samozřejmě posílám moře zdraví ... ... to ostatní už s naším přičiněním přijde.
    Užijte si to♥
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milí Moni, děkuji z hloubi srdce ♥ a přeji Tobě a celé Tvé rodině celou náruč zdraví, lásky a pohody. Zbytek jsou podružnosti. Ať se cel rok 2015 na Kopečku daří. Věrka s rodinou

      Vymazat
  5. Věrko přeji Ti do nového roku spousty zdravíčka a hodně síly , mnoho štěstí a lásky. Ať je příští rok plný krásy a příjemných očekávání .... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, děkuji za Tvé přání. A přeji Tobě a celé Tvé rodině celou náruč zdraví, lásky a pohody. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  6. Milá Věrko, přeji Ti nejen do nastávajícího nového roku, ale po mnoho a mnoho dalších let navrácené zdraví, nekončící štěstí a radost z rodiny i všeho kolem Tebe. Věřím, že se mé přání pro Tebe zcela vyplní. Držím palce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lado, Tvé přání je kouzelné, nádherné a já si jej také moc přeji. Já přeji Tobě a celé Tvé rodině celou náruč zdraví, lásky a pohody. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  7. Věrko, přeji Tobě rychlé uzdravení a štěstí a celé tvé rodině mnoho štěstí, zdraví, pohody a vyplnění všech vašich přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, moc děkuji za TVé přání. Nechť i Tebe provází zdraví, láska a štěstí. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  8. Milá Věruško, přeji Ti do toho Nového roku to nejvzácnější co si lze přát. K tomu přeji pořádnou kupu štěstíčka a mnoho lásky.
    Stále na Tebe myslím a držím palce. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvé upřímné přání a moc , vážně moc děkuji za Tvé myšlenky a palečky. Jsou mi tak moc potřebné a nezbytné. I Tobě a celé Tvé rodině jen to nejdůležitější a nejvzácnější. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  9. Milá Věruško, přeji Ti do Nového roku jen to nejlepší, Tobě i celé Tvé rodině. Jak obě víme, nejvíc si přejeme pro nás a naše blízké zdraví. A já věřím, že jsi na cestě k uzdravení a budeš tu dál pro rodinu a pro nás.
    Krásný Nový rok plný štěstí,
    Ti přeje
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, děkuji z hloubi srdce za Tvé řádky a přání. I já doufám a věřím. Tobě a celé Tvé rodině moře zdraví, lásky, štěstí. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  10. Milá Věrko, děkuji za přání , moc. I já přeji Tobě a všem tvým blízkým a nejbližším samozřejmě zdraví jak srdce mé praví..a taky lásku pro tu veselou chásku,pohodu a klid do domu....
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, krásné přání. Děkuji za něj a přeji totéž i Tobě a Tvé rodině. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  11. Já děkuji za všechny krásné články,které celý rok těšili mou duši a na které jsem se vždy moc těšila.Děkuji.A těším se na rok příští,na tvé krásné psaní,focení a vyprávění,také na tvou kníhu plnou lásky MÁMA.Přeji celé tvé rodině,ať je ten příští rok nejšťastnějším ze všech,ať se ti splní všechny sny a přání.Kačence dej velikánskou pusu,za mě.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá maruško, děkuji za veletok hřejivých slov. Moc ne potěšila, moc. A já přeji Tobě a Tvé rodině zdraví, lásku,štěstí a radost. Třeba z obyčejného psaní, zde na blogu. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  12. MiláVěrko, úplně nejvíc a strašně moc Ti přeju ZDRAVÍ .... takže samé dobré zprávy v roce 2015 !!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, a já Tobě přeji totéž. Děkuji. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  13. Věruško ♥...i já ti posílám sílu od Mých šťastných andělů.
    Myslím na tebe, opatruj se a žij v lásce.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, moc děkuji za pozitivní komentář Přeji Tobě a Tvé rodině hodně zdraví, lásky, štěstí. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  14. Milá Věruško, v první řadě Ti chci moc poděkovat za Tvůj nádherný blog, který mě provázel od počátku mého blogování..Ty jsi ta, která umíš tolika lidem vykouzlit úsměv na tvářích, ty jsi ta, která svá slova používáš s neskutečnou láskou a předáváš ji ve svých písmenkách dál...Věruško, já Ti přeji, aby Tě celým rokem provázela láska a hlavně, aby Ti bylo tak, aby se úsměv mohl napořád usadit ve tvé tváři a k tomu potřebuješ jediné - ZDRAVÍ!!! Posílám letošní další dávku...a od zítřka zase nanovo...vždyť Ty víš! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, děkuji, děkuji, a na stokrát děkuji. Tolik krásných slov, děkuji. A za energii stokrát děkuji. Tvé rodině též moře zdraví, lásky, štěstí. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  15. Milá Věrko.....rok uplynul jako voda,uvítáme tedy ten nový,každý má svá malá i velká přání....splnění alespoň některých přinese duši radost.Přeji tedy i Tobě ....ať je nadcházející rok poslem zdraví,radostných zpráv a spousty hezkých chvil s Tvými nejbližšími...a nejen s nimi.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, děkuji za Tvé přání a též přeji Tobě a Tvé rodně moře všeho dobrého a požehnaného. Věrka s rodinou ♥

      Vymazat
  16. Krásný nový rok i Tobě :-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Věrko, Tvoje přání je moc krásné. I já Ti přeji pohodový nový rok, plný zdraví, štěstí a lásky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavluško, děkuji za milá slova. Krásný a požehnaný rok 2015. Věrka

      Vymazat
  18. Věruško, ty moje milá,
    krásně jsi nám zabásnila,
    milá slůvka, hezké přání,
    srdíčko se chvěje v dlani ....

    I já pro tebe přání mám,
    hlavně ZDRAVÍ přeji vám,
    hodně síly, hodně štěstí !!!!
    Věruško, moc držím pěsti !!!!!

    Krásný nový rok !!!!! A veselého Silvestra ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Markétko,
      jak moc těšila jsem se na Tvé psaní,
      od jedné moc šikovné paní.
      Děkuji Ti za Tvé řádky plné lásky
      Tobě přeji zdraví, radost a žádné vrásky.
      Pohodu a klid Tvému domu,
      co dodat ještě k tomu?
      Přeci moře lásky, bez ní smutno je,
      tak ať v tom novém roce se vše pořádně miluje.

      Věrka

      Vymazat
  19. Milá Věruško,přeji Ti v roce 2015 hodně síly k překonání té saně !!!A ať je ten Nový rok 2015 jenom o samých pozitivních zprávách a zkrátka ať je lepší ,než byl ten letošní.A přeji hlavně zdravíčko ..to je nejdůležitější pro nás všechny.Pěkný večer.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji. Jak velkou máš pravdu a jak moc si přeji překonání té potvory. Již brzy mne čeká operace, v únoru. Ještě vám všem o tom písnu a poprosím o modlitby. Abych zase byla plná síly, zdraví, lásky a štěstí. Tobě přeji nadcházející rok 2015 požehnaný a krásný. Věrka

      Vymazat
  20. Věrko, přeji Ti do nového roku jen a jen to nejlepší! ♥ Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, moc a moc děkuji. I Tobě přeji rok plný zdraví, lásky, štěstí a radosti. Věrka

      Vymazat
  21. Věruško,přeji Ti (jestli můžu tykat) do nového roku moře zdraví,pytel štěstí,mnoho síly a jen samé pozitivní zprávy pro Tebe a celou vaši rodinu.Bylo mi řečeno,že příští rok má být lepší,než tento,pomalu odcházející :-).Také v to věřím a nabírám síly do dalšího období,to přeji moc z celého srdce i Tobě.Krásné chvíle s těmi nejbližšími!!!!.....spolubojovnice Eva
    Do nového roku tou správnou nohou....:-) !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji Ti za Tvůj komentík. Tykání s radostí přijímám. A já Tobě přeji to samé co si přeji.Celý oceán zdraví, moře štěstí a kapky obyčejné lidské radosti.A to celé nechť krášlí říčka lásky. Věrka

      Vymazat
  22. Věruško, ať všechno to, co nám přeješ, se tobě stonásobně vrátí. Přeji ti upřímně, ať se brzy úspěšně zotavíš a jsi naším andělem napořád.
    Krásný nový rok i celé tvé rodině přeje Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko, moc, moc, moc děkuji za TVé krásné přání. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  23. Věrunko, přeji hodně pohody do Tvojí rodiny a Tobě moře moře zdraví.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, moc děkuji za Té milé přání. Tobě a Tvé rodině též. Věrka

      Vymazat
  24. Veru, myslím na tebe každý den. Tobě přeji Aby to bylo za tebou, Aby jste to všichni ustáli, Aby jste už byli jenom spolu a už vás nic nerozlučovalo a mohli konečně postavit ten vysněný dům♥♥♥♥♥♥ PUSU a obejmutí Věra. Až bude čas, písnu.pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věru, i já na Tebe často vzpomenu a do těch hor, na samotu u lesa mé pozvání platí. :-) Přeji i Tobě a Tvé rodině moře zdraví a spokojenosti. Věrka

      Vymazat
  25. Posledné minúty starého roku pomaly sa krátia,bublinky v šampuse nedočkavo šantia.Co nás po Starom-Nový bude lepší,prežite ho v zdraví,v pokoji a šťastí.Milá Vierka do Nového roku tebe aj celej Tvojej rodinke prajem veľa zdravia,pohody a lásky a aby sme si tu takto aj na budúci rok pekne zavinšovali.E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji a z hloubi srdce si to přeji také. Krásný rok 2015. Věrka

      Vymazat
  26. Věruško, přeji ti, aby nový rok přinesl jen dobré zprávy a vám všem dal sílu v době, když na ně budete čekat!
    Držte se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, děkuji za krásná lidsky teplá slovíčka. Tobě požehnaný rok 2015. Věrka

      Vymazat
  27. Věrko,
    přeji v novém roce hlavně moře zdraví ,ať vše v pohodě zvládneš a nadále píšeš nádherná slova pro nás všechny...............J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, děkuji. I já si přeji totéž. Psát ve zdraví a těšit druhé. Krásný rok 2015.Věrka

      Vymazat
  28. S přáníčkem přicházím i já... Šťastný a veselý
    každičký krok,
    zdravíčko nejlepší
    po celý rok.........Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za milé přání. Tobě též krásný rok 2015. Věrka

      Vymazat
  29. Věruško krásné veršované přání jsi nám napsala, malé slzy do tváře vehnala. Naše myšlenky jsou stále s tebou a mnoho lásky k tobě nesou. Andělé míří k tobě, na křídlech mají vločky ZDRAVÍ, ŠŤĚSTÍ, RADOSTÍ,
    Věř, že tě nikdy neopustí. Jsem moc ráda, že JSI. Šťastný rok 2015. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, jsi mým andělem co mě pomáhá, vede a chrání. Děkuji Ti z to z hloubi srdce. Vrka

      Vymazat
  30. Milá Věrko, Tobě i celé tvojí rodině přeju do nového roku jen to nejlepší, hodně štěstí, pohody a hlavně moc zdraví. Jsem ráda, že jsem objevila tvůj blog. Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blanko, děkuji a já jsem ráda, že jsem svým psaním a focením oslovila Tebe. Tak krásný rok 2015. Věrka

      Vymazat
  31. Věrko, ať se Ti v příštím roce splní to co si přeješ nejvíc, budu si to přát s Tebou, vše nejlepší,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za souznění. Jsi milá. Krásný rok 2015. Věrka

      Vymazat
  32. PŘEJI DO ROKU NOVÉHO ZDRAVÍČKO, POHODIČKU A ŠTĚSTÍČKO.
    DRŽÍM PALCE!!!
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko, děkuji za krásné přání. I Tobě jen to nej...Věrka

      Vymazat
  33. Milá Věřičko,
    přeju pěkný silvestrovský večer. V novém roce jen to nejlepší, rychle překonej a pokoř tu potvoru a pak už jen zdraví, štěstí, klid. Mám tě ráda.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, a já Tebe, děkuji a přeji do dalšího roku 2015 krásných 365 dnů.Věrka

      Vymazat
  34. Věruš popřeji Ti a celé rodince do roku 2015 jenom jedno a to zdraví, zato v dostatečném množství, aby vydrželo dlouhá léta a mi se mohli zase setkat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji. I j Tobě a Tvé rodince přeji zdraví, zbytek dorazí vzápětí na to tata. Věrka

      Vymazat
  35. Milá Věruško,děkuji za krásné přání a já Vám ze srdce přeji,lásku zdraví ,štěstí a po celý rok anděla strážného...Krásný blog plný zajímavých inspirací a krásného rodinného života!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dájo, děkuji za milá slova a přání. Moře zdraví Tobě a Tvým blízkým. Věrka

      Vymazat
  36. Milá Věrko, přeji Vám do dnů příštích hodně a hodně sil, pozitivní mysl a pevnou oporu ve Vašich nejbližších. martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji z hloubi srdce za krásná slova. I Vám moře zdraví, spokojenosti a štěstí. Věrka

      Vymazat
  37. Vierka prajem ti zdravie, šťastie, pohodicku, a úsmev na perách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, moc děkuji a Tobě přeji splnění všech tajných přání. Věrka

      Vymazat
  38. Věruško, děkuji za krásné přáníčko. Přeji ti hodně štěstíčka, zdravíčka a radosti v novém roce. Ostatní pak přijde samo.
    Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Anny děkuji. I Tobě moře zdraví, lásky, štěstí a radosti. Věrka

      Vymazat
  39. Draha Vierko ďakujem za krásne prianie. Aaaach ako ti ja len rozumiem ...tiež som si prešla tym peklom :-( Takže čo ti najviac môžem priať veľa zdravíčka, veriť a vôbec nepripúšťať niečo zle. Som rada že som objavila tento kraaasny blog. Šťastný Nový rok prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mery, děkuji za slova souznění a porozumění.Nějak v posledních dnech padám do splínu, proto o to více děkuji za sova podpory a návodu, jak žít. Děkuji. Zde je můj email: vera.si@seznam.cz Ráda bych se na něco zeptala. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  40. Mila Věruško,budu se těšit na Tve přispěvky.fotografie...
    Přeji Ti v Novem roce všechno jen krasne,štěsti,zravi,lasku,pohodu a vzajemne porozumněni.
    Z celeho srdce Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, děkuji. Tvá slova mne potěšila. Krásný nový rok 2015. Věrka

      Vymazat
  41. Vieri, šťastný nový rok 2015. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko, Tobě též. Děkuji za přáníčko. Věrka

      Vymazat
  42. Věruško z celého srdce Ti přeji zdraví !!!!!!
    Jsi sluníčko ,které září i přes všechno co včil prožíváš.
    Děkuji za krásný blog a krásné verše.Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, ze srdce děkuji za upřimná slovíčka. Kdysi dávno mi kolega v práci dal přezdívku Sluníčko. těší mě, že i po letech mne tak Jarko tituluješ. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  43. Milá Věrko, máš kolem sebe rodinu a přátele a to je hodně moc. A já věřím, že se k tomu přidá i tvé úplné uzdravení. Přeji ti,aby jsi si mohla užívat život naplno a zkrátka aby ten rok 2015 byl pro tebe tím šťastným.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, děkuji, za přání a za milá slovíčka. I Tobě ať se rok 2015 vydaří. Věrka

      Vymazat
  44. Milá Věrko, i my vám přejeme jen to nejlepší a na prvním místě zdraví!!! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, ze srdce děkuji a krásné přání. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...