Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 23. dubna 2017

Ptačí pár ...



Tento týden jsme měli vážně napilno. 
Jak můj muž, tak i já …

Byla jsem součástí besedy ligy proti rakovině, kde jsem se setkala s báječnými lidmi. Bylo to povídání nejen o mé cestě za zdravím …o štěstí, radosti …o knihách s duší … o naději, kterou dávají.  Ale i o pohádkovém příběhu ze země Srdce …




A tak jsem zde veřejně představila další dvě postavičky z mé pohádkové knihy. 
Dva vrabčáčky z řezbářské dílny.

Čimča  a Rára



Pár, který má v knize kladnou roli. No, uznejte sami … mohli by mít jinou?




A protože každou práci by měl střídat odpočinek (neb přímo zábava), vyjeli jsme si jako tři indiáni z kmene Sioux na karneval na statek Ladi Kerndla.  

Zábava to byla parádní …protože tam, kde je smích, dobrá parta lidí, hudba a zpěv …tam se prostě dobře odpočívá. 
Takové ingredience bývají nad všechny medikamenty světa.





Co mě skutečně dostalo, byla karnevalová tombola, kde si pro svoji cenu dotancovala malá indiánka (Carolinka) zvaná Malé Žluté pero. Výhrou jí byl  bumerang od protinožců.
Ne nadarmo všude říkám a píši, že život je bumerang.

Opět mi má slova život potvrdil



Na každý pád, po načerpání pozitivní energie, se opět vrhám do psaní kapitol pohádkového příběhu.

Pořád jsem měla pocit, že mi chybí do šťastného konce pohádky dosti kapitol. Ne nadarmo nás osud převlékl do indiánských masek. Abych si vyzkoušela, jak indiáni mají na vše moře času, žádný shon, klid a mír… volný krok a dlouze zahleděný pohled na zapadající slunce…

Dnes se s vámi loučím slovy indiánského náčelníka

HAU


24 komentářů:

  1. Milá Věrko, tak krásně se čtou tvoje řádky a dívá na tvoje fotky ... díky ..
    Není nad přátelská setkávání.
    Mějte se všichni co nejlíp ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, děkuji moc za Tvé řádky. A já zase moc ráda čtu komentáře zde. Díky moc za ně. Přátelská setkání to je lék nad léky. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Čimča a Rára jsou prímovní, ptáčci do nepohody.. nebo pohody? ;-)
    Indiánský klid velmi dobře známé, každý týden si děti na indiány hrají a já občas s nimi a když se vypravíme na setkání indiánů je to balzám na duši a moooře času. Vše má svůj čas.
    Laskavé dny, Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, děkuji za milé řádky. Moje řeč, vše má svůj čas. Přeji krásné dny, protkané láskou a pohodou. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, musel to být překrásný čas s kupou nádherných nabíjejících vzpomínek. Uchovejte si je v paměti co nejdéle.
    Krásné dny vám všem
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, děkuji. Ano,byl to kouzelný večer a já si uvědomila, jak moc člověka nemoc změní. Ve víru zpěvu a tance mi došlo, že jsem dlouho nezažila obyčejně neobyčejný večer, zábavu, tanec. Tančila jsem nejen s mým "náčelníkem" a bylo to kouzelný, ale i s malou indiánkou "Žluté pero" Carolinkou ... tolik radosti najednou ...paráda. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  4. Jo pohoda, to je moje gusto, bez ní je mi v duši pusto!
    Přeji, aby Ti psaní šlo hezky a bez "kaňky"od pera:-):-):-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko ze srdce děkuji. Posílám pozdravení k Tobě. Věrka a spol.

      Vymazat
  5. Ahoj Věruško, jsem ráda, že jsi měla krásný a pohodový víkend:-) Hezké dny. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, řekla bych KONEČNĚ :-) Myslím na Tebe...Věrka

      Vymazat
  6. Věruško milá,
    moc krásná indiánská rodinka! Určitě budete mít nač zase vzpomínat!
    Věruško moc moc Vám přeji takové zážitky...času spoustu bez shonu, klid a mír!
    Pravda veliká, nemoc člověka změní..vše je i jiné..těžké také oprostit se od všeho toho...snad se Vám v tom víru tance a zpěvu na vše..podařilo nemyslet!!!..na chvíli zapomenout..
    A fotečky Čima, Ráry a Povídáčka..dokonalé..úžasné detaily, jako živé..s duší!!!
    Věruško ať se Vám daří, srdíčkově zdraví Jana z chaloupky mezi kopci.
    ..až slunce bude zapadat za obzor i já se pokusím dlouze se zadívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, děkuji za milá slova. Bylo to jedním slovem FAJN. Sice již druhý den víc spím než bdím, ale stálo to za to. Přeji FAJN dny. Věrka

      Vymazat
  7. Věru, tvá pohádková knížka bude určitě kouzelná, už jen všechny postavičky jsou nádherné a ptáčci nemají chybu. Navíc mají krásná jména! Všechno chce ale svůj čas a my si rádi na tvou knížku počkáme. Piš ji s indiánským klidem a to psaní si krásně užívej! Krásné, pohodové a zdravé dny přeje Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, děkuji za Tvé řádky. Moc mi udělalo radost Tvé těšení na pohádkovou knížku. Budu se snažit, aby udělala radost a krásné chvíle. Pá Věrka

      Vymazat
  8. Věrko, i další postavičky do tvé pohádkové knížky se mi moc líbí. Čimča i Rádra budou určitě veselí ptáčci. Věrko, užívej si klid, který si načerpala o báječném víkendu a beze spěchu se věnuj psaní. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Přesně tak konám. :-) Přeji prima dny. Věrka

      Vymazat
  9. Milá Věruško,
    nádherné a plné lásky. Krásné pohodové dny. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za Tvé řádky. Jsem moc ráda, že se Ti Čimča a Rára líbí. Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Vierka, prajem Ti, aby do Tvojej knihy pribúdali milé postavičky, ktoré potešia malých poslucháčov a čitateľov. Radosť rozdávaš, radosť sa Ti vráti. Krásne jarné dni. Papa Aňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, kéž by...Některé dny jsou pěkně na draka...ale o to více hledám radost a krásu mezi řádky mého psaní ...nyní pro dětičky. Pá Věrka

      Vymazat
  11. Milá Věrko, posílám moc pozdravu s Plzně.Vrabčáci jsou nádherný!!!! Už se těším na knihu... Dej vědět.Přeji krásné dny.Jsi skvělá.Ivana Plzen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivanko, děkuji a mávám do Plzně. Určitě dám vědět. Já psát tu pohádku ještě o pár měsíců déle, tak si všichni budou říkat...v čem to jedu. :-) Tolik mi dala úsměvů a radosti. Můj blažený pohled nelze přehlédnout a moc si přeji, aby stejný přinesla i čtenářům. Malým i velkým. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  12. Děkuji za odpověd.Už se těším A ty usměvy tam budu vidět...Musím být trpělivá,na dobré věci je lepší si vždy počkat. Usmívám se na dálku....Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...