Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 19. listopadu 2017

Bílé Nebe ...



Tak jsme zase byli na besedě. Jak říká naše sousedka v Nebi návštěvě.
 Poseděli jsme ve staré světnici, pili dobré moky, děti si hrály  za kamny hry a některé pod stolem u kterého jsme besedovali.


Když padla hluboká tma, rozešli jsme se do svých příbytků. 



Soused se s námi loučil slovy : "ráno padne sníh, cítím to v kostech..."




A měl pravdu. Ráno mě pohled z okna naplnil krásou nebeskou... Hned jsem sáhla po foťáku a kus té nádhery vám posílám ...




Jak budujeme domov  V Nebi přinesu v jiném příspěvku, zaslouží si to prostor. 
Resp. zaslouží si to můj muž neb naše Nebe je stavěno metodou " ONE MAN". 





Tento víkend nám přinesl mnohé. Besedu s přáteli.  Sníh ... Děti postavily i prvního sněhuláka ... My prubli konečně kamna a spali poprvé v "ložnici"... a také mi přišla milá zpráva od spisovatele žijícího v Kanadě 
Zdeňka Hanky  

Pohladila mě na duši





Také jsem dostala hodně těžký balík. A co bylo v něm ? To s láskou a radostí nafotím a představím brzy, brzičko. 




Posílám sněhové pozdravení 


Věrka


26 komentářů:

  1. Milá Věrko, krásné NEBE. Bílá nádhera, pohoda, klid. Jednou jsem v dětské knížce četla, že když andělíčci v nebi uklízejí, padá na Zemi sníh. Tak si to vždycky představím, když sněží. A to sousedské navštívení mi zase připomnělo obrázky pana Lady. Moc vám přeji, ať je i nadále u vás v NEBI jako v nebi. Už se taky těším, až u nás napadne první sníh. Najednou je všude takové posvátné ticho a klid. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko milá,tolik krásných a milých věcí se Vám přihodilo☺
      Překrásně máte v Nebi!❤
      Snížek mu sluší a umocňuje pohodu a klid☺
      Raduji se s Vámi!
      Hlavně že už v kamnech praská,teplo dělá domov a to je nejdůležitější!!
      No obdivuji jak to zvládáte,sama vím,jaký je to boj..a v horách teprve..hlavně v zimě!
      Gratuluji také k úspěchu za "velkou louží"!!
      Spoustu pěkného se děje a to je dobře,pa Jana❤ ..z chaloupky mezi kopci,kam první vločky sněhové cestu teprve hledají☺

      Vymazat
    2. Milá Alenko, děkuji za krásný komentář. Potěšil mě. Často si vybavím pohledy p.Lady, když pozoruji krajinu, chaloupky v údolí... Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
    3. Milá Janičko, děkuji za milé řádky. Náročné to je velmi... zvláště zmiňovanou metodou...Na druhé straně není nad zkušenosti a poznání. Vše je v životě tak, jak má být. Ale vůbec se netajím tím, že pomocníka by bylo třeba. Jak by ne. Posíláme pozdravení. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, krásné fotografie, dýchá z nich kouzlo. Včera jsme jeli s mužem za rodinou našeho syna, měl narozeniny. Také sněžilo, ve vyšších místech zůstával sníh ležet a já v tu chvíli litovala, že jsem nechala foťák doma. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za komentář. U nás bylo bílo a když jsme dojeli dolů do města, po sněhu ani památky. Přeji krásné dny a záběry sněhových vloček. Věrka

      Vymazat
  3. První sníh dá krajině takový momentální sváteční ráz. U nás zatím pocukrováno nebylo ač Krkonoše máme téměř za humny. Ale co není, může být.
    Měli jste prima víkend. Prostě jako v nebi.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za milé řádky. První sníh je vždy jiný, obsahuje těšení a radost. Mám ho ráda. Jsem těšící se typ. Hezké dny. Věrka

      Vymazat
  4. My si na nej musime jeste pockat- Prvni snih mel vzdycky pro me kouzlo, trva to dodnes. Mejte se hezky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, také to tak cítím. Přeji krásné dny a těšení na bílou radost. Věrka

      Vymazat
  5. My nemáme ešte túto krásu...
    Vieročka, u vás v Nebi, tie besedy...pripomenulo mi to, ako podobne krásne žila Jozova Hanule so svojimi susedmi v chalúpke na samote, od spisovateľky Květy Legátové:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, také mám někdy ten pocit. Je pravdou, že podobné pocity z nového prožívám v Nebi často a velmi intenzivně. Nové okno nebo teplo v jedné místnosti. Sousedské povídání. Setkání v kapli. Ticho po ránu, tak zvláštní a čisté...jiné. Pá Věrka

      Vymazat
  6. Ahoj Věři,
    jéjej, vy teda jedete, to koukám, už si v Nebi topíte, Dlouho jsem u tebe nebyla, blogy zanedbávám. Moc ti přeju, že se sny díky bezvadnému mužskému plní. Carolinka roste jako z vody. Měj se moc dobře.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, děkuji za Tvé řádky. Jo, letí to...všechno. Snažím se všechny ty chvilky užívat, žít, být ... Také přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věruško, fotečky jsou nádherné, takové pohodové. Moc se mi líbí to posezeníčko pod stromy se svatým obrázkem.
    Srdečně blahopřeji k velkému úspěchu za mořem. Pan Zdeněk Hanka o tobě moc pěkně napsal.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji. Také mě psaní potěšilo. Přišlo ke mě v pravou chvíli. Přeji prima dny. Věrka

      Vymazat
  8. Mila Věruško,těšim se na Tvuj přispěvek o Vašem Nebi.Ztěch fotek tam musi byt krasně.
    Moc Vam přeji,aby jste tam byli štastni.Krasne dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, děkuji. Tolik se toho v posledních dnech děje, že ani nestíhám psát...ale o nebi vložím nejeden příspěvek. Vždy se snažím dělat věci srdcem, jak to cítím. A nyní cítím, že chi sdělit pár slov o Nebi. Možná, že příští kniha bude pokřtěna přímo tam...Pá Věrka

      Vymazat
  9. Dobrý večer,Věruško nádhernou krajinu máte v Nebi mi máme jenom na Kozákově,koukám na kopec ze zahrady a už se taky těším až u nás napadne.A pan spisovatel Hanka o vás napsal nádherně.Mějte se a obdivuji vašeho manžela.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, slova pana spisovatele Zdeňka Hanky mě dojala. Velmi a intenzivně. Četla jsem je Peťanovi v našem Nebi, potěšila nás oba. Přeji prima dny. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věrko.Hodně dlouho jsem zde nabyla.A ta změna.V Nebi už se kouří z komína a ta krása kolem.Přeji ať jde práce od ruky a hlavně zdravíčko.Koukám,že je z tebe úspěšná spisovatelka i ve světě.Moc ti to přeji a hodně dalších úspěchů v psaní a v životě.Jste super rodina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, ze srdce děkuji a těším se na další Tvé návštěvy. Teď bude hodně nového...sama nevím čím začít dřív :-) Děkuji za vše. Opatruj se...Věrka

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Milý Pavle, děkuji za Tvůj komentář. Pro nás to je tzv. pračka na duši. Vždy odjíždíme z Nebe jako vyměnění. Jak říkám...Nebe... Pá Věrka

      Vymazat
  12. To je pohádka, která čekala právě na Tebe ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji. Každou setinu vteřinu z ní jsem do sebe nasála.Přeji pohádkové dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...