Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 23. května 2017

Giveaway – „ Duhový kvítek “



Když do kvítí prší duha …

když padá kapka jedna … druhá …

A barví nebe, kvítí, tváře,

tak rozsvítí se duhy záře.

Světlo všech barev a tónů,

slyšíš zvuk krásných zvonů?

To do kvítí prší duha …


Věra Fina



Dnes jsem namalovalo duhové kvítí a napsala k němu malou básničku.
Pro radost …pro pocit, že svět je plný barev a krás…
Pro myšlenku, že každý den je dar …





A aby byl ještě krásnější, tento obrázek jsem namalovala pro jednu z vás.

Pro radost …pro pocit, že svět je plný barev a krás…

Dlouho jsem zde na blogu nedělala Giveaway, tak napravuji a  jedna je právě tu.

Soutěž o obrázek „ Duhový kvítek“

Do 26. května do 12.00 hodin můžete si o duhový kvítek psát.

Do komentářů na tomto blogu i na facebooku knihy máma zde

můžete sdílet a posílat dál zvěst o duhovém kvítku.

Po uvedeném datu bude jedna z vás vylosována
a duhový kvítek bude patřit výherkyni






Pro radost …pro pocit, že svět je plný barev a krás…





Přeji štěstí a radost



Věrka


42 komentářů:

  1. ...mám přání malé, mít tvůj obrázek - tvé kvítí duhované -srdcem malované ♥ .... Věruško nějak mě to vyšlo ve verších :-)) třeba se na mě usměje štěstí - obrázek je nádherný !! přeji pohodové dny , Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, děkuji za krásný verš, potěšil mě a přeji štěstí. Věrka

      Vymazat
  2. Přala bych si mit Tvuj obrazek a zkoušim štěsti.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Verko,to je nádherná giveaway:-)Duhový kvítek malovaný tebou,ten by měl u nás čestné místo v ložnici:-)Pokud tedy budu mít duhové štěstí já!Krásne duhové úterý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko i Tobě přeji krásné duhové dny a přeji štěstíčko. Zdravím Šímu a všechny u vás. Věrka

      Vymazat
  4. Věru i já zkouším štěstí.Duhový kvítek je krásný-moc se Vám povedl.
    Přeji pěkný den.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, děkuji za milý komentář a též přeji štěstíčko. Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věrunko jen jsem ti na fb. zapomněla pochválit tvoji nádhernou básničku.
    Polechtávám štěstíčko já vím, ale mé přání je tak veliké.😊
    Krásný večer přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, děkuji a moc Ti přeji, aby Tvé velké přání se splnilo. Hezké dny. Věrka

      Vymazat
  6. Milá Věrko....duha nebývá k vidění každý den,jen někdy....to když sluníčko přemůže dešťové mraky a padající kapky polechtá svými paprsky....Tvé kouzelné tahy štětcem proměnily duhu v kvítek barev nevídaných...jen tak pro radost:-)
    Hezké dny,s pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, děkuji za Tvé hezké řádky. O duze píši i v Moji knížce. Možná i proto vznikl tento obrázek...pro radost z duhy... Přeji štěstí. Věrka

      Vymazat
  7. Věruško, mám moc ráda tvoje verše a mít tvůj obrázek by mě tak potěšilo. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji, to mě moc těší. Přeji štěstí a radost ze všedních i nevšedních dnů. Věrka

      Vymazat
  8. Je krásný ten kvítek duhový, zkouším tedy štěstí..........

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, nádherný obrázek i básnička. I já zkusím štěstí o duhový kvítek srdíčkem malovaný a pro radost darovaný.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za Tvé řádky. K dnešnímu svátku Ti přeji moře zdraví, štěstí, lásky. Věrka

      Vymazat
  10. Krásné ráno Věruško,jako malá jsem si strašně moc přála podívat se tam,kde se duha dotýká země,představovala jsem si,že je to na veliké louce...chtěla jsem se po ní vyšplhat a dotknout se nebe..teď už vím,že louka to je a je plná kvítí a Vy jste jeden kouzelný duhový kvítek namalovala!!Je překrásný☺ nikde jinde takové kvítky totiž nemohou růst..než tam kde je most mezi nebem a zemí!!!❤
    Přeji ať kvítek radost ze své krásy přinese každému,tak jako mě dnes ráno Věruško!!
    ..a verš k tomu..no radost!!
    Spoustu barevných pozdravů z chaloupky mezi kopci posílá Jana.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, i Vám vše nejlepší k dnešnímu svátku. Pevné zdraví především. Děkuji za krásné řádky o duze, jsou krásné. V Moji knížce též píši dětem o duze...abychom nezapomínali zvedat hlavu vzhůru... dívat se k nebi ...protože někdy tam můžeme vidět obraz...Krásný, barevný a trvá jen chvilku. Která stojí za to. Přeji štěstíčko. Věrka

      Vymazat
    2. Moc děkuji Věruško za přání k svátku,potěšilo moc a zahřálo srdíčko i dušičku☺
      Krásné sluníčkové dny Věruško!
      Jana z chaloupky...❤

      Vymazat
  11. Duha nebývá k vidění každý den a vždy je to jako mávnutí kouzelným štětcem proti nebi skrze sluneční paprsky.
    Zkouším to kouzlo přivolat k sobě Věruško :o) a připojím se k soutěži o Duhový kvítek.
    Měj se hezky a pohodové dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, krásně jsi to napsala, moc děkuji za Tvé řádky. A já přeji štěstí.A také krásné duhové dny. Věrka

      Vymazat
  12. Hezký den!
    Moc hezky napsáno,a namalováno...Tak já jdu také asponˇ´chvíli za duhou s kvítím...
    Básnička krásná také...
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji za milý komentář a přeji duhové štěstí. Věrka

      Vymazat
  13. ten je krásný, také zkusím štěstí :)
    Hana Dlouhá
    hana.dlouha125@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se líbí. Přeji Hani štěstíčko, Věrka

      Vymazat
  14. Zkusím štěstí eliskatischlerova.et@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Když vezme štětec do ruky,
    tak z barev duha vzniká,
    jen Věrka umí vykouzlit kvítek,
    co z duhy slunce vítá...
    Umí dát plátnu barvy
    a dokáže zhmotnit predstavu,
    kdo by nechtěl doma mít obraz,
    co by mohl jít na lecjakou výstavu...
    Jsi všeuměl,tleskám,jako vžkycky ;).H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Haničko, ty víš, jak potěšit mé srdíčko. Děkuji moc. Věrka

      Vymazat
  16. Milá Věruško, každým Tvým příspěvkem dokážeš rozsvítit i zamračený den. Moc ráda se vracím na Tvůj blog a bylo by mi potěšením, mít obrázek od Tebe. Takže dnes i já zkusím štěstí a Tobě přeji zdraví, štěstí, pohodu a lásku. Pavla (pabal@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavluško, zahřála jsi mě svými slovy u srdce. Děkuji. Přeji štěstíčko a moře duhově krásných dnů. Věrka

      Vymazat
  17. Milá Vierka, Ty si šikulka. Krásny obrázok určite urobí radosť výherkyni a bude visieť na čestnom mieste. Už dopredu gratulujem budúcej majiteľke obrazu. Pozdravy k Vám domov posielam. Papa Aňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji za Tvé řádečky. A třeba se štěstí usměje na Tebe.Vzpomínám si, jak jednou přesně takto přála štěstí druhým blogerka ze Švýcarska a zrovna na ní padlo štěstí. Tak hodně štěstí. Věrka

      Vymazat
  18. Milá Věrusko, nejen velká spisovatelka, ale i malířka...Dokážeš perem i štětcem vyjádřit své pocity, emoce, prostě sebe... Tak jak Tvé knihy, tak i obrazy budou k lidem promlouvat a přinášet radost, klid a pohodu. Krásný den přeje Alena H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, vždy se těším na Tvůj komentář. Děkuji Ti za něj. Potěšila jsi mě. Přeji štěstíčko. Věrka

      Vymazat
  19. Mila Verko,ja budu strucna.Moc dekuji za to,ze k Vam mohu.Delate mi v me bolestive situaci svet ruzovejsi.Obrazek by me potesil.Preji ho ale vsem.Mejte se sedmikrasne.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji. Také budu stručná. A já jsem potěšena, za Vaši návštěvu zde. Věrka

      Vymazat
  20. Milá Věrko,
    ani nevíte, kolikrát denně si tuhle větu opakuji. Momentálně prožíváme velmi smutné a těžké období:( ŽIJME S POKOROU ♥ užívejme si života, může být tak krátký...
    Obrázek je nádherný, moc se vám povedl. Děkuji za vaše psaní, moc ráda k vám chodím. I když nepíši tak často.
    S pozdravem
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo, děkuji za Vaše řádky. Přeji nejen štěstí, ale i lepší dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...