Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 23. června 2017

Dlouhověká sukně ...


 


Jsou tomu už 4 roky, co jsem právě zde na tomto blogu psala o sukni do roztrhání.




Popelín, lehký jako vánek, vzal po letech za své. Ale můj oblíbený zbytek džínové sukýnky stále drží a více méně roste se mnou už neuvěřitelných 12 let. S některými věcmi se prostě neumím rozloučit a tak je tu update zbytkové sukně po třetí.



Tentokrát jsem šla do prodloužené délky a to rovnou dvakrát.
Jak se říká :

„Aká matka, taká Katka“

Naše Kačka má stejnou sukni, jako maminka. Radost veliká …








To jsou právě ty chvíle, kdy si člověk uvědomí, že tu největší radost, často objevíme v těch nejmenších věcech a počinech. 




Přeji všem radostné chvíle




Věrka a Carolinka



20 komentářů:

  1. Věrunko obdivuji tvoji šikovnost.S jakou grácií dovedeš vytvořit skvosty..
    Moc vám to holky sluší 😊 Posílám pozdrav přes kopec a přeji vám oběma krásné léto.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,děkuji za Tvé řádky a přeji dodatečně vše nej k včerejšímu svátku.Verka

      Vymazat
  2. Obě máte teď neokoukaný super model a sluší vám to moc oběma.
    Dnešní ráno je u nás mokré, nebe do šeda, ale nezlobíme se. Té vody je tak třeba.
    Hezký víkend přeji!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani,děkuji za komentář.tak tak,vody je třeba.tady "v Nebi" dnes opět sahara.pa Verka

      Vymazat
  3. Věruško, sukýnky jsou parádní a moc vám to sluší. Ta fotečka Carolinka v klobouku je suprová.
    Taky jsem kdysi měla sukýnku z riflí a přemýšlím , že si ji opět pořídím.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně je ušíta na to šup.at se dílko daří
      Pa Verka

      Vymazat
  4. Není nad šikovnost českých ručiček :o) a ty tvé Věrko jsou přesně takové. Využití krásného a pevného základu, to je paráda. A látka se mi moc líbí, sluší vám to oběma.
    Přeji pohodové a laskavé dny Věrko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo děkujeme za milý komentář. Přeji krásný letní víkend. Verka

      Vymazat
  5. Věrko, vymyslela jsi supr modýlky. Oběma vám to moc sluší. Také jsem měla riflovou sukni, jenže přibyla kila a kde je sukně konec. Moc ráda jsem si nosila. Přeji krásné letní dny a hodně nápadů. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ruzenko,kila přibyla i mě,ale tím,ze jsem dřív hodně nosila bokovky,mám nyni pasovky :-) pa a hezký víkend.Verka

      Vymazat
  6. Zdravím obě modelky ;).Sluší vám to moc.Užívejte pravé "sukňové"letní dny...H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani , zdravíme z Nebe a přejeme hezké dny.Verka a spol.

      Vymazat
  7. Sukně se mi moc líbí,a Kátě krásně sluší slaměný klobouček,..dae

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký den!
    Sluší vám to oběma...
    Prostě ta modrá...je fakt dobrá... :-)Líbí se mi i látka.No tak to můžeme napsat my,co neumíme šít...
    Hezké dny k Vám.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi,děkujeme. Modrou mam moc ráda,už léta. Přejeme prima letní dny.Verka

      Vymazat
  9. Věruško milá,je moc fajn najít si svůj "styl",je příjemný na nošení..pro všestranné použití a navíc sluší!!!!
    A Vám moc!!A hlavně je vidět,že jste v pohodě,navzdory všemu..a tak to má být.
    Nezapomenout,že jsme taky furt pěkné baby..navzdory všemu☺
    Jste velká šikulka!!!Carolinka musela mít obrovskou radost,vím jak moje holky toužily po neokoukaných modelech,co se v obchodě nedají koupit☺☺..a tak se stříhalo..vymýšlelo..
    Mooc pozdravení srdíčkově posílám Věruško☺
    ..ať práce v Nebi pěkně odsýpá,pokud tam jste..
    Jana z chaloupky mezi kopci❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janicko,děkuji.ano jsme a moc rádi. Posíláme pozdraveni do chaloupky mezi kopci.Verka

      Vymazat
  10. Milá Věruško, holt kdo umí, umí. Moc povedené dílko. Carolinka je modelka jako vyšitá. Krásné vysvědčení a ještě krásnější prázdniny. babi Jířa a děda Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji, ale já právě hodně zapomněla. Když byly velké děti ještě malé děti, šila jsem na ně jako dráha. Moc mě to bavilo. Ušila jsem Jájovi i medvídka z mikiny ze sekáče. Kristýnce baťůžek z koženky, co zbyla z polstrování ze dveří...Tenkrát jsem měla obchod s látkami ten nejzamilovanější. Dnes už jen improvizuji. Ale stále mě to baví. Zdravím všechny u vás. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...