Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 28. června 2017

Tam, kde se dokonale ...


odpočívá.




Nabírá sil a umývá duše.





Kde je slyšet klapot koňských podkov. Koňská řeč v podobě frkání, kývání hlavou a její sklánění, až k zemi. Pohled do velkých a hlubokých očí, kde se ztratíte, jako zrnko písku v moři. Tam, kde je slyšet i pohazování koňské hřívy vzduchem.
Tak, tam vás srdečně zvu.







Pár mých fotek a slov, můžete sledovat i zde
K ranní kávě či odpolednímu čaji o páté, si můžete kliknout na maličký zákusek.




Nad hlavou poletují vlaštovky, které mají svůj domov v maštali. Ve vysoké trávě je slyšet kobylky a cvrčky. Přesně ten koncert, který má skřítek Povídáček uschovaný ve svém šumítku ve své mošničce.
Protkaný svěžím větrem a vůní letního lesa.




Všimli jste si, že všechny události k nám přicházejí vždy v pravou chvíli? 
I když se nám to mnohdy tak nezdá, s odstupem času to tak vidíme. 
A pro mne zastavení u ohrady koní, kde voní heřmánek a Carolinka jim krmí překrásné koně, přišlo v pravou chvíli.





Práce na Moji knížce je mnoho. Neboť opět bude kniha vydána mnou.
Moje knížka bude z kolekce knih s duší
 

Ty největší práce nejsou vůbec vidět. Tak, jak to v životě chodí.
A já už cítila, že se potřebuji zastavit. Zvedla jsem hlavu k blankytu a nechala si česat myšlenky větrem.Tak, jako koňská hříva je jim česána. Udělala jsem pro radost duše pár fotek a zbytek jsem si prostě jen tak užila.





Vnímat jen chvíli TEĎ, bez času a okolností. Přesně tak, jak píši v Moji knížce dětem. Kousek té krásy, dokonalé chvíle přítomnosti vám obrazem posílám.



koňské políbení

A všude ta vůně ... koní, přírody a sena



Přeji vám kouzelné chvíle TEĎ


I ty si užij to kouzlo chvíle ....


Věrka 


15 komentářů:

  1. Věruško,
    také cítím, že toho na mě je opět nějak moc !
    Projevuje se to zdravotními problémy, nervozitou, stále dokola řeším neřešitelné,...i já doslova se více a více soustřeďuji a vyhledávám ty okamžiky, kdy jen tak jsem.
    Krásné léto i k Vám do nebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Tvé řádky. Poslouchat tělo , nechat promluvit šestý smysl, to je správná cesta. Všechno na světě počká. Zdraví je jen jedno. Já si právě v klidu ve stínu stromu pročítám blogy a jen tak si listuji. Mám hodně práce, ale naslouchám tělu a řeči šestého smyslu. Prostě odpočívám. Odpočívej též, když to cítíš. Přeji prima letní dny. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věruško, krása koní je neuvěřitelná. Já mám před nimi veliký respekt, snad z jejich výšky a síly. Obdivuji Carolinku, že jde ke koníčkovi a pohladí si ho.
    S tím uklidněním sebe sama jsem se začala u tebe učit i já. Můj zdravotní stav se začal srovnávat, až když mi promluvila do duše dcera. Pokorně jsem její rady uposlechla. Místo návalu práce chodíme na delší vycházky a ono se začíná dařit. Jsem za to moc ráda. Všechny vás na dálku objímám babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za Tvé řádky. To je dobře, že jsi dala na rady dcerky. Na skvělé rady. Zdravím u vás všechny. Pá Věrka

      Vymazat
  3. Milá Věrko,krásné fotky jsi nafotila a vybrala na blog.Byla jsem na ně moc zvědavá,když jsi mi o nich včera psala. Koníčci jsou tak krásní.Vyzařuje z nich na Tvých fotkách klid a pokora.Umí se zastavit a jen tak být.Měli bychom se to od nich naučit.Zvláště když cítíme,že už se zastavit máme.Pokorně a s respektem k sobě.Nebo nás něco zastaví,aniž bychom chtěli.Posílám pozdrav vám všem. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, tak tak, pravda. A ještě jednou moc děkuji za dopis rukou psaný. Mám to tak moc ráda. Děkuji za vše. Posílám pozdravení. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, užívat si chvíle TEĎ, to je umění. Obzvlášť v dnešní době. Fotky jsou nádherné a dokonale tohle doplňují. Tenhle příspěvek byl pohlazením na duši. Děkuji, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karlo, děkuji za krásné řádky. A přitom užívat si a vnímat chvíli TEĎ celým svým bytím je tak krásné. Vlastně je to jeho smyslem. Přeji kouzelné chvíle. Věrka

      Vymazat
  5. Krásní koníčci, vznešení a ty jsi nám přinesla jejich krásné fotografie. Měli bychom umět se včas zastavit a odpočívat. Užívej si krásné letní dny a odpočívej. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko,děkuji za Tvé řádky. I Tobě přeji krásné letní dny i když u nás jsou dnes pěkně deštivé... Pá Věrka

      Vymazat
  6. Dobrý večer,máme koníčky hned za plotem našeho pozemku.Jsou to krásná a inteligentní zvířata.Když se jim podívám do očí a mluvím na ně,tak mám pocit ,že mi nejen rozumí,ale i se na mě smějí.Mají krásné oči.Mějte pohodové dny zalité sluncem.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za krásný komentář. Moje řeč...koně mluví očima. Také mám pocit, že mi rozumí, když na ně mluvím... Přeji prima dny. Věrka

      Vymazat
  7. Krásná slova, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...