Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 16. srpna 2017

Květy, co nikdy neuvadnou ....




Obraz s názvem „Máky ve stříbrné louce“





Někdy člověk neví, jak poděkovat druhému. Někdy koupený dárek ani slova nestačí. A tak preferuji osobní dárek. 
Namalovala jsem poděkování.




Pohádková „Moje knížka“ bude brzy na světě. Spolupracovalo na ni hodně lidí.
 Řekla bych, že tato parta lidí, byla teamem s duší. Každému jsem nějakým osobním způsobem poděkovala.
Ještě chybí poděkovat opravdovému kocourovi civilním jménem Harley-Davidsonovi.
 Něco vymyslím. Byl úžasným modelem pro fotky do knihy.





Květiny, co nikdy neuvadnou, patří korektorce. Tentokrát na knize spolupracovali dvě, úžasně pečlivé ženy.

Děkuji vám.





Každý z teamu odvedl práci dle mých představ.
K rukopisu se vyjádřilo již více odborníků. Všichni mě velmi potěšili.
A protože v tyto dny právě vzniká titulní strana knihy, příště vám ji velmi ráda, jako prvním, představím.

Bude plná lásky.






Takové dny vám všem přeji




Věrka



28 komentářů:

  1. Rád sleduji tvůj blog. Jsi úžasná žena!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova. To vy,čtenáři mého blogu jste uzasni. Protože mi děláte radost. Přeji hezké dny.Verka

      Vymazat
  2. Věrko, jsi tvořivý člověk a rozdáváš tolik ze sebe.
    Přeji ti pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, to je nádherný obrázek a skvělý dárek. Jsi úžasná co všechno dokážeš. Moc se na novou knihu těším. Přeji krásné, tvořivé dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ruzenko,a jak ja se těším. Tyto poslední dokončovací práce jsou skutečně náročné. Více o tom příště.pá Verka

      Vymazat
  4. Hezký den!
    Nádherný obrázek s vlčími máky...A krásné fotky z minulého psaní na blogu.
    Tak se těším také na pohádky.. .-)
    Prostě si odpočinˇ´te,aby Vám bylo líp.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evicko,děkuji odpocívám.nejen proto ze mi to radi lékaři,ale i můj šestý smysl.když píší komentáře bez háčků a s podivnou diakritikou, odpocívám. Jsem v Nebi.Přeji hezké dny.Verka

      Vymazat
  5. Věrko, moc se mi líbí tvoje články, tvoje fotky i tvé obrazy. Obdivuji tvůj talent i tvou statečnost. Přeji ti mnoho sil a ať se ti daří v životě.
    Věra z FM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Verko, děkuji za krásné slova. Potěšila me.Ja preji Tobě vse dobre.a budu se těšit na další Tvoji návštěvu a komentář zde na blogu.Verka

      Vymazat
  6. Milá Věrko,tak tohle by měla vidět ta paní doktorka z posudkového.Už jsem Ti psala v dopise, že nepatříš do žádného "separé" v kanceláři či někde jinde. Ty pracovat budeš, jen trochu jinak. Jako spisovatelka, ilustrátorka nebo scénáristka dětských animovaných filmů.Námětů tam u vás v nebi bude jistě nepřeberné množství.Alena(modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko ,děkuji.Tak jsem se i zasmála :-) jo, separe kancelář ... Marně čekám na jejich verdikt, již po zákonné lhůtě. Moc děkuji za nádherná Tvá slova.Verka

      Vymazat
  7. Milá Věrko....má radost,že maluješ...mám radost,že píšeš....mám radost,že fotíš....mám prostě radost,že jsi taková jaká jsi:-)
    S pozdravem a přáním hezkých dní,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost z Tvých slov
      Děkuji za ně i za Tebe.
      Verka

      Vymazat
  8. Těším se moc.. na knihu, i na další obrazy!
    Tvořte dál Věrko, je to krása!
    Z.

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásný dárek Věruško! A navíc makové květinky pokvetou napořád!!
    Jak Vy to ale všechno stíháte??☺
    Jste fakt úžasná!!!
    Naše kočky rády "nakupují" různé kapsičky..voňavý oboječek proti návštěvníkům v kožíšku,není taky k zahození...☺☺však Carolínka,zvířemil něco vymyslí!
    Věruško, myslím si, že na obalu bude Povídáčkovo srdíčko❤ ...mám jakési takové tušeníčko☺
    O to víc se těším,čím nás Věruško milá překvapíte!!
    Jana z chaloupky mezi kopci.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani,ze srdce děkuji za inspirativní komentář.
      Titulní stranu představím priste :-)
      Verka

      Vymazat
  10. Krásný dárek. Na knížku se moc těším.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, obraz je moc krásný. A na titulní stranu se už těším, vlastně na celou knížku jsem zvědavá.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Daso,to me moc tesi
      I ja se moc tesim. Preji hezky vikend.verka

      Vymazat
  12. Dobrý večer,Věruško, já miluji vlčí máky,krásně namalováno,no abych to řekla ,"čumím jak puk,co dokážete.Neuvěřitelná krása.Přeji krásné pohodové dny celé vaší nádherné rodince a vše nej.😇Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Marti , dekuji a posilam pozdraveni z "Nebe"
      Verka

      Vymazat
  13. Sooooo cute! You're an artist.
    Happy days
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Elisabeth,danke schon fur deine Worte.
      MfG Verka

      Vymazat
  14. Ahoj Vero, v člověku se rozlije takový krásný, teplý pocit, když si prohlíží Tvé obrázky. Je to stejne úžasný pocit, jako když čtu Tvou knihu Máma. Děkuji, že mě/ nás děláš šťastnými! Tesim se na novou pohadkovou knihu. Jitka (swe)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, ráda čtu Tvé řádky. Zdravíme vás oba - oba :-) Máváme do Švédska ... Věrka a Peťan

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...