Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 16. října 2017

Perutě ...



Na nádvoří Opočenského zámku se konal v těchto dnech padesátý slet sokolníků. 
Myslím, že dnes nemusím moc psát, postačí nepřeberné množství fotek.






Slétli se sem sokolníci  z celého světa. Byla to nádhera a krása dohromady.






Oč větší jsem měla štěstí, když jsem se zeptala jednoho z účastníků, zda-li bych si mohla vyfotit perutě orla skalního v akci, v letu.





Trubači na nádvoří i v poli, byl neskutečný zážitek




stejný sestřih

než jsem stihla zaostřit na sokolí peříčko v letu, stihla ho holčička chytit

pro někoho možná nuda :-) 




Prožila jsem neskutečně nádherné odpoledne. Peťan, Carolinka, já a mé objektivy jsme zachycovali na procházce polem, loukami a hvozdy nekonečnou krásu. Dlouho jsem neprožila tak nádherné odpoledne, v záplavě poklidných doteků podzimu, slunce, prima lidí a ptačích perutí …





Kus té krásy perutí vám dnes posílám








nádherné odpoledne babího léta








 Krásné podzimní dny všem

Věrka



24 komentářů:

  1. Věru,
    musela to být krása !
    My strávili sobotu prací a v neděli u nás bylo posvícení, tak jsme Šímu vzali na pouť.
    Jeho očička také zářila :-)
    Věřím, že se nám podaří brzy najít stejný termín a sejít se !
    Užívej tyto teplé a slunečné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Tvé řádky. I u nás bylo pracovně. Toto byl jeden den, ač slet trval dnů několik. Za rok všem doporučuji. Těším se na setkání. Pá Věrka

      Vymazat
  2. Věri,výjimečná akce,opět skvěle zachycená...a jako bonus rozzářeně spokojená paní fotografka na závěr.
    Moc pozdravů vám všem.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, díky. Bonusová fotka se mnou byla už vážně konečná. Sedla jsem si na mez, lehla a ani se nehla. :-) A v té hedvábné trávě se nádherně leželo . I tu jsem zvěčnila.... Posílám pozdravení všem. Věrka

      Vymazat
  3. Dobrý večer,Věruško to musela být mádhera.Mě vzal vloni v zimě manžel na focení dravců na zámek Sychrov .Domluvil si focení v zámecké zahradě se sokolníkem
    Poprvé jsem viděla tolik nádherných dravců pohromadě a mohla jsem si i pohladit.Taky mádherný zážitek i když jsem byla promrzlá. Manžel fotil několik hodin.Mějte krásné dny.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, souhlas. Unavená, ale tak spokojená. To jsou ty chvíle, kdy dáváme potravu duši.... Přeji krásný den. Věrka

      Vymazat
  4. Hallo Carolina,your pictures are so beautiful, great ... thank you for that.
    Love greetings from Austria.Edith

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Edith, danke für Deine Worte. Ich freue mich. Vielen Dank und schöne Tage wünschen.
      MfG Vera

      Vymazat
  5. Věruško, nádherné fotky, dokázala jste nám přiblížit atmosféru tak, že mám pocit, jako bych tam byla s Vámi. Opravdu moc hezké. Pěkné slunečné podzimní dny Vám přeje Renata z Větérky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko z Větérky, děkuji, to jsem moc ráda. Dodatečně přeji všechno nejlepší k svátku, hlavně zdravíčko. Věrka

      Vymazat
  6. Věrko, určitě to byl pro vás úžasný zážitek, který jsi zachytila krásnými fotografiemi. Měla jsem možnost obdivovat dravce na hradě Kámen. Pohladila jsem si sýčka, nádhernou sovu pálenou a pak jsem si na ruce mohla podržet mladou poštolku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvá krásná slova. Dotknout se perutěk je skutečně nadpozemský pocit. Přeji krásné podzimní dny. Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věruško, jedním slovem. Nádhera Počasí jak na objednávku a vše ostatní jako bonus. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, jj, vše vyšlo a klaplo přesně. Ač jsem se dozvěděla o sletu na poslední chvíli, kdybych to plánovala, nemohlo to dopadnout lépe. Posílám všem pozdravení. Věrka

      Vymazat
  8. Krásné odpoledne s prima zážitky. A pro nás tady krásné fotky. Dík!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji moc. A to jsem zvažovala, zda příspěvek vložit či ne. Jsem tedy moc potěšena, že fotky potěšily. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  9. foto, hodna profesionála.Snad krásnější než skutečnost!!!
    Posílám pozdravy po perutích holubích:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji za Tvoji pochvalu. Velmi si ji oceňuji. Přeji krásné dny babího léta. Věrka

      Vymazat
  10. Věruško milá,obdivuji překrásné fotečky..zachycení atmosféry z bezva akce.☺
    Z každého záběru cítím sílu okamžiku..od malé sokolnice s dolíčky,vzájemný respekt dravce a jeho pána,unuděné psy,trubače v kostýmech až po Váš portrét...
    ...syn mi kouká přes rameno a obdivuje,jaké "dělo" má na Nikonu Váš muž,mám se optat prosím jaký objektiv máte nasazený na Pentaxu..děkuji..
    Věruško myslím na Vás,mějte krásné dny☺barevné..podzimně vonící☺
    Jana z chaloupky mezi kopci❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za milé řádky. Až v tuto chvíli mě napadlo, že jsem nikdy nemluvila o tom, jak jsem našla cestu k focení. Krom toho, že vznikala postupně skrze blog. :-) Oba objektivy, které v tomto příspěvku jsou vyfoceny, mi přinesl "Ježíšek" před operací. Věděl moudře, jak mě motivovat do života. Jak mi vnést sílu radosti . Věděl, že mám k focení blízko a mám ráda pozorovat přírodu i lidi. Jsem mu za to moc vděčná. Ten velký objektiv je velmi těžký. Dá se s ním dobře fotit na stativu, ale ten v tomto případě, let ptáků, nebyl vhodný. Tak Peťan ostřil na rychlo a fotky vyšly dobře. Tomuto objektivu říkám důvěrně "panzerfaust". Ten můj, co je na poslední fotce, je můj poklad. S ním fotím nejraději. Je to starý objektiv, který si ke mě našel velmi složitě cestu... je to stará optika Carl Zeiss Jena dvoustovka, pevná. Je s ní ze začátku dost složité fotit, ale když si cestu k ní najdete, nechcete jinou. Je to jako s pravou láskou :-) Věrka

      Vymazat
    2. Věruško překrásné "vyznání" v kterém jsem našla nejen odpověď...ale i zase víc o Vás☺Děkuji za vše!
      Ježíšek tenkrát "věděl"..moc dobře udělal!!❤
      Jste čím dál lepší!!Výborná říct nestačí,máte to v sobě,srdci i duši❤
      ..a nemoc skutečně dokáže změnit pohled očí..vidět to co do té doby kdesi ukryto bylo..
      Věruško přiznám se..jsme "fotící rodina"..všechny děti milují fotografii..můj muž technické parametry..já se dostávám přes hledáček tam,kde je mi dobře..a když jste před nedávnem psala,že nepotřebujete za záběrem do dálek,hloubek a do výšin..jo,tak to jsem já..moje rodina,zvířátka,zahrada a naše údolíčko..obyčejnosti..inspirace na dosah☺
      Pa Jana z chaloupky...❤

      Vymazat
    3. Na to musím říci jediné - DĚKUJI. ❤

      Vymazat
  11. Vieročka, krásne fotíš, pa:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...