Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 19. března 2018

Cesta přes pár kopců…



Když dole pod kopcem kvetou bledule,  na cestě nahoru se sáňkuje a na vrcholu duje, mrzne a vypadá to jako na Sibiři.







dotek Božského

mráz co tuhne ve větru ... jako na Sibiři


Tak to je cesta na Šerlich.
Masarykovu chatu.

dlouho jsem zde nebyla, celou věčnost.

jako v pohádce

březen za kamna vlezem

fůra sněhu

a radost z ní

Na vrcholcích hor sníh ...dole bledule

 Pak bodne teplo u kamen s poctivou domácí trubičkou a voňavým čajem.


Kozí chlívek, tak se tomu tady říká - kouzlo, jako z pohádky



napadá mě jediné slovo - teplo

 Přijdou v životě dny, kdy každé slovo je nějak navíc.
Tak to cítím dnes.

Proto dnes jen obrazem…


napadá mě slovo- pohoda



napadá mě slovo - ticho


napadá mě slovo - panoramata

napadá mě - už aby bylo jaro
 

Krásný start do nového týdnu všem

Věrka



26 komentářů:

  1. Krásné fotografie. Přeji si, aby konečně přišlo oteplení a jarní počasí. Nějak mě ta zima už ubíjí. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko i mě. A zásoby dřeva se tenčí...Dnes jsem však slyšela sýkorky popěvovat jarně...Uvidíme... Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Bože, to je krásy...Tam by se mi taky líbilo.Pohádková chaloupka, takovou jsem si vysnila.Kachlová kamna,malá světnička, spousta hrnečků, ticho a klid-můj obraz v příštím životě ;-).
    Díky za zhmotnění snu.
    Měj se moc a moc hezky v novém týdnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani jsem moc ráda, že jsem potěšila Tvé oko i ducha. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Ááááááách to je krása. Opravdová pohádka. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, to jsem ráda, že jsem pár záběry potěšila. Těší mě, když mohu potěšit. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, krásné místo :-) To musel být relax!!! Měj se krásně, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeden den... v ten samý den, co příspěvek minulý. Jen jsem tu fůru fotek rozdělila na dvakrát :-) Přišlo mi líto se o tu krásu nepodělit. Krásné dny Ivanko. Věrka

      Vymazat
  5. Věruško,
    zrovna na Masarykově chatě jsme prožili s Tomášem před 14 dny sobotu jako v pohádce od Josefa Lady :-)
    Jezdíme tam prakticky jen v létě, ale i zima tam má své kouzlo!
    My se právě vrátili z jarních prázdnin v Říčkách, 3 dny pohody, relaxu,v chaloupce s krbovkami,...dokázal bych si tam ještě pár dní představit!
    Bohužel povinnosti a práce volá :-(
    P.S. A ten modrý porcelán znám, je to polská keramika a mají ho i v restauraci v Nemošicích, kde pracují děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji za Tvé řádky. Vůbec netuším , kde je restaurace v Nemošicích...musím juknout... Jinak ty fotky jsou z minulého pátku, takže jsme se skoro mohli potkat...Pozdravuj doma. Věrka

      Vymazat
  6. Hezké pondělí Věruško, nádherná krajina a ta chaloupka .V takové jsme chtěli bydlet,ale nepovolili nám tenkrát postavit a dnes už ve vesnici stojí několik dřevěnek. U nás mrzne a trochu nasněžilo, ale už si přeji jaro.Určitě jste si to užili celá rodinka.Mějte krásné dny.😇Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, i tady je nevlídno. Teď i sněží...No do jara to má daleko. Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  7. Není nad ten vnitřní pocit z KRÁSY...
    I u nás mrzne, brr už to není příjemné, sluníčko sice svítí, ale zatím na mráz nestačí. Ta chalupa je nádherná.
    Měj pohodové dny Věrko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moje slova, moje řeč....I Tobě přeji pohodové dny. Věrka

      Vymazat
  8. Milá Věrko, krásné fotky jako vždy. Je z nich cítit pohoda,klid, teplo babiččiny náruče. Jako v pohádce nebo jako kouzelný návrat do dětství. Další NEBE. Úžasný interiér i exteriér a ta nádherná keramika. Opravdu to evokuje vzpomínky na dávné časy. Moc si ty chvíle zasloužíš, tak si je užívej. Pozdrav vám všem domů přeje Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji za Tvé řádky. A jak v tom exteriéru výborně vaří. Klobouk dolů. Keramiku lze tady i zakoupit. Jsou na světě hospůdky,které jsou prostě jiné.Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  9. Věrunko překrásný útěk...tak tomu říkám já..od všeho co je realita..často krutá..
    Útěk tam, kde se zapomene..alespoň na chvíli..
    Krása, krása skutečně pohádková..
    Cítím tu mrazivou zimu a zároveň teplo od parádních kamen..to hřejivé voňavé útulno..
    ..a ty buchty, "tróbelke nebo tróbke"(tak se u nás říká trubičkám).. nádherné nádobí..no rozplývám se tu..
    Pa Jana.
    PS:..a hraničky polínek mizí i u nás v chaloupce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za Tvé řádky. Jo, tróbke tak dobré, že zmizely rychlostí světla.Byl to krásný den. Nevšední. Přeji pěkné dny a moře nevšedních. Věrka

      Vymazat
  10. A ono stačí se jen na ty krásné fotky dívat,netřeba slov.
    Hezké dny přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji moc. Já jsem v posledních dnech a týdnech tak vymluvená, pořád s někým hovořím či píši, že někdy jsou dny beze slov přímo, jako elixír. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  11. Krásné místo Věruško. přeji krásný první jarní den a hodně klidu v duši. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji. Toho mi je vážně třeba. :-) Snad už brzy...někde na obzoru ... Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...