Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 18. prosince 2013

... sovy a vlci ...


… před chvílí jsme se vrátily z nemocnice. Naši malou Kačku (Carolinku) složil bacil do takové míry, že byla připojena na kapačku. Jak to rychle přišlo, tak to rychle odešlo. Teď spinká blaženě vedle mě, v teple a klidu domova. Asi mi  nebudete věřit, ale cítím to jako "dárek" předvánoční pro nás všechny doma. Nějak víc a jiným způsobem si toho tepla  a vůně domova vážíme. Možná ten nahoře nám chtěl ukázat, co je skutečně důležité. Řešíme v poslední době spoustu věcí, spoustu vztahů, spoustu problémů. (V mé knize o tom bude zvláštní kapitola.) Jako by pomyslnou tečkou těch stresů a nevídaných příhod, náhod se stala situace dotýkající se naší malé Kačky. Proto a hlavně proto přeji zde, všem moře zdraví. Má cenu nejvyšší...


V neděli jsem vytvořila kolekci sovy a vlci. Nestihla jsem ji vám představit, neboť mi osud představil jinou situaci. V životě to tak bývá , že člověk míní, Pán Bůh mění. A tak vám moji novou kolekci představuji nyní. Sovy a vlci …


A protože jsem v posledních třech dnech byla hodně sova, co nespí i vlk, co je hodně ve střehu, přeji vám všem buďte kým chcete, buďte čím  chcete, buďte hlavně zdraví a šťastní. Vánoce, ať jsou pro vás ostrovem lásky a krásných chvil …

 

... tyto sovy a vlci naleznete  zde ...
... inspirace vznikla díky této kresbě naší  Kačky ...

... hodně inspirace, pohody a krásných dní plné zdraví ...

Věrka

20 komentářů:

  1. Věruško, máš naprostou pravdu. Já si nic než zdraví nepřeju.
    Ať jste už fit a posílám velkou nůši zdraví♥ má milá ♥
    papa, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Moni, souhlas. Člověk si to uvědomí, až když se něco stane. Já vždy říkám, že než se něco stane pohrozí to na člověka zhůry. Chytrý člověk se uvědomí. Krásný zbytek týdne. Písnu email. Věrka

      Vymazat
  2. Moje milá Věrko,
    moc Ti přeji, že máš teď, pár dnů před Vánocemi, svoji holčičku doma. Je to Tvůj největší dárek. Čím jsem starší, si nic jiného, než zdraví pro svoji rodinu i sebe, nepřeji. Polštářky jsou moc hezké, musím se podívat do krámečku. Přeji klidnou noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Pavli, jj, je tomu tak. Největší dárek, skrze kterého se celá rodina posouvá dál. Byla jsem tam s ní, nedokázala bych za ní zavřít dveře. Vím, že to je asi normální , aby dítě v 5 letech stonalo samo, ale já to prostě neumím a nedokáži ji nechat samotnou. Bylo by to na dvě, tři kafe, co jsem prožila za tyto tři dny. Jednou větou. ještě, že už jsme doma. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko ani nevíš, jak moc Ti rozumím! Zdraví nás a našich rodin je to absolutně nejdůležitější. Buďte zdravé ;-) Užívejte vánoc.

    Krásná kolekce!

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá leni, děkuji za milá slova, jsou mi velkou vzpruhou po těch útrapách co jsme od pondělí prožily, ufff, ještě, že jsme doma. Moře zdraví a krásných dní.Věrka

      Vymazat
  4. Hlavně,že už je dobře.Tak se opatrujte a užívejte tepla domova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji za milý komentář, moje slova, ještě, že už jsme doma. Od nemocnice mám tedy vážně na dlouho vystaráno. Ani se mi nechce věřit, co všechno se může ve zdravotnictví dít. A proto říkám a přeji všem hodně, hodně, hodně, zdraví. Věrka

      Vymazat
  5. Přeju broučkovi Carolince i celé Vaší rodince zdraví , zdraví a ještě jednou zdraví! Ted už jí jistě je dobře u její milující maminky,myslím na Vás

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavně, že je vše už dobré. Je pravda, že se občas musí něco stát, co člověka hodí zpátky, aby si uvědomil důležité a nedůležité věci. A zdraví spolu s láskou nejbližších - to je to důležité. Přeji požehnané a spokojené vánoce v kruhu rodiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji za hezký komentář plný pravdivých slov. I Tobě krásné a požehnané vánoce. Věrka

      Vymazat
  7. Konec dobrý, všechno dobréééé. Není nad to, když jsou všichni naši blízcí (lidé i naši zvířecí miláčci) zdraví a doma!!! Krásný a klidný předvánoční čas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Januško, je tomu skutečně tak. Sice máme doma stále maroda, ale doma je doma. Krásné dny předvánoční. Věrka

      Vymazat
  8. Četla jsem Tvé řádky a hlavou mi prolítlo: Jupí... konec dobrý.. všechno dobré.. Januška už to napsala, ale já to ráda zopakuji, krásné věci se mohou.. ba co.. musí posilovat .-) Klid, lásku a zdraví do Vašeho domu, Věruško :-) Poklidné svátky vánoční***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,m děkuji. I Tobě a Tvému domu moře lásky, zdraví a spokojenosti. Krásný čas předvánoční.Věrka

      Vymazat
  9. Ahoj Věrka, cítim s tebou. Keď je dieťa choré, matka všetko prežíva dvojnásobne. Chválabohu, že už je to za vami. Objím za mňa Carolínku a objatie posielam i tebe....
    Držte sa, už sa len pár nocí vyspíme a príde Ježiško....
    Želám Tebe a celej Tvojej rodinke pokoj a pohodu. Pevné nervy. Všetko bude dobre.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji za milá slova. Dojala jsi mne. Děkuji. Přeji i Tobě a celé Tvé rodině požehnané svátky vánoční...Věrka

      Vymazat
  10. Věru, tak snad už teď zas bude jen líp a dobře.
    přeji krásné Vánoce, hodně lásky, pohody a klidu.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, doufám a věřím. Ono toho je víc, co mne tíží, ale víra, naděje a láska mne žene den za dnem dál...krásné vánoce Tobě i celé Tvé rodině...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...