Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 20. prosince 2013

...chvíle rozjímání ...


 … včera večer jsem slepovala linecké cukroví, které jsem napekla pár dní před odjezdem do nemocnice s malou Carolinkou. Ten moment mne moc zbrzdil. Nejen v domácích pracích, pečení, uklízení, nakupování….zastavil mne a já rozjímám …
 

 Představila jsem si, co bych dělala, kdyby u našich dveřích zazvonil můj anděl strážný. Pozvala bych ho dál, nabídla mu jeden druh cukroví, kávu nebo teplé mléko s medem, teplo domova a moje slzy. Poslouchala bych ho a pak bych mu položila jednu jedinou otázku:
  

  „ Anděli, řekni mi, co mám udělat, aby vše bylo jako dřív ?“  Aby zmizela z mého života zloba, nenávist, strach, bol, slzy … za těmito slovy se skrývají trápení od mých nejbližších ? Poprosila bych Anděla, aby udělal kouzlo a můj muž mého srdce, otec mých dětí, byl šťastný a dařilo se mu. Aby naše starší dcera našla pravou lásku, protože si ji z celého srdce zaslouží. Aby náš syn zdárně ukončil 4.ročník gymnázia maturitou, neboť je  chytrý, šikovný kluk a nejlepší kluk, jakého znám. Aby naše nejmladší dcerka , naše sluníčko, byla zdravá a měla to nejkrásnější dětství na světě. Aby se vrátili moji holubi strážní . Aby můj bratr mi přestal přát jen to špatné a přestal závidět a žárlit, vlastně nevím na co. Aby moji rodiče dokázali pochopit, že žiji a že tady jsem. A jsem jaká jsem….


 Aby zmizela z mého světa zloba, neboť se snažím rozsévat lásku. Aby zmizel neúspěch, neboť se snažím, až z toho nespím. Abys Anděli můj milý otevřel moje srdce všemu a všem, co je dobré, přínosné a čisté. Tolik si to přeji… a nevadí, že ještě dnes nemám dárky,  pro všechny které miluji. Protože to miluji je tím dárkem největším. Zbytek jsou jen věci...
  

…a tak dolepuji poslední kolečko se srdíčkem uprostřed a říkám si, jak krásnou, že jsem to měla představu o andělské návštěvě….
 

Věrka

24 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, přeji ti, aby vše co bys si přála bylo naplněno. Dokážeš to hezky vyjádřit. Je to zvláštní, že bez těch trápení to nejde. Já je mám taky, každý je má. Možná je to proto, abychom zůstali pokorní, nevím... Já jsem si zase s dětmi povídala o tom, jestli bychom ubytovali těhotnou Marii s Josefem , kdyby u nás zaklepali. Nebo bychom ji poslali pryč, aby porodila Ježíška někde v jeskyni, tak jako tomu bylo před 2013 lety. Pěkné fotky jsi nafotila. Věrko přeji ti vše dobré. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slávko, moc děkuji za nádherná slova plná citu a porozumění.Přeji Ti moře krásných chvil a dní. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško musíme se všichni naučit odpouštět,a já sama vím. Že je to někdy velmi,velmi těžké.A i já někomu ještě v nitru duše neumím,nejde to odpustit.A vím,že by se mi ulevilo . pa a krásné dny Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, děkuji za Tvůj komentář. odpuštění je podle mne nezbytnost v životě a vysoká škola života. Je to vážně umění. Myslím, že se ho učíme po celý život. krásné dny vánoční a předvánoční.Věrka

      Vymazat
  3. Milá Věrko, vaše dnešní povídání mě chytilo za srdíčko. Moc bych vám přála aby vás váš Anděl vyslyšel a alespoň část přání vám splnil.Krásný víkend a hodně zdraví vám i Carolince. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, moc děkuji, jste moc hodná.Krásné dny vánoční. Věrka

      Vymazat
  4. Věruško...tak jsem tady u tebe ♥
    i když já sama mám v srdci veliké vnitřní trápení. Vím, že se z toho musím dostat sama, ale jak jsem napsala včera na svém blogu, tak alespoň s vámi...mými milými virtuálními přítelkyněmi, je mi o trošku lépe.
    A jak vidím a dnes tě slyším, tak nejsem ve svém trápení sama, i ty toho máš dost.
    Tak pokud ti pomůžou Mí šťastní andělé...tak jak říkám...jsem tady pro tebe.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, úplně mi mluvíš z duše. Toto virtuálno je ostrovem klidu a pohody. Moc Ti děkuji za Tvé andělé. I já Tobě posílám pomyslná křídla andělská plná ochrany a lásky. Věrka

      Vymazat
  5. Věruško a možmo to predstava ani nebola! Prajem Tebe aj celej Tvojej rodine iba to najlepšie. Viera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vierka, krásné... Přeji moře krásných dní a ještě krásnější vánoce. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško máš krásná přání pro svou rodinu. Přeji Ti aby Ti je nějaký anděl vyplnil. Ale v dnešním pokřiveném světě člověk marně hledá spravedlnost. :-( Spoustu věcí nechápu a věř, že spousta lidí je na tom stejně nebo podobně jako vy. Vím, že to není útěchou, ale dokud kolem sebe mám lidi, kteří mě milují a já miluji je, tak je důvod si život užít. Bohužel rodinné příslušníky si člověk vybrat nemůže. A asi to tak má být abychom se dokázali vyrovnat i se špatnými zkušenostmi. Je zvláštní že i když nám bylo ublíženo a měli bychom žádat omluvu, tak stejně toužíme po klidu a usmíření. Podle toho co u Tebe čtu máš svělou najbližší rodinu o kterou se můžeš opřít a to je to hlavní.
    Přeji Ti nádherné svátky vánoční a spoustu pozitivního myšlení. Měj se moc moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, máš absolutní pravdu. Souhlas. Vážím si mé úzké skvělé rodiny. A Pán Bůh ví, že velmi moc. Krásné vánoce Tobě a celé Tvé rodině. Věrka

      Vymazat
  7. Myslím na vás a přeji jen to dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, velké díky za krásnou Tvoji větu. A já přeji Tobě moře krásných dní nejen těch vánočních. Věrka

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Moni, jsou dny, kdy člověk cítí a vnímá víc. Takový den byl ten dnešní. Přeji Ti krásné dny a vánoce. Věrka

      Vymazat
  9. Život je černobílý a to je dobře. Vše je tak nějak v rovnováze a vše si tak nějak musíme zasloužit a proto si toho zaslouženého potom vážíme.
    Slovy "klasika": Můžeme s tím souhlasit, můžeme s tím nesouhlasit. Ale to je to jediné, co s tím můžeme dělat."
    Přeji pohodové vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věruško, děkuji za citát. Mám je moc ráda. Jako malé dítě jsem si je vystřihovala a lepila do sešitu. Před maturitou, jako když jsem to našla. Teď prožívám to co prožívám. Možná jednou, až zestárnu, řeknu zaplať Pán Bůh za ty časy. Třeba... Přeji krásné a pohodové dny....Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věruška,čaro vianoc má kúzelnú moc a verím že všetko čo si napísala sa určite splní,ste úžasná rodina ktorá drží pokope a to teplo Vášho domova cítiť v celom Tvojom blogu.Prajem šťastné a veselé a pripájam malý hudobný darček.Jana
    http://www.youtube.com/watch?v=8iHSWFmPh0A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za nádherná, hřejivá a láskyplná slovíčka. Nechť se i Tobě splní všechna krásná, tajná přáníčka. Věrka :-)

      Vymazat
  11. Kdo nehledá a jen tak jde, ten najde..... Přestaň se trápip a čekat na zázrak.... On příjde, kdy ty to nebudeš čekat, protože přestaneš usilovat, ale přijmeš vše tak, jak momentálně je. Ty určitě víš, jak to myslím. Buď trpělivá♥ Obejmutí Tobě, Carolince i celé rodině♥♥♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Věruško,
    nečekej anděla.Sama jsi ANDĚL,máš v sobě lásku a cit a dokážeš to kolem sebe šířit.Věř,že se vše obrátí a bude zase dobře.Přeji Tobě i celé rodince jen a jen dobré.Jiřka

    OdpovědětVymazat
  13. ...no to je krása... Jiřko, pohladila jsi mi duši...moc děkuji, moc....Přeji dny plné lásky, klidu a pohody...Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...