Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 23. července 2017

Setkání za kopcem ...



Díky blogu jsem získala mnoho přátel. Díky blogu jsem se lépe a snadněji vracela do života. Díky blogu fotím …a také píši knihy s duší.Díky blogu je můj život obohacenější.





Díky blogu jsem se setkala osobně s nejednou z vás. Nikdy nezapomenu na Renatku z blogu Lezarts, ne její otevřenou náruč a srdce. Na večerní povídání při západu slunce, na její zahradu, která bere dech a na její nejbližší.





Díky blogu jsem potkala na Sv.Hubertské slavnosti Ilonku z blogu Oranžerka. Poté jsme se ještě několikrát setkali a já od ní dostala kvásek jménem Kváša. Nezapomenu na jejího synka s tak nádhernýma očima a jeho náruč. To jsou ty chvíle, co stojí za to. Za přátelství.






Setkala jsem se s úžasnými ženami i neblogerkami, díky tomuto blogu. S Janičkou R. zdravotní sestřičkou, která mi vyběhla naproti z ordinace.

Nikdy nezapomenu na Hanku z blogu Šťastné dny, kdy mi po operaci do nemocnice přinesla ten nejlepší mošt na světě, od jejího tatínka. V mém mobilu je nespočet telefonních čísel vás, úžasných lidiček z mého blogu. A když si zavoláme, je to pro mne vždy sváteční chvíle. 

Také věřím na setkání s vámi v našem „Nebi“ , kde plánuji setkání.
(když vše dobře půjde)




Zrovna tak úžasnou chvíli prožívám, když čtu vaše komentáře.
 Je to pro mne radost, velká radost. Nebo když na mne ve schránce vykoukne dopis, pohlednice od jedné z vás. Mnohdy i dáreček. Mám na ně speciální truhlu. Jsou  v  ní všechny vaše dárky i dopisy. Když pocítím splín, ráda je čtu a prohlížím. Moc pro mne znamenají. Přinesou mi dobrou náladu, radost, potěšení ....
A já většinou vezmu do rukou knihu či kalendář. Napíši věnování a pošlu ji nazpět, jako poděkování.




To jsem udělala i před pár dny, když jsem poznala blogerku, co bydlí kousek od nás, za kopcem. Do jejich rukou jsem moc ráda vložila mé díla.  

Skvělé fotografce Lucce z blogu NESTO, která bydlí za kopcem a vytvořila tyto fotografie. Moc rádi jsme ji poznali i její slečnu Emu. Myslím, že naše Carolinka také ji.





A než přinesu zprávu, na kterou všichni čekáte a kterou, jak jsem již minule předeslala, moc ráda vám dnes přináším tento příspěvek o přátelství.
On s tím následujícím i hodně souvisí.





Krásné dny všem

Věrka s rodinou



52 komentářů:

  1. Šťastná rodina a pravé přátelství-to je krom zdraví prostě největší životní výhra.
    Jsem šťastná,že se naše životní cesty protnuly.
    Ty fotky jsou jako reklama na štěstí-krásní jste...
    Mějte se už jenom dobře a užívejte,že se máte.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za vše...za vše...Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, úsměv vás všech na fotkách mluví za vše. Jste jak spojené nádoby. Vaše srdce jsou protnuté láskou, otvíráte ochrannou náruč pro sebe navzájem. Vždyť to je ŠTĚSTÍ ... i když mnohdy vystavené zkouškám. Ale VÍRA NADĚJE A LÁSKA - však víš.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moje milá, vím. A v posledních dnech několika násobně víc. Děkuji za Tvá slova, jsou pro mne pohlazením na duši.Věrka

      Vymazat
  3. Byli jste v krasne spolecnosti:-). A pratelstvi je proste k nezaplaceni. Pekne dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za Tvé řádky. Moje řeč. Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  4. Moc vám to spolu sluší. Oči,ústa - vaše JÁ jsou spolu v lásce propletené.
    Že blogérské přátelství pro Tebe znamená hodně, naprosto chápu.
    Hezké dny celé rodině přeji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Haničko, děkuji za nádherné řádky. Teď má duše zaplesala. Ze srdce děkuji, moc. Věrka

      Vymazat
  5. Věrko, i já jsem ráda, že jsem díky internetu poznala tvůj blog a hlavně tebe, i když zatím jenom virtuálně. Moc ráda si přečtu tvé články, knihy a miluji tvé fotografie. Dýchá z nich krása, pohoda, klid. Z těch dnešních hlavně láska. Mějte spolu krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, to mě moc těší. A věřím na osobní setkání, věřím. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  6. Na Vašom blogu som prvýkrát, ale tie fotky. To je čistá radosť, pohoda a láska, ktorá dnešnému svetu tak chýba. ĎAKUJEM <3 a tá hudbička v pozadí je úžasný nápad. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nikky, děkuji za milé řádky a za návštěvu na mém blogu. Moc ráda Tě zvu i na další a další návštěvy sem do tohoto prostoru. Pá Věrka

      Vymazat
  7. Jojo, ach to blogování a ty blogy ;-). Nikdy by mě nenapadlo, co mi to přinese do života. Úplně ti Věrko rozumím. Ať je to tak pořád, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše Danko. A těším se, až jednou stisknu ruku i Tobě. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  8. Věrko,

    jste nádherná rodina ......
    Krásné léto plné pohody a zdraví.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko i Tobě přeji krásné letní pohodové dny. Věrka

      Vymazat
  9. Hezký den!
    Fotky opravdu moc krásné...chybí jen dát do rámečku.
    Je hezké,mít se o koho opřít...Máte to velké štěstí ve své rodině-a přátelství také.
    Mějte se hezky k Vám.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji za milé řádky. Vážím si své rodiny, vážím si přátel. A rámečky jsem už dnes šla pohledat :-) Hezké léto. Věrka

      Vymazat
  10. Věru, je to o přátelství, ale také o tvé nádherné povaze, o tvé duši a o tom, jak dokážeš otevřít srdce všech kolem sebe. Díky tvému kouzlu se toto vše děje a já ti přeji pořád krásné dny a moc si přeji, aby ti všechno vyšlo tak, jak ty si přeješ. Fotky vaší rodinky jsou nádherné..to štěstí vám moc přeji. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, nestává se mi to často, ale někdy mi dojdou slova, co napsat. DĚKUJI. To jediné mě v tuto chvíli napadá. hezké léto. Věrka

      Vymazat
    2. Věru, někdy slova nejsou třeba..ale pokud se někdy náhodou setkáme, tak určitě najdeme společnou řeč:o)! Měj se krásně. Inka

      Vymazat
    3. Inko, náhody nejsou, ale na tu, kdy se potkáme a a obejmeme, se těším :-) O stejné vlnové délce nemůže být pochyb. Krásné sny přeji

      Vymazat
  11. Milá Věrko,jsi opět plná energie a vnitřní síly,záříš barvou srdce a Tvé štěstí Ti svítí v očích.Přeji Ti,ať to všechno zůstane.Všechno,co se stalo vás ještě více
    spojilo.Jste krásná rodina.Moc vám to přeji.Alena(modrý kvítek)
    PS:ráda jsem Ti dopisy udělala radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji. Energii stále ještě nabírám ... je to na dlouhé povídání. Stresem mi opět spadla imunita a i na obyčejné štípnutí, které se mi dodnes těžko hojí, jsem nosila berle.Máš pravdu, že do očí se mi vrátila jiskra. Když si člověk uvědomí, že na potíže není sám, jiskra se vrátí. Tvůj dopis, rukou psaný mi mě moc, moc potěšil. Děkuji. Věrka

      Vymazat
    2. Milá Věrko,třeba někdy dojde i na to dlouhé povídání.Přijde mi,že na Tvém blogu jsou všichni na stejné vlnové délce.Alena

      Vymazat
    3. Milá Alenko, i já se těším. A ba co víc, v něj věřím. Mám jisté plány...časem přiblížím. A jsem moc ráda, že jsme na stejné vlnové délce, těší mě to.
      Pá Věrka

      Vymazat
  12. Já děkuji, že jsem Tě a Tvoji milou rodinku poznala!!!
    A těším se, že se nám podaří, zase sejít:-)
    Děkuji, že jsi s každým dnem, jsi dar:-)
    Všechny vás objímám R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, jsem tak ráda, že se máme a známe. Těším se na další naše setkání. A to v našem "Nebi" na to se moc těším. Děkuji za vše. Věrka a spol.

      Vymazat
  13. Dobrý večer.
    Já patřím také mezi ty, které se zde cítí velice dobře. Často se zde přiučím, protože tento blog je jedna veliká burza nápadů. Tady si člověk uvědomí, co má a co je vzácné a mnohdy nedoceněné. Věruško moc to celé rodince na fotečkách sluší. Jsem moc ráda, že jsi. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo a dědo Mílo, děkuji za vás. Moc ráda čtu Tvé řádky a moc ráda Tě slyším. Přeji celé rodině prima dny. Věrka

      Vymazat
  14. Věruško milá,ani nevíte jakou mám radost z Vašeho milého a srdečného úsměvu!!☺Vaše rodina Vás umí udělat šťastnou a to je dobře a nejvíc!!
    Nesmírně si považuji,že jsem Vás poznala.Někdy mám pocit,že se "odněkud"známe..tak moc je mi dobře tady u Vás a stále se budu opakovat..jsem ráda,že jsem si Vás našla...v pravý čas...našla jsem zde mnohé,co mé duši chybělo..v co jsem ani nedoufala...
    Pokaždé se sem těším a nepřestanu děkovat,že pro nás tento prostor tvoříte...je to otevřená upřímná a srdečná náruč❤
    Věruško,opatrujte své zdravíčko ať už je zase jen a jen dobře!
    Moc celou rodinu zdraví Jana z chaloupky mezi kopci❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, ze srdce děkuji. A jak já jsem ráda, že se naše cesty spojily. Moc ráda čtu Vaše komentáře, jste úžasná žena. A až zase pojedeme kolem, tentokrát už odbočíme k vám:-) Hezké dny. Věrka

      Vymazat
    2. Věruško milá,prosím Vás,to Vy jste úžasná❤
      ..a já zase díky Vám..
      ...raduji se z každého dne,mé dny se staly lepšími..
      Věruško a na setkání,které určitě přijde se moc těším!!!❤
      Z chaloupky mezi kopci,nyní promočené deštěm moc a moc zdraví všechny Jana.
      ..tento způsob léta,se mi zdá...no leje u nás jako z konve již třetí den..

      Vymazat
    3. Milá Janičko, děkuji za krásný start do nového dne. Potěšila jste mě, moc.

      Vymazat
  15. Věruško,
    slovy neumím dostatečně vyjádřit své city, myšlenky,...tak jen Děkuji za to, že jsi ♥
    Nesto je výborná profi-fotografka a Vám to společně moc sluší!
    P.S. Více v emailu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko moc děkuj za Tvůj komentář, na email se jdu podívat, moc ráda. Posílám pusinu malému Šímovi. Hezké dny. Věrka

      Vymazat
  16. Milá Věři, hezké fotečky, jste sehraná rodinná trojka a je vidět, jak se máte rádi.
    Paní fotografka umí.
    Věři, měj se a užívej.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, děkuji. Však to byla legrace to focení. Proto ten můj úsměv od ucha k uchu. Doufám, že se Ti Danu daří dobře, často si na Tebe vzpomenu. Pá a hezké dny. Věrka

      Vymazat
  17. Mám takú radosť a vďaka nej som zase otvorila svoj blog Otcov dom:-)
    http://otcovdom.blogspot.sk/
    Ďakujem, oblažuje ma ten tvoj dobrý boj:-)
    Alena Vyskočilová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, právě jsem ucítila u srdce zahřátí. Děkuji moc za tak milá slova. Jdu se podívat na odkaz. Děkuji za něj. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  18. Věrko, na fotkách Vám to moc sluší. Je hezké, vidět Vás se zase usmívat. Jako rodina působíte velice harmonicky a šťastně. Fotky od Lucie jsou nádherné, fotí moc krásně.
    Přeji Vám krásné Nebe a ať se práce na něm daří. A moc se těším na zprávu, kterou pro nás máte.
    Mějte příjemný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji za milé řádky. Musím říci, že to bylo velmi příjemné setkání a mě se po dlouhých dnech vyloudil na tváři úsměv. Ono focení bylo velmi pozitivní a veselé. Dlouho jsem nezažila, aby mi při úsměvu trnuly líce. Uvědomila jsem si, že je to tím, že jsem se dlouho nesmála. A tak je dobré svaly ve tváři posilovat.Úsměv je prostě lék nad léky. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  19. Moc Vam to slusi,a Vase psani je mi pohlazenim,dekuji,dae

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a jsem moc ráda, že má slova umí pohladit. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  20. Milá Věrko, jsou to moc krásné rodinné fotky, je na nich vidět, že se máte všichni rádi. Přeji hodně štěstí a zdraví. Pokud se povede setkání budu moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se těším Aničko. Děkuji za Tvé řádky a přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  21. Věruško, moc krásné fotky .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki , děkuji a přeji krásné letní dny. Psala jsem Ti email. Věrka

      Vymazat
  22. Moc vám to slušííí...Hezké léto..Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkujeme a přejeme také krásné léto. Věrka a spol.

      Vymazat
  23. Moc vám to sluší a je vidět,že se máte mooooc rádi.Přeji jen samé štěstíčko celé tvé krásné roddince.Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...