Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 25. září 2017

Mámin kalendář 2018 - každý den je dar



Když jsem vytvořila první kalendář – každý den je dar …
psal se rok 2015 a já jsem se zatajeným dechem psala na titulní stranu rok 2016.
V duchu jsem si říkala, co mi ta šestka na konci letopočtu asi přinese…




Přiznám se vám, že stejný pocit mám pokaždé, když chystám další kalendář pro rok následující. Dříve jsem si neuvědomovala jak cenné je zdraví, křehké štěstí a vzácná láska než mě život zastavil.
Proto do mých kalendářů vnáším prosté životní děje.
Jsou tak cenné … jsou tak vzácné
neboť

Každý den je dar …




Miluji všechna roční období …


Vzpomínám si na léta, kdy jsem upřednostňovala jedno před druhým.
Každý den je dar …ať prší, svítí slunce do úmoru nebo mrzne, až praští.

A tu obyčejnou, titěrnou krásu, co nemá rozměru vám nabízím v mých kalendářích.







Zastavení, třeba pohledem, v tom dnešním uspěchaném světě.
Slíbila jsem tenkrát sobě i síle nebeských dálek, že budu velebit každičký den na tomto světě … Za druhou šanci na život.
Děkuji za ni.

Snažím se  … a tak třetí Mámin kalendář – každý den je dar

je pro vás ZDE  



Věrka



12 komentářů:

  1. Věrko, moc ráda jsem si tvůj voňavý kalendář na příští rok objednala. Jablíčka mi evokují vzpomínku na dětská léta, kdy jsme v zadním pokoji, kde se netopilo, mívali jablíčka v zimě uskladněná. Krásně to tam vonělo a já jablíčka milovala. Přeji krásný týden.Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji a souzním s Tvoji vzpomínku ...také pamatuji uskladněná jablíčka v dřevěných bedýnkách a ta vůně... Krásné dny přeji, Věrka

      Vymazat
  2. Věruško,
    mám to přesně tak jak píšeš !
    Knížka pohádek i kalendář je na světě, co víc si přát :-)
    Teď už jen to osobní setkání ♥
    Věruško, kdypak se Ti hodí se sejít ?
    Zvládneme to ještě tento týden ?
    Napiš prosím na email.
    Krásné babí léto!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný kalendár. Prajem všetko dobré!
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, nedávno jsem si tu u tebe prohlížela kalendář na rok 2017 a dnes už na rok 2018, páni, to to letí! :-) I kalendář pro příští rok je úžasný, opět jsi vybrala nádherné fotografie a já ti i do dalšího roku přeji hlavně pevné zdraví, štěstí, lásku a úsměv na tvé tváři! :-) Ať se ti stále daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, děkuji za milé radky a nádherné přání. Jo jo,letí to. Přeji krásné dny.Verka

      Vymazat
  5. Milá Věruško,
    je moc krásné to co všechno dáváš do svých děl. Díky nim jsi u nás všech na návštěvě. Třetí kalendář a třetí kniha. Moc držím pěstičky, aby se ti stále dařilo dílo, které jsi tak zdárně začala. Moc se na kalendář těším, tak jako na všechna krásná díla z tvé tvorby. Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za krásné řádky, potěšily mě. Jsou nádhernou tečkou za dnešním dnem.Věrka

      Vymazat
  6. Dobrý večer,Věruško, tak jsem se dozvěděla od Moničky z kopečku, že je dnes den andělů. Tak jsem jim poděkovala, že tady na tom světě můžu být a všichni které mám ráda . Vzpoměla jsem si na vás a děkovala za celou vaši bezva rodinku.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Marti,moc děkuji za krásný komentář,který ke mě priletl do Nebe.S vděčnosti a pokorou se těším této zprávě.Verka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...