Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 27. května 2019

Momenty ...



Krása okamžiku


Jsou na světě chvíle, které nekoupíte...

Chvíle, kdy se vás dotkne krása.

Krása motýlích křídel ...






Fotila jsem modráska, ani jsem nedýchala. 

Tak moc se mne krása křídel motýlích dotýkala.




Je zvláštní, jak to máme ve vzpomínkách uložené...

V tu chvíli jsem si vybavila stejné místo, stejný pocit, 

stejnou krásu ...

Jako tenkrát, když jsem psala knihu Velká máma,

když se mě dotkla krása

křídel motýlích.





Napsala jsem o tom pocitu a kráse celou kapitolu.

Možná mi tato něžná modrá krása,

 přilétla říci velké poselství.




O tom, že krása je na dosah ruky. Stačí natáhnou dlaň...

Nebo jen obyčejně nakročit... 

Natáhla jsem se opatrně pro foťák

 a tu chvíli zachytila pro vás.

Pro krásu chvíle TEĎ.





Modráska jsem neviděla od dob mého dětství.

Ta chvíle mi přinesa tolik radosti.

Myslím, že všechno na světě se děje v pravou chvíli. 

Jen my máme své scénáře, 

kam nám události nezapadají dle našich představ...

Čas však přináší odpovědi, kdy časem pochopíme,

 jak to všechno bylo správně.

Tolik krásných úvah mi přinesl malý modrý motýl ...






Přemýšlela jsem i o snech.

O těch, o kterých jsem psala v knize Máma čisté jiskření.

O snu, jednoho malého děvčátka, 

které si pod otevřeným oknem, 

z kterého se linuly tóny houslí, řeklo,

 že jednou bude hrát pro celý svět...





Jak se její sen plní a jak si za svým snem jde,

můžete shlédnout a vidět zítra v Sálu Filharmonie

 v Hradci Králové od 18.00 hodin.

Jste srdečně zváni





A ještě jedno pozvání tu mám pro vás

Dočtete se  ZDE

Věrka





8 komentářů:

  1. Věruško,
    to je taková krása, ani nedýchám . ♥
    Máš naprostou pravdu !
    Moc ráda bych se v červnu dostala na vernisáž do MB, a opět se s tebou setkala, uvidím zda to vyjde !
    Carolince moc přeji, ať se jí zítra koncert vydaří a jde si za svými sny !
    A tobě více takových modrých motýlích nejen okamžiků, ale i dní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Tvé řádky, které mě potěšily. Budu věřit, že se v MB potkáme.
      Přeji Tobě i všem Tvým blízkým hezké dny. Věrka

      Vymazat
  2. Věri, i já děkuji za dárek i pro mě, taky jsem ho viděla naposledy jako malá...Dokonalost...
    Kačence moc držíme palce, bude opět určitě excelentní.
    Mějte se skvěle, jarně, slunečně všichni doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé řádky i palečky. Bylo to prostě fajn :-)
      Posílám objetí přes kopce. Věrka

      Vymazat
  3. Modráska jsem asi ještě neviděla- je to nádhera. Ona se ta krása člověka vždycky dotkne. Je pravda, že někoho víc, někoho méně. Mám moc ráda takové zastavení. Určitě budete mít z koncertu, kde bude hrát i Carolinka krásný zážitek !
    V MB se určitě potkáš s Martou a myslím, že to bude velice milé setkání pro vás obě.
    Měj se hezky a totéž přeji celé rodině!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé řádky. Těším se na setkání. Těšila jsem se i na koncert. Jsem prostě těšící typ. Pořád se na něco těším. Myslím, že je to motor života. Posílám pozdravení s přáním hezkých dnů. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, ani já jsem modráska nikdy neviděla. Krásné fotografie, zachytit takhle motýlka není jednoduché. Nedávno jsem si na Tebe vzpomněla, jak jsi psala o holubičce. Sedávám v obýváku v křesle proti oknu. Na okně mám sušák na prádlo a občas na něj usedne hrdlička, někdy i dvě. Možná je to pár, který má někde poblíž hnízdo. Nedávno se osmělila, sedla si na parapet a nakukovala dovnitř. Po pár dnech nakukovaly obě. Jako kdyby mi něco chtěly sdělit. A já seděla v křesle, ani jsem nedýchala, byla to krásná chvíle. A předevčírem nakukovala i do kuchyně, když jsem si vařila polévku.
    Věrko, držím pěsti, aby se Carolince vystoupení vydařilo, jde krásně za svým snem. A Tobě i výstavě přeji krásnou vernisáž v Mladé Boleslavi. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za krásné pohlazení na duši. Mám k holoubkům svůj vztah. Psala jsem o něm v nejedné kapitole a vždy, když se něco chystá, dobrého i špatného, doslova krouží kolem mě. Stejně jako posledních pár dnů. Dokonce mi sedávali na parapetu. Věděla jsem, že mi něco přicházejí říci. Dnes ráno mě probudila nemilá zpráva od syna mé kamarádky... Celý den jsem v myšlenkách s moji kamarádkou. Celý den přemýšlím, přemítám...i koncert byl dnes pro mě úplně jiný...
      Prostě věřím na věci mezi nebem a zemí. Na zprávy, které mi přináší pár holubů...
      Přeji jen hezké dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...