Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 23. října 2020

Cena Naděje

 



Něco pozitivního v těchto náročných dnech.
Dobrých zpráv nikdy není dost ...




Na projektu "Cena Naděje" pro onkologické pacienty a pacienty v remisi pracuji již pár měsíců.

V podstatě od doby, kdy jsem byla nominována
na Cenu Olgy Havlové
a sama sobě jsem si řekla,
proč bych měla ceny dostávat, když je mohu darovat?
Komu? Hrdinům, kteří šli v boji nejtěžším,
v boji o život.
Těm, kterým jsem alespoň na chvíli
mohla podat pomocnou ruku
v náročné onkologické cestě za zdravím.




Předávání "Cen Nadějí" plánujeme při vernisáži výstavy "každý den je dar".
Výstava bude nejen z mých obrazů,
ale i z obrazů malých - velkých hrdinů, dětských pacientů kliniky Motol a brněnské hematologie a onkologie.
Dětičky jste úžasní!
Ze srdce vám děkuji
a snad vás má pohádková kniha potěšila.




Termín je plánován na 16.11.2020 v Praze
a 6.12.2020 v Hradci Králové.
Pokud nastane změna, dám vědět.
Dnes jsem obdržela první fotky Ceny Naděje,
kterou tvoří řezbář Radek Zdražil.

I s ním mě spojila cesta osudu skrze sociální síť
asi před třemi lety. (zde)

Vyhověl mému nápadu,
aby Cena Naděje měla podobu holubice.
Pozitivní symbol naděje.




Tak kousek té krásy posílám dál a velmi se na vás těším.



Věrka

4 komentáře:

  1. Věrko, budu držet palce, aby akci nic nezhatilo a holubička doletěla na správné místo.
    Přeji klidný víkend. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Věřím, že doleti... Vše bude tak, jak má být... Verka

      Vymazat
  2. Snad ta výstav výjde. Doba je teď taková divná. Cena se mi líbí- hodně!
    Klidný víkend ve zdraví, Věrko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji. To mě těší. Snad...a když bude jiný termín...na poslání to nic neubere. Ba naopak přidá. Přeji poklidné dny.Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...