Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 3. října 2020

výlov rybníka

 



Akce pod širým nebem mám ráda.

A když se k tomu přidá krásné podzimní počasí,

je to potěcha pro duši i pro oko.





Všude voní rožnění rybích pochoutek

 a sluneční paprsky hodují s lidmi.





Takovýto způsob podzimu,

zdá se mi poněkud šťastným.




Konečně i my jsme se zastavili

a užili si krásnou sobotu.




To jsou přesně ty dny a chvíle,

o kterých jsem v pátek hovořila v rozhlase.

Chvíle TEĎ.



Chvíle, které jsou na dosah ruky.

Chvíle, díky kterým má život tu pravou vůni a chuť.



Chvíle zastavení.



Mějte báječné chvíle a dny.

Věrka

9 komentářů:

  1. Taky se letos chystám podívat se na výlov nedalekého rybníka. Vloni jsem tam byla už skoro v konečné fázi, letos si musím přivstát :-).
    Hezkou neděli, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsme si přivstali.Stalo to za to. Hezké dny. Verka

      Vymazat
  2. Výlov rybníka jsem nikdy neviděla, určitě je to zajímavý zážitek. Je vidět, že jste si užili hezký den.
    Mějte i pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, krásný den a počasí přálo. To je základ. Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat
  3. Podzim na hrázi rybníka a k tomu něco chutného z rybího masa, to je povedený den, milá Věrko. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy nezapomenu na větu kterou mi vnučka řekla, když jsme se vrátily domů z výlovu rybníka a stihly jěště houpačky vedle ve vsi - babí to byl ale krásný den!!!! Je to už pár let zpět a přesto to vidím jako dnes. Při fotkách se mi to okamžitě vybavilo. Nic zvláštního, ale přeci tak důležité. Krásný podzim Alena P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ty maličkosti co dělají život životem.přeji moře krásných dnů a chvil. Verka

      Vymazat
  5. To musel byť super zážitok. Pripisujem si ho na zoznam toho, čo by som rada zažila s mojimi chlapmi. A tie okamihy, keď si človek vychutnáva život, aj keď sa nič extra nedeje, to je na nezaplatenie :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...