Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 5. května 2012

... když dětství zavírá vrátka ...

... mám ráda oslavy narozenin. Ráda vše připravuji a chystám se svoji dospělou dcerkou, ale některé narozeniny jsou trochu nostalgické. Jako ta dnešní. Další naše dítko je dospělé... Ač to nevypadá, ale tu díru v dortu vytvořilo samo se svoji 3 letou sestřičkou. Tak to na úplnou dospělost ještě nevypadá. Ať jsi stále šťatsný jako malý kluk ... Vzpomínám jak jsi rostl, na Tvé dětství. Vzpomínám i na své dětství. Zavřu oči a cítím ranní rosu  v létě brzy ráno na zápraží u babičky, vůni Františku a prskavek o vánocích i čistou vůni naškrobeých peřin, které jsem neměla tak ráda. Vidím tu čáru života, jak se vine a line...Nechť jsi šťasten Honzíku ...

mamka

2 komentáře:

  1. Milá Věrko, tak jsem se při čtení tvého příspěvku uronila slzy...Doma mám skoro 16-ti letého syna a pere se v něm dětská duše s tou dospělou. Dělá mi samou radost. Jen to nějak rychle utíká... a to mi přišlo trochu líto...A já přeji tvému oslavenci úspěšný krok do dospělosti, hlavně zdraví, štěstí, prima mámu a rodinu má a to je moc dobře. Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Peťo, děkuji za hřejivá slovíčka. Vážím si všech lidí na světě, kteří neznámé a vzdálené bytosti posílají tolik pozitivní energie, jako právě ty. Moc děkuji. Věrka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...